10 Kwietnia.

31. Data: 2014-04-13 06:02:54

Temat: Re: 10 Kwietnia.
Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2014 o 11:48 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Rdz 4, 10: ,,Rzekł Bóg [do Kaina, który zabił Abla]: <<Cóżeś uczynił? Krew
> brata twego głośno woła ku mnie z ziemi!>>"

A chcesz, żebym ci znalazł 1000 inych codmiennych cytatów?
--
stevep
-----

32. Data: 2014-04-13 13:02:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Apr 2014 17:15:31 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselka
> Jak to nigdy człowiek honorowy nie weźnie kasy którą mu oferują gdy okoliczności

Człowiek honoru przede wszystkim ma dbać o swoje dzieci, kiedy państwo o
nie nie dba. Owa "kasa" jest ich, a nie jego - i ma obowiązek dla nich ją
odebrać.

> są tak poważne. Biorą kasę ze względu na wypadek gdy uważają że to zabójstwo. Kto
tak postępuje, ktoś kto wie że pieprzy bzdury bo buraki w sraczkę nawet uwierzą iż
to kotlety schabowe??? Bo gdyby sądzili poważnie to nie bierze się kasy w takich
okolicznościach bo to jest bulwersujące gdy ktoś płaci zmieniając sobie status czynu.
Ale co miesiąc sracie z nienawiści buraczki i tak się zastanawiam że gdyby kościoła
nie było chorego z nienawiści to i tak stworzylibyście sektę nienawiści i tak się
zastanawiam czy kler celowo taką twarz pokazuje bo gdyby był dobry to byście odeszli.

Sam jesteś jedną wielką sektą nienawiści.

33. Data: 2014-04-13 13:03:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2014 06:02:54 +0200, stevep napisał(a):

> A chcesz, żebym ci znalazł 1000 inych codmiennych cytatów?

Tak. A ja Ci zawsze odpowiem tym jednym.

34. Data: 2014-04-13 13:13:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2014 06:01:44 +0200, stevep napisał(a):

> To zdefiniuj tą różnicę.

Choć dziś się utożsamia wszędzie te oba pojęcia, wynika to tylko i
wyłącznie z postępującej (na skutek braku czytelnictwa w społeczeństwie,
czyli obycia ze słowem w najszerszym aspekcie) unifikacji języka. Skoro nie
widzisz żadnej różnicy, to właśnie jesteś tego przykładem i musiałabym tu
sporo napisać, głównie o honorze, abyś (może) ją zobaczył, a też nie jest
to pewne. Więc po prostu nie widzę celu.

35. Data: 2014-04-13 16:00:04

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-13 13:02, Ikselka pisze:

> Człowiek honoru przede wszystkim ma dbać o swoje dzieci, kiedy państwo o
> nie nie dba. Owa "kasa" jest ich, a nie jego - i ma obowiązek dla nich ją
> odebrać.

Owa kasa jest ich tylko, jeśli spełnione są OWU. W każdym innym
przypadku jest to wyłudzenie - oszustwo ubezpieczeniowe.

Chociaż ty tutaj chyba forsujesz tezę, że jak się ma za mało na dzieci
i nie starcza na nowe lego, to można kraść.

36. Data: 2014-04-13 18:11:57

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 13:13:

> [...]
> tu sporo napisać, głównie o honorze, abyś (może) ją zobaczył, a też nie
> jest to pewne. Więc po prostu nie widzę celu.

Vendetta też jest nakazem honoru. Podobno są na Ziemi kraje gdzie się zabija
kobiety tylko za to, że tak się samcom podoba i coś tam wtedy bajdużą o
honorze. Że niby splamiony przez ofiarę został. Taka zemsta Cie interesuje?
--
Pozdrawiam, Marek.

37. Data: 2014-04-13 19:00:46

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> honorze. Że niby splamiony przez ofiarę został. Taka zemsta Cie interesuje?

nie no czeplik, powiedz jasno, ze ty uwazasz sie za sowieckiego zyda i
nienawidzisz muslimow.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

38. Data: 2014-04-13 19:09:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2014 18:11:57 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

> [...]
> honorze. Że niby splamiony przez ofiarę został. Taka zemsta Cie interesuje?

W kontekście Rocznicy Katastrofy Smoleńskiej? A jak myślisz - taka?

39. Data: 2014-04-13 22:13:20

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

zastanawiam czy kler celowo taką twarz pokazuje bo gdyby był dobry to byście odeszli.

Sam jesteś jedną wielką sektą nienawiści.
- pokaż cytowany tekst -

Lubisz jak ci się sra na głowę? A jak ci zapłace to twierdzisz że wszystko wporządku,
jak się zapłaci to można srać.

40. Data: 2014-04-13 23:01:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2014 13:13:20 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> A jak ci zapłace to twierdzisz że wszystko wporządku, jak się zapłaci to można
srać.

To dopiero początek płacenia, niech płacą.

To samo.
Czy widzieliście?
Świnie
Nadzieja dla Polski?
To jest właśnie magia liczb. Tej magii boi się Kościół.