10 latei i obóz po raz pierwszy poradzcie proszę

1. Data: 2006-07-17 09:01:50

Temat: 10 latei i obóz po raz pierwszy poradzcie proszę
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz w tym roku Dominik jedzie na obóz do Janowa Lubelskiego.
Jest to obóz konny..... I tu moje pytanie do Was....jaki niezbędnik
obowiazuje przy wyjazdach dzieciaków na takie obozy? Co powinien ze sobą
zabrać? Jak to jest po raz pierwszy gdy dziecko wyjezdza? Podzielcie sie
swoimi doświadczeniami....
Pozdrawiam Kasia + Dominio 10 lat + Kuba 3 latka

2. Data: 2006-07-17 09:52:37

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
> przy wyjazdach dzieciaków na takie obozy? Co powinien ze sobą zabrać? Jak
> to jest po raz pierwszy gdy dziecko wyjezdza? Podzielcie sie swoimi

Zasadniczo to powinien mieć swoje akcesoria do jazdy konnej... Niewiele:
toczek, spodnie, i ochraniacze na łydki (tańsze i dłużej niż buty trzymają
rozmiar) oraz bacik... A jeśli to ma to reszta jak na zwykły obóz... A
jeszcze jedno. Nawet jeśli Ci nie powiedzieli w biurze podróży, że syn ma
mieć zgodę lekarza na jazdę konną, to dobrze jest mieć coś takiego -
najprościej w karcie obozowej w opinii lekarza, która jest zawsze wymagana
powinien być napis - zdrowy, może uczestniczyć w obozie z jazdą konną. Moja
córa kiedyś nie miała dokładnie takiego zapisu i przez pierwsze dwa dni
obozu - zanim dosłałam opinię od lekarza rodzinnego nie brała udziału w
jazdach...
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl/

3. Data: 2006-07-17 10:41:08

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy wyjazdach dzieciaków na takie obozy? Co powinien ze sobą zabrać? Jak
> to jest po raz pierwszy gdy dziecko wyjezdza? Podzielcie sie swoimi

Mam trochę doświadczeń z drugiej strony, czyli kadry obozowej.
Powinniście dostać listę niezbędnego wyposażenia, może spróbujcie
się o nią upomnieć.

T. D.

4. Data: 2006-07-18 18:16:14

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoimi doświadczeniami....
> Pozdrawiam Kasia + Dominio 10 lat + Kuba 3 latka
Witam
czy ten obóz czasami jest organizowany przez "almatur" ??????????????
----odradzam , albo duży worek pieniędzy na wyżywienie we własnym zakresie
nie mówiąc o innych sprawach.
KOKO

5. Data: 2006-07-20 06:48:52

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a):

> Witam
> czy ten obóz czasami jest organizowany przez "almatur" ??????????????
> [...]
No własnie przez Almatur. Możesz napisać wiecej szczegółów dlaczego
odradzasz?
Kasia

6. Data: 2006-07-24 10:20:26

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwszy raz w tym roku Dominik jedzie na obóz do Janowa Lubelskiego.

Jesli lubi czytać, to może warto:
http://poczytajmi.blox.pl/2006/06/Na-krawedzi.html

Dorota

[rel] info-e-dziecko.eu
filmy dla nastolatki
co dać na podróż??
3Miasto - spotkaniowo
Stolik na oparcie fotela do samochodu - gdzie kupić