filmy dla nastolatki

1. Data: 2006-07-14 00:29:32

Temat: filmy dla nastolatki
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy teraz w Polsce sa jakies filmy w kinach warte uwagi nastolatki. wysylam
corke
za ocean, wiec pomyslalam ze moze sobie jakies polskie i europejskie kino
poogladac. pytalam na grupie film, na razie tam cisza. moze Wy cos
pomozecie?
czy cos w kinach tego lata jest dobrego, smiesznego, ineteligentnego do
ogladniecia
dla 16 letniej panny?

iwon(k)a

2. Data: 2006-07-14 01:42:04

Temat: Re: filmy dla nastolatki
Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> Czy teraz w Polsce sa jakies filmy w kinach warte uwagi nastolatki.

ty chyba żartujesz.

http://www.cinema-city.pl

3. Data: 2006-07-14 07:35:40

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" napisała
> czy cos w kinach tego lata jest dobrego, smiesznego, ineteligentnego do
> ogladniecia
> dla 16 letniej panny?

Koniecznie "Jasminum".

Warto rozważyć też "Hi Way" - aczkolwiek widzowie dzielą się na
rozczarowanych i zafascynowanych.

"Teraz ja" ma dobre recenzje, ale to dramat i może niekoniecznie dla widzki
w tym wieku.

"Sex w Brnie":
http://serwisy.gazeta.pl/film/2,23804,,,,66989358,P_
FILMY2.html Młodej
pewnie się spodoba; nie wiem tylko, czy Tobie:)

Małgosia

4. Data: 2006-07-14 15:44:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kolorowa" <v...@a...pl> wrote in message

> [...]
> http://serwisy.gazeta.pl/film/2,23804,,,,66989358,P_
FILMY2.html Młodej
> pewnie się spodoba; nie wiem tylko, czy Tobie:)

dzieki :) juz jej powiem.
co do tego sexu, to z receznji wynika, ze chyba moze byc ;))
pozwole jej isc ;)

iwon(k)a

co dać na podróż??
3Miasto - spotkaniowo
Stolik na oparcie fotela do samochodu - gdzie kupić
krew z zęba, dziąsła?
No i Pinek ma siostrę:-)