co dać na podróż??

1. Data: 2006-07-13 16:43:17

Temat: co dać na podróż??
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjeżdżamy w sobotę nad morze. Czeka nas cały dzień jazdy autokarem.
Poradźcie co najlepiej dać dziecku do jedzenia na taką podróż??
--
Elżbieta

2. Data: 2006-07-13 17:44:05

Temat: Re: co dać na podróż??
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyjeżdżamy w sobotę nad morze. Czeka nas cały dzień jazdy autokarem.
> Poradźcie co najlepiej dać dziecku do jedzenia na taką podróż??
> --
My jedziemy pociągiem w niedzielę - 14 czy 15 godzin :-). Biorę: jabłka,
banany, jogurty+jednorazowe łyżeczki, bułki + maleńkie kotleciki mielone
(takie na jeden kęs) w ilości ogromnej, jajka (tradycja rodzinna, na
twardo, wszyscy z przedziału uciekają :-) ), ciasteczka suche (chyba
petitki,albo biszkopty kupię), mokre chusteczki do mycia rączek i całego
wagonu, dużo wody mineralnej i po 4 soczki w kartonikach.
Jak jedziecie autokarem, to macie lepiej, bo pewnie będą postoje i będzie
mozna coś dokupić.

D.

3. Data: 2006-07-13 19:34:47

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co lubi z poprawką na autokar i na to jak dobrze znosi podróż (choroba
lokomocyjna).
Przy chorobie lokomocyjnej należy zapomnieć o gazowanych napojach , chipsach
itp. cudach chemii.
Nasz mały niezależnie od długości trasy zjada jedną bułkę (wieloziarnista) z
masłem (cienko - sam pilnuje, żeby nie za grubo) i szynką. Do tego cola albo
sprite albo woda gazowana. Czasem uda mu się jeszcze wmusić kawałek
pomidora, czy ogórka.
Jacek

4. Data: 2006-07-13 19:44:07

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jul 2006 21:34:47 +0200, Jacek napisał(a):

> Przy chorobie lokomocyjnej należy zapomnieć o gazowanych napojach , chipsach
> itp. cudach chemii.

Dobrze znosi jazdę. Jednak z zasady nigdy nie pozwalam zabierać dzieciom
gazowanego i sama nie daję. Już miałam przypadek wymiotów w autokarze
działających jak domino, na widok jednego zaczęła cała reszta.

>Czasem uda mu się jeszcze wmusić kawałek
> pomidora, czy ogórka.
chyba się zdecyduję na ogórka zielonego. Jak myślicie to, że będzie ze
skórą nie zaszkodzi??
--
Elżbieta

5. Data: 2006-07-13 20:18:14

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba się zdecyduję na ogórka zielonego. Jak myślicie to, że będzie ze
> skórą nie zaszkodzi??
> --
Normalnie pewnie nie, ale ogórek jest ciężkostrawny... Pomidor się leje...
Dlatego ich się wystrzegam ;-).

D.

6. Data: 2006-07-13 21:45:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Wyjeżdżamy w sobotę nad morze. Czeka nas cały dzień jazdy autokarem.
> Poradźcie co najlepiej dać dziecku do jedzenia na taką podróż??

a czy nie mozecie robic sobie przerw, i zjesc w jakims lokalu?
dzieci odpoczna, zjedza jak ludzie, nie pobrudza siebie, kolegow,
siedzien, itp itd

iwon(k)a

7. Data: 2006-07-14 07:59:04

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@p...onet.pl> napisał:
> chyba się zdecyduję na ogórka zielonego. Jak myślicie to, że będzie ze
> skórą nie zaszkodzi??

Nie musi byc ze skorką. Ja w dniu wyjazdu obieram i kroje w paski:
ogorki i (osobno) marchewki, Trzymam je w plastikowych pojemniczkach.
Lepiej schodza niz ciastka :-)

Pozdrowienia,
Lila (przed dwudniowa podroza autobusem :-()

8. Data: 2006-07-14 09:34:32

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jul 2006 16:45:25 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> a czy nie mozecie robic sobie przerw, i zjesc w jakims lokalu?

Postoje pewnie będą na stacjach benzynowych, jeśli nawet przy jakimś lokalu
to albo tamto jedzenie to najczęściej frytki, hamburgery itp. Jeśli
restauracja to raczej nie na kieszeń kolonistów.
--
Elżbieta

3Miasto - spotkaniowo
Stolik na oparcie fotela do samochodu - gdzie kupić
krew z zęba, dziąsła?
No i Pinek ma siostrę:-)
Szczecin - co dla dzieci