Data: 2016-06-11 11:26:50
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpienia
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Sat, 11 Jun 2016 08:50:00 +0200, Chiron napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:1dzyuiw8fyc2k.1lqr0mk6qd66k.dlg@40tude.net...
>> Dnia Fri, 10 Jun 2016 20:09:26 +0200, LeoTar napisał(a):
>>
>>> Chiron pisze:
>>>> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
>>>> news:nje1sq$nog$1@node2.news.atman.pl...
>>>>> Ikselka pisze:
>>>>>> Dnia Thu, 9 Jun 2016 13:06:29 +0200, pinokio napisał(a):
>>>>>>> W dniu 04.06.2016 o 19:45, Pszemol pisze:
>>>
>>>>>>>> Czy jest w tym względzie symetria między chłopcem a dziewczynką?
>>>>>>>> Czy tak samo reagowalibyśmy gdyby sprawa dotyczyła 16-letniej
>>>>>>>> dziewczyny i dwu nauczycieli?
>>>
>>>>>>> A dlaczego mam być symetria?
>>>
>>>>>> Słuszne pytanie.
>>>
>>>>> A dlaczego niby symetrii ma nie być?
>>>
>>>> Bo nie ma symetrii w Naturze. Bo nie jesteśmy sobie równi. Bo mężczyźni
>>>> i kobiety si od siebie bardzo różnią - i fizycznie, i psychicznie
>>>
>>> A skutki tej asymetrii to fizyczna dominacja mężczyzn i psychiczna
>>> dominacja kobiet.
>>>
>>> Jak myślisz, która z płci - w tym asymetrycznym układzie - dominuje?
>>>
>>> Jakie są konsekwencje tej dominacji?
>>
>> Dobry seks na przykład :-)
>> Oraz generalnie - rozwój społeczeństw.
>
> Dokładnie. Równość- co przecież obserwujemy (a raczej jej ułuda)- jest
> silnie destrukcyjna dla społeczeństw. Prowadzi wprost do ich likwidacji
SAMOlikwidacji, dodajmy.
|