Życiorys Panslavisty (Prawuska).

1. Data: 2010-11-07 07:16:19

Temat: Życiorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "Prawda w oczy kole" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Foto => http://pu.i.wp.pl/?k=MTAyODAzMTMsMzIyMzQz&f=Salut.JP

Życiorys na stronie IPN => http://tinyurl.com/49fkna

ur. 08.03.1946 Lubstówek. Zamieszkały - ul. Okrza 4, Nieporęt
późniejsze miejsce zamieszkania - osiedle WSK w Mielcu

edukacja:

od 1959 członek ZMP
szkoła podoficerska w Wesołej i w Skierniewicach

kariera:

1966 - wstępuje do ORMO
1967 - podejmuje pracę w wydziale B sekcji III w Szczecinie jako wywiadowca
1968 - bierze aktywny udział w pacyfikacji rozruchów na uczelniach
wyższych
1990 do dziś - pobiera emeryturę przysługujacą byłym oficerom SB
1996-1998 - etat stróża nocnego w "Kształmet SC. Art. sanitarno -
metalowe" w Nieporęcie

2. Data: 2010-11-07 07:53:17

Temat: Re: Życiorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawda w oczy kole" <m...@g...pl> wrote in message

Spadaj kłamliwa lampucero.

3. Data: 2010-11-07 18:59:47

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "Prawda w oczy kole" napisał w wiadomości grup

Czemu to miało służyć? Kogo to obchodzi? To jakiś przepis na zupę czy
kluski?
Może swoje osobiste frustracje wylewasz do zupy?
Skandal, żeby aż tak się zeszmacić i na forach kuchennych wypisywać takie
rzeczy.

4. Data: 2010-11-09 06:24:34

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kika" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może swoje osobiste frustracje wylewasz do zupy?

A może poczytałaś byś posty schizofreniczne pansravisty, i dopiero później
zabierała głos?
Dawno czytasz tą grupę? Wujka googla odwiedź.

5. Data: 2010-11-09 06:29:41

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..
> Użytkownik "kika" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> A może poczytałaś byś posty schizofreniczne pansravisty, i dopiero później
> zabierała głos?
> Dawno czytasz tą grupę? Wujka googla odwiedź.

Tak, tak, ano podejdź do płota cieciu. Boisz się, co? I słusznie, bo tylko
sqrwiele opluwają i oszczekują zza płota.

6. Data: 2010-11-09 10:28:41

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tak, tak, ano podejdź do płota cieciu. Boisz się, co? I słusznie, bo tylko
> sqrwiele opluwają i oszczekują zza płota.

W linku http://tinyurl.com/49fkna jest zawarta nieprawda?
Mam znaleść twoje posty z ostatnich klilku lat?
To że srasz we własne gniazdo, każdy wie.
I że byłeś ubekiem też.

7. Data: 2010-11-09 17:44:05

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "Waldemar Maria Pawlak" napisał w wiadomości grup
rva.com...

> [...]

zabierała głos?
Dawno czytasz tą grupę? Wujka googla odwiedź.

Czytam od kilku lat wpisy na grupach dyskusyjnych. Niektóre są
beznadziejne. Ale przymykam oko. Każdy może mieć gorszy dzień.
Ale te ostatnie wasze wpisy są beznadziejne. Kogo to obchodzi? To jakaś
osobista wendeta? Panslavista i kilka innych osób wnoszą do dyskusji
pewien koloryt. Takich ludzi też należy tolerować i bez nich byłoby
smutno.
Nie zauważyłam, żeby Panslavisty kogoś obrażał. jego porady są przydatne.
A tak po katolicku trochę miłosierdzia bliźniemu się należy.
Pozdrawiam was z uśmiechem.

8. Data: 2010-11-09 18:34:58

Temat: Re: &#175;yciorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ?
>
> U&#191;ytkownik "Waldemar Maria Pawlak"  napisa&#179; w wiadomo&#182;ci grup
rva.com...

> [...]
> beznadziejne.  Ale przymykam oko.  Ka&#191;dy mo&#191;e mie&#230; gorszy
dzie&#241;.
> Ale te ostatnie wasze wpisy s&#177; beznadziejne.  Kogo to obchodzi?   To
jaka&#182;
> osobista wendeta?   Panslavista  i  kilka innych osób wnosz&#177; do dyskusji
> pewien koloryt.   Takich ludzi te&#191; nale&#191;y tolerowa&#230; i bez nich
by&#179;oby
> smutno.
> Nie zauwa&#191;y&#179;am, &#191;eby  Panslavisty kogo&#182; obra&#191;a&#179;.
 jego porady s&#177; przydatne.
> A tak po katolicku  troch&#234; mi&#179;osierdzia bli&#188;niemu si&#234;
nale&#191;y.
> Pozdrawiam was z u&#182;miechem.

Wiesz Kika. Ja nie mam pojęcia czy był albo czy nie był. I nigdy się tego nie
dowiem. Nawet szukał nie będę. Ale jak już odwołujesz się do miłosierdzia. To ja
takim bandytom co donosili, bili i mordowali. W ramach mojego ateistycznego
miłosierdzia zamiast dwóch kolan tylko jedno bym brudnym szpadlem na dwa
tygodnie przed egzekucją rozwalił.

9. Data: 2010-11-09 18:59:18

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup

> [...]
miłosierdzia zamiast dwóch kolan tylko jedno bym brudnym szpadlem na dwa

To postępujesz tak jak oni. Do czego to doprowadzi?
Jeśli uważasz, że on nie zasługuje na dyskusje na grupach, to nie dyskutuj.
Ale żeby zabijać? Szpadlem?
To się w mojej głowie nie mieści. Może mam za małą głowę?
Pozdrowienia.

10. Data: 2010-11-09 19:08:01

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zauważyłam, żeby Panslavisty kogoś obrażał. jego porady są
> przydatne.
> A tak po katolicku trochę miłosierdzia bliźniemu się należy.

hehe.. no comments... Odwiedź googla i poczytaj, może coś Ci umknęło.

> Pozdrawiam was z uśmiechem.

Ja też :-)

PLACKI ZIEMNIACXZANE
TYM, KTORYM ROBIC SIE NIE CHCE, A JESC SIE CHCE...
Job Openings for Medical Transcriptionists [1+ years of relevant experience]
SKONCZYLEM
POWITANIE