18 -tka prezent

1. Data: 2009-11-10 08:55:28

Temat: 18 -tka prezent
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chrzesnica ma 18 urodziny. Co kupic takiej dziewczynie albo ile teraz
sie daje w kopertce?
no zupelnie nie jestem w temacie :(

m[...]

2. Data: 2009-11-10 09:49:39

Temat: Re: 18 -tka prezent
Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] pisze:
> witam
>

> chrzesnica ma 18 urodziny. Co kupic takiej dziewczynie albo ile teraz
> sie daje w kopertce?
> no zupelnie nie jestem w temacie :(

Przecież my jej kompletnie nie znamy, dlaczego NAS pytasz? Zapytaj rodziców.

--
LL

Jedna będzie chciała Tipsy a duga Platona

Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow
- niektore przypominaja odglosy wielorybow i policyjna
syrene, inne, jak u lemura wari, smiech szalenca.*

3. Data: 2009-11-10 14:32:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie m[...] <p...@g...pl> tak oto plecie:

> witam
>

> chrzesnica ma 18 urodziny. Co kupic takiej dziewczynie albo ile teraz
> sie daje w kopertce?
> no zupelnie nie jestem w temacie :(

Koniaczek. Laptop. Ewentualnie szachy.

Qra

4. Data: 2009-11-10 17:43:20

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> witam
>

> chrzesnica ma 18 urodziny. Co kupic takiej dziewczynie albo ile teraz sie
> daje w kopertce?
> no zupelnie nie jestem w temacie :(

Witam,
dla dziewczyny przyszlo mi do glowy ...
jest duzy wybór ladnych, damskich portfeli plus jakas "wkladka finansowa"
koncert ulubionego zespólu na dvd plus plyta audio plus j.w
mp4,
mozna "dolozyc sie" do sfinansowania kursu nauki jazdy ( jesli o tym mysli w
najblizszym czasie )
lub calkowicie go oplacic :),
komplet bizuterii ( jesli gustuje ),
lokata w banku :)

Moje dziecko kilka miesiecy temu obchodzilo 18-tke i
musze przyznac, ze bylo niezwykle wzruszone
otzrymanym w prezencie "przegladem przez dotychczasowe zycie" :)
Byl to specjalnie napisany tekst wierszowany zawierajacy wszystkie
dotychczasowe
najbardziej znaczace etapy w zyciu ( od narodzin, przez pierwsze kroki,
pierwsze wlasciwe tylko jemu slowa,
jako, ze mial tez liczne potyczki ze szpitalem ( zlamania ) wiec i epizody
szpitalowo-kontuzyjne sie znalazly,
przez przedszkolne przyjaznie do tych szkolnych, wystepy na malej scenie, po
kariere sportowa ( od 7 roku zycia do teraz ),
az do pierwszych "prawie doroslych" wybryków :) Calosc zakonczona zyczeniami
na przyszlosc - w zyczeniach znalazly sie
znane nam jego marzenia od najmlodszych lat.
Wzruszony byl syn oraz wszyscy zgromadzeni goscie ( ale trzeba bylo dobrze
znac jego koleje losu, by zrozumiec o "co biega" ).
Pamiatka na cale zycie :)

Dodatkiem do tego miala byc uzupelniona Ksiega Dziecka ( nie wiem czy to sie
tak nazywa -
kiesys byl tylko jeden wzór, teraz tych ksiazeczek jest od diabla)
czyli pamiatki z cyklu pierwsze ociete wlosy itp, ale matka za pózno sie
wziela za uzupelnianie :)

Czasem cos mniej materialnego jest niezapomnianym do konca zycia prezentem -
ale to zalezy tez od tego dla kogo jest to prezent.

Kiedys robilam tez specjalny prezent na 40-tke dla brata kolezanki - film
dvd przygotowany z fotek ( od dziecinstwa do 40-tych urodzin )
okraszony ulubionymi kawalkami muzycznymi - to kazdego "dzialu" odpowiednia
muzyka :)
Musze przyznac, ze na jubilacie tez zrobil wieksze wrazenie niz konkretne
prezenty.

Oczywiscie kazda z moich propozycji moze byc uzupelnieniem do koperty lub
pieknego bukietu kwiatów.

pozdrawiam ( poznan )
aqua

5. Data: 2009-11-12 09:13:23

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie m[...] <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Koniaczek. Laptop. Ewentualnie szachy.
>
> Qra

a koniaczek ilu gwiazdkowy?

6. Data: 2009-11-12 13:52:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie m[...] <p...@g...pl> tak oto plecie:

> a koniaczek ilu gwiazdkowy?

Jak chrzesnica niedoswiadczona jeszcze, to VSO wystarczy. Ale ja sie w
koniakach nie za bardzo specjalizuje

Qra, ze scotch whisky

7. Data: 2009-12-11 11:03:45

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz przynajmniej laskawie skad jest ta chrzesnica.
Jezeli z Krakowa i okolic, to 50 zl bedzie az nadto ;-)
Jezeli z innego rejonu to taka wartosc prezentu moglaby sie wydawac nieco
niska.
Jacek

do rodziców II klasistów ...
skręca mnie
[przedszkole] mycie zebow a sanepid
Tapczan / stelaz / lózko 100x200 cm ?
lekko przeterminowane - Dzień Nauczyciela