1939, sierpień - 2022, marzec.

21. Data: 2022-03-12 09:13:06

Temat: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2022 o 18:53, XL pisze:

> [...]
> NIE TYLKO w Polsce. Bo one SA wszędzie, bo taka jest natura większości
> ludzi niezależnie od narodowości. Dlatego niewymownie mnie mierzi to, że
> NIENAWISTNI ludzie, którzy przypisują NIENAWIŚĆ tylko Polsce, równocześnie
> siedzą tu uparcie, jakby ich coś tu siłą za nogi trzymało.
> A niech jadą do któregoś z ,,rajów dobra", choćby na przykład do Izraela,
> który od tylu lat zabija i wyrzyna Palestyńczyków, a swą młodzież wychowuje
> na przyszłych siepaczy nienawiści ?
> W rzekomo totalnie nienawistnej Polsce to nie do pomyślenia:

s7g_600.jpg

Teraz tak, teraz dostępne dla Polskiego widza/media wręcz prześcigają
się w sianiu nienawiści.  Z małymi wyjątkami, przynajmniej ja musiałbym
posługiwać się chyba lupą aby zobaczyć takie szczucie w Izraelu, Rosji
czy Niemczech.  Najistotniejsze jest Pytanie, - po co to robią, po co
zatruwają ślepą nienawiścią umysły "Polacy" Polakom?

Oczywiście, nienawiść to normalna cecha ludzka, jednak ta zaszczepiana
ludziom, sztucznie potęgowana przez innych to już jest dużo poniżej
miana człowiek dla autora/autorów. Wg mnie tak pogrywać z ludźmi może
tylko wyjątkowo zwyrodniały osobnik.

22. Data: 2022-03-12 10:32:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

s7g_600.jpg

> Teraz tak, teraz dostępne dla Polskiego widza/media wręcz prześcigają
> się w sianiu nienawiści.

TVN TO NIE SĄ POLSKIE MEDIA.

> Z małymi wyjątkami, przynajmniej ja musiałbym
> posługiwać się chyba lupą aby zobaczyć takie szczucie w Izraelu, Rosji
> czy Niemczech.

To kwestia wrażliwości. Masz sporą niedomogę.

> Najistotniejsze jest Pytanie, - po co to robią, po co
> zatruwają ślepą nienawiścią umysły "Polacy" Polakom?

TVNowska nienawiść nie jest ślepa.

> [...]
> ludziom, sztucznie potęgowana przez innych to już jest dużo poniżej
> miana człowiek dla autora/autorów. Wg mnie tak pogrywać z ludźmi może

Oczywiście, vide ,,wychowanie" do krańcowej nienawiści w Izraelu.
W od grubo ponad tysiąclecia katolickiej Polsce TO by nie przeszło,
niezależnie od tego, czego by nie bździły wszem i wobec nienawistne
czerwone szmaty o katolikach.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

23. Data: 2022-03-13 09:36:09

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.03.2022 o 10:32, XL pisze:

s7g_600.jpg

> TVN TO NIE SĄ POLSKIE MEDIA.

Podobnie jak np TVP podają się za polskie.

> To kwestia wrażliwości. Masz sporą niedomogę.

Ale mam antenę satelitarną z dostępem do informacji z całego świata. ?

> TVNowska nienawiść nie jest ślepa.

Oczywiście, jak to wróg oni tylko sieją taką nienawiść wśród Polaków.
Hitler tak samo podjudzał Polaków.

> [...]
> W od grubo ponad tysiąclecia katolickiej Polsce TO by nie przeszło,
> niezależnie od tego, czego by nie bździły wszem i wobec nienawistne

Czerwona szmata niczym się nie różni od czarnej szmaty.  Mamy piękne
idee komuny i chrześcijan, propagujące równość wolność braterstwo i to
na nich się opierajmy, a nie na jednostkach które wypaczały i wypaczają
ich sens. Ja takich odstępców nazywam pseudokomuchami i
pseudochrześcijanami.

24. Data: 2022-03-13 10:17:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

s7g_600.jpg

> Podobnie jak np TVP podają się za polskie.

Cóż, media to media. Polityczno-informacyjne prostytutki, nic więcej. Bez
wyjątku. Jednak zakres tej prostytucji jest różny i człowiek inteligentny
potrafi się w tym wszystkim poruszać.

> Ale mam antenę satelitarną z dostępem do informacji z całego świata. ?

Ja też nie żyję w bunkrze. I widzę ogromną dezinformację ze strony
WSZYSTKICH nadawców. Istny mętlik, w którym przeciętniak(sic!) gubi wątek
po pierwszych 5 minutach.

> Oczywiście, jak to wróg oni tylko sieją taką nienawiść wśród Polaków.
> Hitler tak samo podjudzał Polaków.

Nie był w tym pierwszy, ani ostatni.

> [...]
> na nich się opierajmy, a nie na jednostkach które wypaczały i wypaczają
> ich sens. Ja takich odstępców nazywam pseudokomuchami i

Ja mam bardzo wiele dobrych doświadczeń jeśli chodzi o kapłanów - i tylko
na nich polegam.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

AMANTADYNA - replika Bodnara na krętactwa podczas tzw. ,,badań".
PSTRYK! - i szpryce odeszły w niebyt...
A co on myślał?
Precz!
I wszystko w temacie.