Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Mar 2022 09:32:50 GMT

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
s7g_600.jpg

> Teraz tak, teraz dostępne dla Polskiego widza/media wręcz prześcigają
> się w sianiu nienawiści.

TVN TO NIE SĄ POLSKIE MEDIA.

> Z małymi wyjątkami, przynajmniej ja musiałbym
> posługiwać się chyba lupą aby zobaczyć takie szczucie w Izraelu, Rosji
> czy Niemczech.

To kwestia wrażliwości. Masz sporą niedomogę.

> Najistotniejsze jest Pytanie, - po co to robią, po co
> zatruwają ślepą nienawiścią umysły "Polacy" Polakom?

TVNowska nienawiść nie jest ślepa.

> Oczywiście, nienawiść to normalna cecha ludzka, jednak ta zaszczepiana
> ludziom, sztucznie potęgowana przez innych to już jest dużo poniżej
> miana człowiek dla autora/autorów. Wg mnie tak pogrywać z ludźmi może
> tylko wyjątkowo zwyrodniały osobnik.

Oczywiście, vide ,,wychowanie" do krańcowej nienawiści w Izraelu.
W od grubo ponad tysiąclecia katolickiej Polsce TO by nie przeszło,
niezależnie od tego, czego by nie bździły wszem i wobec nienawistne
czerwone szmaty o katolikach.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!