Jak posadzic nasturcję do skrzynek ??

1. Data: 2005-04-21 09:01:39

Temat: Jak posadzic nasturcję do skrzynek ??
Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
posiałem nasturcję pnącą, pieknie mi wzeszła,
postanowiłem ja przesadzic do skrzynek balkonowych i mam problem.
Na opakowaniu jest informacja o rozstawie 30-50 cm. Rozumiem że to do
gruntu? A jak gesto mogę ją posadzić do skrzynek, ile sztuk do
skrzynki 60 cm długosci ???
--
Pozdrowienia,
Teos

2. Data: 2005-04-21 17:07:53

Temat: Re: Jak posadzic nasturcję do skrzynek ??
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na opakowaniu jest informacja o rozstawie 30-50 cm. Rozumiem że to do
> gruntu? A jak gesto mogę ją posadzić do skrzynek, ile sztuk do

Mnie się wydaje że po dwie wystarczą , ja co prawda sadziłam ją w grucie
w tamtym roku ale wedrowała mi po całym trawniku wszesz i wzdłuż :)

pozdr Magda

3. Data: 2005-04-21 17:15:19

Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Wydaje mi się, że możesz wsadzić ok. 5 sztuk, ale będziesz ją musiał ostro
nawozić i podlewać :D

Pozdrawia szczęśliwy, świerzo upieczony właściciel 470tki :))
Stach

4. Data: 2005-04-21 20:34:51

Temat: Re[2]: Jak posadzic nasturcję do skrzynek ??
Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Stach,

W Twoim liście datowanym 21 kwietnia 2005 (19:15:19) można przeczytać:

> Witaj!

> Wydaje mi się, że możesz wsadzić ok. 5 sztuk, ale będziesz ją musiał ostro
> nawozić i podlewać :D

Hmm, a ja już wsadziłem po 10-12 sztuk, co ja z nimi zrobię ?? ;-)

> Pozdrawia szczęśliwy, świerzo upieczony właściciel 470tki :))
Pływasz ?
--
Pozdrowienia,
Teos mailto:t...@p...onet.pl

5. Data: 2005-04-21 20:36:20

Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Meg,

W Twoim liście datowanym 21 kwietnia 2005 (19:07:53) można przeczytać:
> Mnie się wydaje że po dwie wystarczą , ja co prawda sadziłam ją w grucie
> w tamtym roku ale wedrowała mi po całym trawniku wszesz i wzdłuż :)
Chyba mi skrzynek i balkonu zabraknie :-))

6. Data: 2005-04-21 20:56:16

Temat: Re: Re[2]: Jak posadzic nasturcję do skrzynek ??
Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Pływasz ?
> --
Odpływam już o tej porze :))
Ale w końcu instruktor Retmanatu :)))

Pozdrawiam
Stach

7. Data: 2005-04-22 19:41:35

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-21 22:36, Użytkownik Teos napisał :

> Chyba mi skrzynek i balkonu zabraknie :-))

Skrzynek dokup, balkon rozbuduj. Bo nasturcja ma działanie
bakteriobójcze, przeciwgrzybicze, żołciopęne, pobudza czynności żołądka,
ułatwia odkrztuszanie. Stosuje się w schorzeniach górnych dróg
oddechowych, grypie, bronchicie /vit. C /, a także jako środek
dezynfekujący w schorzeniach nerek i i dróg moczowych, chorobach wątroby
i woreczka żółciowego , niestrawności / poradnik "Zioła dla zdrowia i
urody "/. Dla Ciebie zdrowie, dla balkonu uroda :-)
pozdrawiam, Barbara

8. Data: 2005-04-22 21:03:20

Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Barbara,

W Twoim liście datowanym 22 kwietnia 2005 (21:41:35) można przeczytać:
> [...]
> i woreczka żółciowego , niestrawności / poradnik "Zioła dla zdrowia i
> urody "/. Dla Ciebie zdrowie, dla balkonu uroda :-)
Wielkie dzięki Basiu,
niestety nie mam tej ksiązki, możesz jeszcze napisać w jaki sposób
się tego kwiatu/zioła używa ?

9. Data: 2005-04-23 05:44:00

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> [...]
> i woreczka żółciowego , niestrawności / poradnik "Zioła dla zdrowia i
> urody "/. Dla Ciebie zdrowie, dla balkonu uroda :-)

A z pąków nasturcji robiono w Polsce namiastkę kaparów.

Pozdrawiam
Bea

Zmarzła salata
Sprzedam nowe lubianki - tanio
Piła spalin Grizzy- co to jest?
topinambur- czy grozi inwazja myszy i szczurow?
jak się sadzi malwy?