jak się sadzi malwy?

1. Data: 2005-04-20 20:49:19

Temat: jak się sadzi malwy?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pod oknem malwy po byłych właścicielach mieszkania. I okazało się, że
bardzo je lubię, ale chciałabym mieć ich więcej. Jak to się rozsadza, czy
sieje i kiedy? proszę o jakieś informacje.
Pozdrawiam
Gosia -której kwiaty doniczkowe szybko więdna z braku wody -niestety.

2. Data: 2005-04-20 21:17:32

Temat: Re: jak się sadzi malwy?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2005 22:49:19 +0200, gsk napisał(a):

> Mam pod oknem malwy po byłych właścicielach mieszkania. I okazało się, że
> bardzo je lubię, ale chciałabym mieć ich więcej. Jak to się rozsadza, czy
> sieje i kiedy? proszę o jakieś informacje.

Wszystko masz tutaj:)

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolowo&tid=2798

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-04-20 21:23:51

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko masz tutaj:)

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolowo&tid=2798

> Pozdrawiam
> Marta

Chcę tylko krótkiej informacji, a tam trzeba się logowac podawac dane itd.
Więc jeśli ktoś wie jak to się robi to proszę o informację.
pozdrawiam
Gosia

4. Data: 2005-04-20 21:24:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo je lubię, ale chciałabym mieć ich więcej. Jak to się rozsadza, czy
> sieje i kiedy? proszę o jakieś informacje.

Siejemy wiosną nasiona zebrane jesienią.
W następnym roku zakwitną.

Pozdrawia boletus

5. Data: 2005-04-20 21:26:14

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siejemy wiosną nasiona zebrane jesienią.
> W następnym roku zakwitną.
>
> Pozdrawia boletus

No dobrze, ale jak się zbiera te nasiona i jak się je sieje. tak poprostu
ususzone kwiatki kruszy się na ziemię?

6. Data: 2005-04-20 21:33:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze, ale jak się zbiera te nasiona i jak się je sieje. tak poprostu
> ususzone kwiatki kruszy się na ziemię?

Nasiona zbiera się z rosliny tak normalnie,
bez ceregieli, gdy totebki są suche na wpół otwarte.
Łatwo pękają, wiec nasionka wypadają
same do np. pudełka, które zimuje w suchym
pomieszczeniu. Wiosną, np. w kwietniu siejesz
gołą rączką tu i tam, gdzie chcesz.

Pozdrawia nadzwyczajnie boletus

7. Data: 2005-04-20 21:46:24

Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Mam sporo nasion malwy jakbyś chciała :) Wiadomość do całej grupy :)))
Odmiana pełna :) Kolor mix :))

Pozdrawiam
Stach

8. Data: 2005-04-20 21:50:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2005 23:23:51 +0200, gsk napisał(a):

> [...]
>>

> Chcę tylko krótkiej informacji, a tam trzeba się logowac podawac dane itd.
> Więc jeśli ktoś wie jak to się robi to proszę o informację.

Szanujesz jak widzę swój czas, szanuj też czas innych i dobrą wolę by
pomóc. Logowanie trwa najwyżej 1 minutę.
TaBaza powstała między innymi po to by pomagać mniej doświadczonym
ogrodnikom - ale tylko od nich zależy czy będą chcieli z niej skorzystać.

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2005-04-21 07:03:55

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

Można i rozsadzać jesli jest to mała luźna kępka, ale lepiej przenosic w
całości, czasami się nie przyjmuje.

> Siejemy wiosną nasiona zebrane jesienią.
> W następnym roku zakwitną.

Zakwitną w następnym roku licząc od jesieni czy od wiosny czy od momentu
wysiania?

--
Pozdrawiam, Jerzy

10. Data: 2005-04-21 10:48:18

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam sporo nasion malwy jakbyś chciała :) Wiadomość do całej grupy :)))
> Odmiana pełna :) Kolor mix :))

Bardzo dziękuję, ale chyba prościej będzie jak sama zbiorę nasiona i
zasieję. Przynajmniej się czegoś nauczę. Tylko miałbyś kłopot z wysyłką.
Chyba, że jesteś z Katowic? Jeśli tak to podjadę...
Gosia

życie po życiu forsycji
Wisienka stepowa - ktoś ma ?
Gdzie kupię jeżówkę ?