Re[2]: Miechunka meksykańska

Data: 2004-01-25 20:54:46
Temat: Re[2]: Miechunka meksykańska
Od: w...@p...xo.pl (Wertepos)

Witaj Basia,
W Twoim liście datowanym 14 stycznia 2004 (20:51:19) można przeczytać:

BK> Bingo! Faktycznie rodzynek:-)
BK> Jest to jedna z tych roślin, których niestety już nie uprawiam, choć jeszcze
[...]
BK> Nasion w sklepach nie kojarzę, ale ostatnio różne dziwne
BK> się pokazują, więc szukaj.

Ja uprawialem jednokrotnie i slabiutko to wyszlo -
zpalaszowalem az jednego rodzynka :) (smakowity wielce) -
reszta zostala skoszona przymrozkami. W szklarni rodzynki
wyrosly ogromniaste, ponad 2m, zacienily melony i poszly won
na kompost.
Zdjecia:
1. W pojemniku, stan pomrozowy, B&W, 76 KB
http://skladowisko.w.interia.pl/rodzynek_brazylijski
.jpg
2. Na kompostowniku, z pojemnika, Color, 63 KB
http://skladowisko.w.interia.pl/rodzynek_kompostowy.
jpg

Wysiewalem z nasion (kilkadziesiat jeszcze sie mi zostalo).
Info z opakowania:
"Wysiew: od polowy marca do skrznek w temp. ok. 20'C. Mlode
rosliny sadzic w rozstawie 10x10cm lub pojedynczo do
doniczek. W drugiej polowie maja wysadzac na miejsce stale w
rozstawie 45x45cm.
Dojrzale owoce barwy pomaranczowo-zoltej o wspanialym smaku
moga sluzyc jako dodatek do ciast, deserow."
Nasiona firmy <reklama>topstar</reklama> product of holland.
Skan torebki z nasionami [15 KB]:
http://skladowisko.w.interia.pl/rodzynek_nasiona.jpg

Jezeli o rozdeciach mowa to ja poszukuje stroiczke rozdeta (wzdeta) -
Lobelia Inflata.

Pozdrawiam
Wertepos