Re[2]: Pasmanterie-Slask(prosba)

Data: 2004-11-24 10:23:29
Temat: Re[2]: Pasmanterie-Slask(prosba)
Od: k...@g...pl (Kuleczka)

> Dokladnie, to nie wiem, ale prosila mnie telefonicznie o znalezienie, jak
> pisalam w poscie - wiekszej pasm., dobrze zaopatrzonej.

To chyba najlepsza będzie na 3-go Maja/Słowackiego (ta jest chyba najbliżej
dworca PKP) i na Kochanowskiego. Oczywiście w Katowicach :)

> Szkoda, ale najwyzej bedzie pytac.

To chyba ta na ul. Budowlanych (z tego, co pamiętam nazywała się chyba
"Niteczka").

> Mysle, ze pomozesz bardziej, jesli okreslisz miasto;))) Bardzo prosze. Nie
> znam/pamietam az tak dobrze calego slaska z ulic, mimo, ze kiedys, kiedys
> przez pare lat tam mieszkalam (k. Rybnika).

Oczywiście chodziło mi o Katowice :)
Jeśli chodzi o szukanie ulic - polecam stronę:
http://plan.naszemiasto.pl/plan_katowice.html

--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)