Re[2]: Pośladki

From: e...@u...net.pl (Evunia)
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re[2]: Pośladki
Date: 8 Nov 2003 23:16:08 +0100

Hello Tweek,

Saturday, November 8, 2003, 11:04:53 PM, you wrote:

T> : a i pamietaj ze fajnie jest jak nie ma na nich wlosow :)

T> kurde... i to jest problem :>
T> zastanawiam sie nad depilacją m.in. klatki, z tym że nie wiem jak by to
T> wyglądało - gładka klata, a nogi włochate :P
T> a depilować się jak kobieta też nie chciałbym... ;)

Bo to jest widzisz tak, że ile osób, tyle poglądów.
Dla mnie bez sensu większego jest to, żeby mężczyzna, szczególnie
mocno owłosiony, się golił (oczywiście nie mam na myśli twarzy).
_Moim_ zdaniem to jest nawet śmieszne i trochę źle świadczy o
mężczyźnie, który traci czas na takie bzdury, zamiast zająć się czymś
ciekawszym ;) Męskie owłosienie dla mnie akurat jest całkiem normalną
i fajną sprawą :) Samo dbanie o to, by włosy nie odrastały, czyli
systematyczność w ich usuwaniu, jest na tyle monotonne i nudne, że
żadna siła by mnie nie zmusiła do żadnych depilacji, gdybym mężczyzną
była ;) I dodam na koniec, że lubię bardzo, jeśli mężczyzna ma własne
zdanie, także w sprawie owłosienia. Nie ma nakazu, choćby kulturowego,
latania bez owłosienia, więc szkoda tym sobie glowę zawracać, tym
bardziej, że i nie każda kobieta lubi panów, którzy wyglądają jak
nieopierzone kurczaczki ;)
Lepiej skupić się na tym, by pośladki były wyrzeźbione jak należy ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--