Pośladki

1. Data: 2003-11-08 20:53:03

Temat: Pośladki
Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Dzisiaj moja dziewczyna - podczas rozmowy o modzie - wspomniała o kanale
Fashion TV, i o pokazujących się tam modelach. Padło też z jej ust zdanie
"oni to ale fajne mają tyłeczki" :)))
I tutaj moje pytanie - czy ktoś wie, jak można poprawić urodę męskich
pośladków...? :]
Tylko proszę bez żadnych śmichów-chichów, ja pytam najzupełniej poważnie
:]

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Dario G. "Sunchyme" - 1997
Sunmachine - Dir: Graham Fink

1. Data: 2003-11-08 20:57:17

Temat: Re: Pośladki
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tweek wrote:
> [...]
> pośladków...? :]
> Tylko proszę bez żadnych śmichów-chichów, ja pytam najzupełniej

Można poprzez ćwiczenia.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-08 21:08:37

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Tweek wrote:

> [...]
> pośladków...? :]
> Tylko proszę bez żadnych śmichów-chichów, ja pytam najzupełniej poważnie

Cwiczenia. OIMW te same, co na damskie posladki :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-08 21:54:12

Od: "<\(\)~" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tutaj moje pytanie - czy ktoś wie, jak można poprawić urodę męskich
> pośladków...? :]

ja polecam jazde na rowerze na stojaco :)
+
jakies kremy wygladzajace albo jakis antycellulitowe,
ew. peeling
+
najlepszy na wszystko masaz :))

a i pamietaj ze fajnie jest jak nie ma na nich wlosow :)
[wg mnie of course :) ]

pzdr.

<( )~

1. Data: 2003-11-08 21:54:54

Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter [z adresu e-mail r...@a...net] napisał(a):

: Cwiczenia. OIMW te same, co na damskie posladki :)

a jakie ćwiczenia...? :)))

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-11-08 21:57:49

Od: "<\(\)~" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakie ćwiczenia...? :)))

np. :
http://agk.20a.w.interia.pl/Posladki.htm
http://agk.20a.w.interia.pl/posladki%20praktycznie.h
tm

poszukaj jeszcze na googlach
i pewnie w archiwum tez sie cos znajdzie :)

pzdr.

<( )~

1. Data: 2003-11-08 22:04:53

Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

<()~ [z adresu e-mail ()~" <d...@w...pl] napisał(a):

: a i pamietaj ze fajnie jest jak nie ma na nich wlosow :)

kurde... i to jest problem :>
zastanawiam sie nad depilacją m.in. klatki, z tym że nie wiem jak by to
wyglądało - gładka klata, a nogi włochate :P
a depilować się jak kobieta też nie chciałbym... ;)

ps
dzieki za linki do ćwiczeń, od jutra zaczynam :)))

1. Data: 2003-11-08 22:09:54

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tweek wrote:

> a jakie ćwiczenia...? :)))

Polecam jazdę na nartach. Akurat nadchodzi sezon. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-08 22:11:06

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<()~ wrote:

> [...]
> +
> najlepszy na wszystko masaz :))
>
> a i pamietaj ze fajnie jest jak nie ma na nich wlosow :)

To co z tymi włosami? Wydepilować? Mnie napewno nie podobałyby się męskie
pośladki idealnie gładkie. To byłoby takie dziwne, niemęski i budziło jakieś
pedofilskie skojarzenia z małym chłopcem. :P

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-08 22:16:08

Temat: Re[2]: Pośladki
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Tweek,

Saturday, November 8, 2003, 11:04:53 PM, you wrote:

> [...]

T> wyglądało - gładka klata, a nogi włochate :P
T> a depilować się jak kobieta też nie chciałbym... ;)

Bo to jest widzisz tak, że ile osób, tyle poglądów.
Dla mnie bez sensu większego jest to, żeby mężczyzna, szczególnie
mocno owłosiony, się golił (oczywiście nie mam na myśli twarzy).
_Moim_ zdaniem to jest nawet śmieszne i trochę źle świadczy o
mężczyźnie, który traci czas na takie bzdury, zamiast zająć się czymś
ciekawszym ;) Męskie owłosienie dla mnie akurat jest całkiem normalną
i fajną sprawą :) Samo dbanie o to, by włosy nie odrastały, czyli
systematyczność w ich usuwaniu, jest na tyle monotonne i nudne, że
żadna siła by mnie nie zmusiła do żadnych depilacji, gdybym mężczyzną
była ;) I dodam na koniec, że lubię bardzo, jeśli mężczyzna ma własne
zdanie, także w sprawie owłosienia. Nie ma nakazu, choćby kulturowego,
latania bez owłosienia, więc szkoda tym sobie glowę zawracać, tym
bardziej, że i nie każda kobieta lubi panów, którzy wyglądają jak
nieopierzone kurczaczki ;)
Lepiej skupić się na tym, by pośladki były wyrzeźbione jak należy ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

Art Deco - Kosmetyki
Darmowe próbki kosmetyków [wiem było, alem leniwa ;-)]
VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW
Re: Tonik Garnier Czysta Skóra
Bio-C.L.A.