VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW

1. Data: 2003-11-08 20:11:02

Temat: VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy ktos uzywal(pil) te ziola?:)

1. Data: 2003-11-09 10:11:09

Temat: Re: VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <k...@g...pl> napisał(a):

> Witam czy ktos uzywal(pil) te ziola?:)

Nie, ale czytał wyniki badań. Skuteczność na poziomie buraków czy marchewki.

A poza tym to NTG.

JoP

1. Data: 2003-11-09 12:01:25

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to jest NTG?

1. Data: 2003-11-09 12:04:06

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam czy ktos uzywal(pil) te ziola?:)
>
> Pozdrawiam
Moja mama fascynuje sie Vilcacorą , sama zażywałam ale jakoś mnie to nie
interesowało i nie mogłam sie przekonac do ziół. Ale wiem,że jest dobra na
raka, moja kuzynka miała raka i lekarze nie dawali jej za wiele a vilkacora
podobno zatrzymała dalszy rozwój choroby i tak tez byłu w wielu innych
przypadkach. Sama nie wiem czy to możliwe czy nie, ale niektórzy uważają,że
tak.
Pozdr

1. Data: 2003-11-09 14:20:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> co to jest NTG?

http://mkropa.republika.pl/acronyms.htm

JoP

1. Data: 2003-11-09 14:22:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> przypadkach. Sama nie wiem czy to możliwe czy nie, ale niektórzy uważają,że

To co prawda nie grupa sci, ale uprasza się o niepisanie bzdur.

JoP

1. Data: 2003-11-09 21:31:01

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co prawda nie grupa sci, ale uprasza się o niepisanie bzdur.
.................napisałam to z czego Vilcora jest słynna,jak jest
reklamowana a czy to bzdura czy nie - mnie to już nie interesuje!

1. Data: 2003-11-09 21:38:32

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

zapomnialam dodac,że mama jest lekarzem.

1. Data: 2003-11-09 22:38:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> To co prawda nie grupa sci, ale uprasza się o niepisanie bzdur.
> .................napisałam to z czego Vilcora jest słynna,jak jest
> reklamowana a czy to bzdura czy nie - mnie to już nie interesuje!

A zdanie: "wiem, że jest dobra na raka" napisały krasnoludki?

Vilcacora jest słynna głównie z tego, że za jej pomocą cynicznie oszukuje
się ludzi gotowych wydać ostatnie pieniądze na ratowanie kogoś bliskiego lub
siebie. To nie działa, comprende? Nie bardziej niż placebo.

JoP

1. Data: 2003-11-09 22:40:22

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> >
> zapomnialam dodac,że mama jest lekarzem.

I wierzy w skuteczność vilcacory? Jak tak, to podaj jakieś bliższe namiary,
żeby przypadkiem do niej nie trafić, bo lekarz , który zamiast wierzyć w
osiągnięcia EBM, wierzy kanciarzom i szarlatanom, to nawet nie żałosne - to
groźne.

JoP

Re: Tonik Garnier Czysta Skóra
Bio-C.L.A.