Pośladki

1. Data: 2003-11-08 22:31:26

Temat: Re: Pośladki
Od: "<\( \)~" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kurde... i to jest problem :>
> zastanawiam sie nad depilacją m.in. klatki, z tym że nie wiem jak by to
> wyglądało - gładka klata, a nogi włochate :P
> a depilować się jak kobieta też nie chciałbym... ;)

jak kobieta tzn?
nie polecam maszynki, zarost sie bedzie mocniejszy i trudniejszy do
depilacji
moze jakis krem [ np veet do wrazliwej skory, nie bedzie tak duzego szoku
dla pupci ]
potem moze sie skusisz na wosk? :]
to dla prawdziwego mezczyzny bedzie maly pikus :D

pzdr.

<( )~

1. Data: 2003-11-08 22:35:32

Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

<( )~ [z adresu e-mail ( )~" <d...@w...pl] napisał(a):

: potem moze sie skusisz na wosk? :]
: to dla prawdziwego mezczyzny bedzie maly pikus :D

ale zrozum, co z tego, ze sobie wydepiluje moje dupsko, jak i tak bedzie
kupa wlosow na nogach i rekach, a z wygolonym samym tyłkiem wyglądałbym po
prostu śmiesznie :)))
a depilowanie z kolei całego człowieka kosztowałoby mnie fortunę...

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Vanessa Paradis Joe le Taxi
(extended) - -

1. Data: 2003-11-08 23:06:18

Od: "<\( \)~" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale zrozum, co z tego, ze sobie wydepiluje moje dupsko, jak i tak bedzie
> kupa wlosow na nogach i rekach, a z wygolonym samym tyłkiem wyglądałbym po
> prostu śmiesznie :)))

oj wcale nie :)
IMO jak same posladki beda gladkie, to bedzie wporzadku :)

i wcale mi sie to nie kojarzy z malymi chlopcami!
to temat podobny do tego, czy kobiety powinny sie golic czy nie
tyle opini, ile osob:)

pzdr.

<( )~

1. Data: 2003-11-08 23:26:53

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tweek wrote:

> ale zrozum, co z tego, ze sobie wydepiluje moje dupsko, jak i tak
> bedzie kupa wlosow na nogach i rekach, a z wygolonym samym tyłkiem
> wyglądałbym po prostu śmiesznie :)))

Zresztą wydepilować tyłek to nie lada sztuka. Nie próbowałam nigdy, żeby nie
było. ;-)) Jednak wydaje mi się, że trzeba być chyba człowiekiem-gumą, by to
zrobić dokładnie i nie pokroić sobie te tylnej części ciała.

> a depilowanie z kolei całego człowieka kosztowałoby mnie
> fortunę...

I raczej dziwnie byś wyglądał. Ja nie wiem, może teraz taka moda, ale mnie
mężczyzna z gładkimi nogami wydaje się śmieszny.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-08 23:29:03

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<( )~ wrote:

> [...]
>
> i wcale mi sie to nie kojarzy z malymi chlopcami!
> to temat podobny do tego, czy kobiety powinny sie golic czy nie

Mnie się wydaje, że jednak więcej osób byłoby za damską depilacją, a tylko
nieliczni za tą męską. Kobieta owłosiona wygląda po prostu nieestetycznie i
przywodzi na myśl...mężczyzna. A mężczyzna powinien zostawić ten swój
atrybut męskości, chyba że chce przywodzić na myśl kobietę. Tak ja uważam.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-09 05:09:00

Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

<( )~ [z adresu e-mail ( )~" <d...@w...pl] napisał(a):

: i wcale mi sie to nie kojarzy z malymi chlopcami!
: to temat podobny do tego, czy kobiety powinny sie golic czy nie
: tyle opini, ile osob:)

no nie no, bez przesady, niewydepilowana kobieta jest po prostu
niesmaczna, nieestetyczna, i u facetow powoduje przewracanie sie
wszystkiego w zoladku; to, ze kobieta powinna sie depilowac, jest imho
bezdyskusyjne - chyba, ze mowimy o "okolicach intymnych" - tu faktycznie
true, ile osob, tyle opinii... :)))

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-11-09 06:53:55

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Tweek wrote:

> [...]
> wszystkiego w zoladku; to, ze kobieta powinna sie depilowac, jest imho
> bezdyskusyjne - chyba, ze mowimy o "okolicach intymnych" - tu faktycznie

A bys sie zdziwil - sa faceci, ktorym depilowane nogi kobiety sie wcale
nie podobaja. Sa rozne skrzywienia ^_~

Ale w twoim przypadku lepiej zapytaj sie swojej dziewczyny. W koncu to
jej przede wszystkim powinno sie podobac...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-09 07:45:59

Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter [z adresu e-mail r...@a...net] napisał(a):

: Ale w twoim przypadku lepiej zapytaj sie swojej dziewczyny. W koncu to
: jej przede wszystkim powinno sie podobac...

ahm... no niby tak... do konca zycia zapamietam tekst: "ale masz wlochaty
tylek" i smiech przez 5 minunt non-stop... ;]

1. Data: 2003-11-09 16:42:05

Od: "<\( \)~" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było. ;-)) Jednak wydaje mi się, że trzeba być chyba człowiekiem-gumą, by
> zrobić dokładnie i nie pokroić sobie te tylnej części ciała.

mozna rownie dobrze poprosic partnerke o pomoc
i zrobic z tego mala przyjemnosc :))

pzdr.

<( )~

1. Data: 2003-11-09 18:09:42

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<( )~ wrote:

> mozna rownie dobrze poprosic partnerke o pomoc
> i zrobic z tego mala przyjemnosc :))
>
> pzdr.
>
> <( )~

Jak ktoś lubi masochistyczne zabawy, to napewno będzie zadowolony bólem
wywołanym depilacją woskiem. ;-)) Zwłaszcza, że pośladki są dosyć wrażliwą
częścią ciała. Gdzieś nawet czytałam, że te męskie są wrażliwsze niż
damskie, ale nie wiem, na ile to prawda.

--
Ligeia

Art Deco - Kosmetyki
Darmowe próbki kosmetyków [wiem było, alem leniwa ;-)]
VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW
Re: Tonik Garnier Czysta Skóra
Bio-C.L.A.