Art Deco - Kosmetyki

1. Data: 2003-11-08 20:40:24

Temat: Art Deco - Kosmetyki
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle sie mowi o bazie Art Deco;) mam i jest faktycznie swietna. A co z
pozostalymi kosmetykami takimi jak cienie, pudry, fluidy, rozswietlacze,
szminki, blyszczyki? Sa dostepne w polskich sklepach?? jakie macie o nich
opinie? i czy nadaja sie do makijazu codziennego, bo kiedys sie spotkalam z
opinia, ze kosmetyki Art Deco nadaja sie glownie do sesji zdjeciowych.
Bede wdzieczna za odpowiedz,
pozdrawiam

Sadia

1. Data: 2003-11-08 23:23:18

Temat: Re: Art Deco - Kosmetyki
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Nov 2003 21:40:24 +0100, sadia <s...@w...pl> wrote:
[...]

sa, i to w sporym wyborze, ale niestety nie uzywalam. mazalam sie tylko
testerami cieni i wrazenia mam raczej pozytywne. mnostwo kolorow.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-09 20:43:04

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opinie? i czy nadaja sie do makijazu codziennego, bo kiedys sie spotkalam
> opinia, ze kosmetyki Art Deco nadaja sie glownie do sesji zdjeciowych.
Uzywalam do tej pory tylko cieni. Goraco je polecam! Maja swietny
wybor kolorow, trzymaja sie bardzo dobrze. Jedyny minus to to, ze prawie
wszystkie odcienie sa w taki badz inny sposob blyszczace. Uzywam ich na co
dzien, ale i do sesji zdjeciowych. Polecam.

Zofia Gebert

1. Data: 2003-11-10 11:01:41

Od: "U." <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cienie - fakt maja piekne kolory i duzy wybor ale nie bez przyczyny Art Deco
ma w ofercie ta baze pod cienie. Bez bazy cienie trzymaja sie bardzo kiepsko.
Kupilam jeszcze tej firmy
- Fixator - utrwalacz do szminki - po ktorym zeszla mi nie tyklo szminka ale i
skorya z ust. Szczerze odradzam.
- tusz, o ile pamietam - pogrubiajacy, niebieski. Przecietny.
- korektor do pryszczy w kredce - zielony. Jest ok. Tylko bylam wsciekla jak
sie okazalo ze tej kredki zadna normalna temperowka nie naostrzy wiec musialam
tez kupic temperowke Art Deco.
Po tym wszystkim sie troche zniechecilam.
pozdr.
ula

Darmowe próbki kosmetyków [wiem było, alem leniwa ;-)]
VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW
Re: Tonik Garnier Czysta Skóra
Bio-C.L.A.
Pomocy !