To już 5 dzień...

1. Data: 2004-02-23 12:01:42

Temat: To już 5 dzień...
Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...na MM i chwalę sobie. Przez te kilka dni - rozpoczęłam we tłusty
czwartek tak z przekory - schudłam 2 kg. Bardzo się cieszę z tego
powodu hihi, czuję się doskonale i jestem pełna energi. W wolnych
chwilach czytam archiwum grupy (jestem już w 11.2002-ale tego jest ;)
Ponieważ ksiązki zamówiłam dopiero wczoraj, a mam kilka pytań,
a nie chcę niczego sknocić pozwolę sobie zadać je na grupie.
( zresztą nie pierwszy raz ;)

- Zielona herbata - czy można pić, kiedy ( po posiłku, przed a może
między posiłkami) i ile
- Chrom - podobno przyspiesza odchudzania i eliminuje uporczywe
łaknienie słodkich rzeczy - prawda czy fałsz? brac?
- marchewka - gotowana, surowa czy w ogóle zakazana?
- gdzie w Gdańsku albo Sopocie kupić chlebek zgodny z mm?
- kiedyś mogłam zjeść 1 duzy posiłek dziennie i byłam najedzona
prawie na cały dzień - teraz jem 3 posiłki a pomimo tego ciągle
jestem głodna :( Wyczytałam, że to źle byc głodnym w czasie diety
co mam więc robić? chodzić głodna czy wprowdzić dodatkowe
posiłki? ( tzn. co bedzie mniejszą szkodą ;) Ale namąciłam... :)))

Ok, starczy tego.
Aha dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na wcześniejsze moje posty.
A tym co podsuneli mi MM szczególnie ;) Dzięki.

Pozdrawiam słonecznie ( bo w Gdańsku świeci słonko )
netka

2. Data: 2004-02-23 13:43:33

Temat: Re: To już 5 dzień...
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?
> - marchewka - gotowana, surowa czy w ogóle zakazana?

surowa

> [...]
> co mam więc robić? chodzić głodna czy wprowdzić dodatkowe
> posiłki? ( tzn. co bedzie mniejszą szkodą ;) Ale namąciłam... :)))

a nie mozesz jesc wiecej?
czy napewno brak jakiegokolwiek produktu o wysokim ig? bo taki jest objaw
spozycia.

pozdrawiam zimno

bo w w-wie pada snieg ;-))
musta

3. Data: 2004-02-23 13:49:04

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> wrote in message
> ?
>
> surowa

> a nie mozesz jesc wiecej?
> czy napewno brak jakiegokolwiek produktu o wysokim ig? bo taki jest objaw
> spozycia.
>

> pozdrawiam zimno
>
> bo w w-wie pada snieg ;-))
taki bardziej z deszczem:-)))

pzdr
aducha co znow chudnie i nie wie dlaczego:(

4. Data: 2004-02-23 14:45:06

Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ?
>
> surowa

ups no to po mnie ;)))

> a nie mozesz jesc wiecej?

No mogę spróbować ale to bedzie już obżarstwo !!! ;)

> czy napewno brak jakiegokolwiek produktu o wysokim ig? bo taki jest
objaw
> spozycia.

Hm, jestem początkująca, swoją wiedzę czerpię narazie jedynie z grupy i
stron www
więc mogłam się w czymś pomylić. Może po prostu napiszę co jadłam np
wczoraj
i jeśli ktoś dostrzeże jakieś uchybienia to proszę o wytknięcie ich.
Bardzo proszę :)
przed południem zjadłam 2 jabłka, około godz. 12 śniadanie: jajko na
twardo ze
szczypiorkiem polane jogurtem naturalnym ZOTT bez cukru ze 3% tłuszczu, do
tego
kilka plasterków polędwicy z indyka (MORLINKI polecam gorąco - 0
węglowodanów,
mają również smaczne parówki).Zielona herbata.
Obiad godz 16 - 2 udka z kurczaka pieczonego i niby kapuśniak (wywar z
udka indyczego,
kapusta kiszona, włoszczyzna z nieszczęsną marchewką, troszke wegety i
soli bez ziemniaków )
Kolacja godz 20 - brązowy ryż z duszonymi warzywami bez tłuszczu( i tu
znów marchewka )

Jeżeli marchewka gotowana ma wysokie IG to znam już przyczynę mojego głodu
ale...
dziś nie jadłam marchewki, rano wciamciałam znowu 2 jabłka, a na
śniadanie płatki
owsiana z mlekiem 0,0%. Teraz jest 15, a ja umieram z głodu i nie mogę
się doczekać
do obiadu ( wędzona makrela i sałata z cytryną do smaku)

A własnie, ktoś kiedyś na grupie pytał, lecz nie uzyskał odpowiedzi...
ponowię
więc zapytanie: ile razy w tygodniu powinno się jesć posiłki - białko +
węglowodany

> pozdrawiam zimno
> bo w w-wie pada snieg ;-))

A ja pochmurnie ( się zachmurzyło ):
netka

5. Data: 2004-02-23 16:15:51

Temat: Re[2]: To już 5 dzień...
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello netka,

n> dzi? nie jadłam marchewki, rano wciamciałam znowu 2 jabłka, a na
n> ?niadanie płatki
n> owsiana z mlekiem 0,0%. Teraz jest 15, a ja umieram z głodu i nie mogę
n> się doczekać

Płatki i jabłka to węglowodany. Poza tym, może kalorycznie za mało,
żeby czuć się sytą na wiele godzin ?

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2004-02-23 16:57:40

Temat: Re: Re[2]: To już 5 dzień...
Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mogę
> n> się doczekać
>
> Płatki i jabłka to węglowodany. Poza tym, może kalorycznie za mało,

Węglowodany ale o niskim ig połączone z białkiem - to prawidłowo (?)
A że mało kaloryczne...- chyba każde śniadanko węglowodanowe jest
takie. Ale za to jaki obiadek tłusta rybka. Mniam, mniam :)

Chciałabym jeszcze o coś zapytać tak przy okazji - jeżeli można
łączyć fasolę z mięsem to czy połączenie ryżu z mięsem też jest
dozwolone?

pozdrawiam
netka ( obiecuję, że na dziś koniec pytań ;)

7. Data: 2004-02-23 18:21:21

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2004 13:01:42 +0100, netka <a...@o...pl> napisał:

> - Zielona herbata - czy można pić, kiedy ( po posiłku, przed a może
> między posiłkami) i ile

Mozna pic, ale chyba tylko slaba i niewiele. Choc czesto czytam, ze
zielona herbata pomaga w odchudzaniu.

> - Chrom - podobno przyspiesza odchudzania i eliminuje uporczywe
> łaknienie słodkich rzeczy - prawda czy fałsz? brac?

Sprobowac mozna:)

> - marchewka - gotowana, surowa czy w ogóle zakazana?

Najlepiej surowa. Marchewka gotowana jest kwestia sporna:)

> [...]
> co mam więc robić? chodzić głodna czy wprowdzić dodatkowe
> posiłki? ( tzn. co bedzie mniejszą szkodą ;) Ale namąciłam... :)))

Czy to na prawde jest taki ssacy glod czy taki lekki. Jest to typowy glod?
Ja gdy bylem na MM jadlem duzo i nie czulem "zapchania", zawsze bylo takie
dziwne uczucie w zoladku.

Jednak moglabys wprowadzic wiecej posilkow. Montignac zaleca 3, jednak z
innych zrodel wiem, ze wieksza liczba posilkow to mniejsze wachania
poziomu insuliny (o to chodzi w MM) i szybszy metabolizm.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

8. Data: 2004-02-23 20:15:58

Temat: Re[4]: To już 5 dzień...
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

n> Chciałabym jeszcze o coś zapytać tak przy okazji - jeżeli można
n> łączyć fasolę z mięsem to czy połączenie ryżu z mięsem też jest
n> dozwolone?

Ja nie odpowiem, bo na MM znam się za mało. Mam nadzieję, że ktoś
bardziej kompetentny się znajdzie :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

9. Data: 2004-02-23 20:30:12

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

netka wrote:
> Chciałabym jeszcze o coś zapytać tak przy okazji - jeżeli można
> łączyć fasolę z mięsem to czy połączenie ryżu z mięsem też jest
> dozwolone?

Niestety nie, ryz to wegle-mieso-raczej bialko i TLUSZCZ ,a MM zabrania
laczenia wegli z tluszczami.Odpada wiec.POzdrawiam Hafsa

10. Data: 2004-02-24 08:29:06

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ups no to po mnie ;)))
e nie jest tak zle, bo prawie tam niema wegli

> kilka plasterków polędwicy z indyka (MORLINKI polecam gorąco - 0
> węglowodanów,

na pewno? bo do wedlin drobiowych dodaje sie cukry.

> Kolacja godz 20 - brązowy ryż z duszonymi warzywami bez tłuszczu( i tu
> znów marchewka )
ten ryz to powinien byc dziki a nie brazowy (dziki ryz poznasz po cenie)

zostaw same wazywa - pyszne sa gotowane na parze i szybciej sie je robi.

Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?
Postanowiłem się odchudzać!
MM-wahania wagi:(
nalesniki sie przyklejaja:-(((
Przyprawy i kilka pytań