Zakazenie

1. Data: 2003-10-17 09:34:06

Temat: Zakazenie
Od: "Dav" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Kilka dni temu sklaeczylem sie w kciuk, i od 3 dni mam w tym miejscu rope
pod skórą. Dzisiaj jednak zauwazylem cos bardziej niepokojącego, mianowicie
czerwona kreska od kciuka az do polowoy ramienia. Wzdluż tej kreski odczuwam
lekki ból na ucisk. Czy jest to postępujace zakazenie? Co nalezy robic???

Pozdr.
Dawid

2. Data: 2003-10-17 09:43:43

Temat: Re: Zakazenie
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dav" <> napisał w wiadomości
Czy jest to postępujace zakazenie? Co nalezy robic???

TAk to zakażenie.leć i to szybko do lekarza....konieccznie
Avf

3. Data: 2003-10-17 11:29:36

Od: "Dav" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania (Foxy)" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dav" <> napisał w wiadomości
> Czy jest to postępujace zakazenie? Co nalezy robic???
>
> TAk to zakażenie.leć i to szybko do lekarza....konieccznie
> Avf

Juz bylem - zalozony opatrunek, dostalem zastrzyk i biore antybiotyki.
Jednak mam pytanie - co by mogło sie stac, jakby w takim przypadku nic nie
robic, tzn nie brac antybiotykow i nie usunąć ropnia?
Daw.

4. Data: 2003-10-17 11:38:08

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bmod2b$53t$...@n...onet.pl,
Dav <w...@p...onet.pl> wystukał:
> [...]
> mianowicie czerwona kreska od kciuka az do polowoy ramienia. Wzdluż
> tej kreski odczuwam lekki ból na ucisk. Czy jest to postępujace

jak to mowia pacjenci pogotowia przyłażący o 5 nad ranem "Panie, pręga
idzie do serca, źle ze mną... ratuj pan... :)

ale widze ze juz pomogli grupowicze. nastepnym razem - dobrze samemu
zaopatrzyc rane (zdezynfekowac i zalozyc opatrunek) albo pozwolic to zrobic
fachowcowi.

--
pozdrowienia
adam
gg #402495

5. Data: 2003-10-17 11:47:47

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dav" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Juz bylem - zalozony opatrunek, dostalem zastrzyk i biore antybiotyki.
> Jednak mam pytanie - co by mogło sie stac, jakby w takim przypadku nic nie
> robic, tzn nie brac antybiotykow i nie usunąć ropnia?

kwatera dwa metry pod ziemią
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

6. Data: 2003-10-17 12:18:52

Temat: Re[2]: Zakazenie
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Dav,

W Twoim liście datowanym 17 października 2003 (13:29:36) można przeczytać:

> [...]

> Jednak mam pytanie - co by mogło sie stac, jakby w takim przypadku nic nie
> robic, tzn nie brac antybiotykow i nie usun?ć ropnia?

Proste - zakazenie postepowaloby dalej, prowadzac do zgonu.

--
Pozdrowienia,
Anka

7. Data: 2003-10-17 13:12:53

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj db501,

W Twoim liście datowanym 17 października 2003 (17:43:11) można przeczytać:

Zależy jakie; jest pare rodzajów:
- ogólne
- kontaktowe
- kropelkowe
- połogowe
- szpitalne
- moczowe
- lożyskowe

--
Pozdrowienia,
Anka

8. Data: 2003-10-17 14:42:48

Temat: Re: Re[2]: Zakazenie
Od: "Dav" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:87884896.20031017141852@poczta.onet.pl...
> Witaj Dav,

> Proste - zakazenie postepowaloby dalej, prowadzac do zgonu.
>
> --
> Pozdrowienia,
> Anka

No tak, to wiem, ale w jaki sposob nastapilby zgon? Jak takie zakazenie
powoduje? Dochodzi do zakazenia calej krwi?

Pozdr.

9. Data: 2003-10-17 15:43:11

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odczuwam
> lekki ból na ucisk. Czy jest to postępujace zakazenie? Co nalezy robic???

Na czym polega zakarzenie?

10. Data: 2003-10-20 13:24:14

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dav wrote:

> Juz bylem - zalozony opatrunek, dostalem zastrzyk i biore antybiotyki.
> Jednak mam pytanie - co by mogło sie stac, jakby w takim przypadku nic nie
> robic, tzn nie brac antybiotykow i nie usunąć ropnia?

skoro organizm nie poradzil sobie z bakteriami i powstal ropien,
to jego usuniecie bez antybiotykow nic by nie dalo.
poza tym z twojego opisu wynika, ze zakazenie szlo po zyle.
dalszego pesymistycznego scenariusza nie bede przytaczal.

bierz leki, idz na wizyty kontrolne.

znik.

Lumbago - help pliizzz
noworodek - przykry zapach z ucha