Re[2]: bylo: Porozmawiac o..] ...mistycyzmie?

From: m...@p...onet.pl (meavox)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re[2]: bylo: Porozmawiac o..] ...mistycyzmie?
Date: 17 Jun 2002 11:06:17 +0200

ehh,

[cut]
> (brak mozliwosci wymiany)
[cut]
P> - nie jest wszystko jedno, bo masz możliwosc wymiany oprogramowania (np
P> swoich przekonań).

a wlasnie, ze nie masz.;)
'przekonania' to 'produkt' kurcze..

P> - analizy technicznej i innych podstawowych narzedzi można się nauczyć w
P> stosunkowo krótkim czasie. Niestety to NIC nie daje, bo 95% ludzi
[cut]

mhm, wszystko to prawda..

> mhm, znaczy sie co zawodzi? intuicja czy analizy techniczne?

P> - zawodzi zdolnosć kierowania swoim zachowaniem!
[cut]

aha, czynnik trzeci: emocje.

P> (brak dobrej mapy realiów).

innymi slowy jedni i drudzy przejechali sie
na swoich _zalozeniach_.

> mhm, stres stresem zwalczaj. faktycznie skutkuje.

P> - nie kumasz. Wytrawny gracz sie nie stresuje.
[cut]

a prawdziwi mezczyzni nie placza. :)

> sami twardziele? :)

P> - nie, sami dorosli faceci, którzy nie zamykaja oczu jak
P> widza że ich statek idzie na dno.

znaczy co? nie pluja przez lewe ramie?

P> głosnosc telefonu komurkowego jest ustawiana cyfrowo a daje efekt
P> wartoaciujacy' jak nazywasz.

a 2+2=4 i moge ocenic, ze jest to srednio duzo. ;)

[cut]
P> Jesli posługujesz się wydajnym sposobem, to nawet kiedy czegos nie wiesz
P> (niekompletna mapa) to będziesz w stanie prawidłowo zintegrować
P> niezbędna wiedzę (uzupełnić swoje przekonania dotyczace rzeczywistosci).

o tym wlasnie mowie, o 'niewydajnosci' (czy raczej _niewystarczalnosci_)
przeslanek racjonalistycznych.

> mam zaufac logice zrodzonej w tym samym osrodku co wyimaginowane
> szafy?:)

P> - jesli logika Cię zawiedzie, to dalej posługujac sie nie i wnioskowaniem
P> opartym na faktach od razu połapiesz się, że cos jest nie tak.

a pojde na latwizne, znaczy replay:
mam zaufac logice zrodzonej w tym samym osrodku co wyimaginowane
szafy? ;)

P> Na tej samej zasadzie ludzie posługujacy się mistycznym sposobem nabywania
P> wiedzy (oderwanym od rzeczywistosci) nie maja szns, aby dostrzec, że dawno
P> się pogubili...

'mistycznym' _i_ 'oderwanym od rzeczywistosci'?
rozbieznosc definicyjna, nie do przeskoczenia.

mielimy w tym mlynie, mielimy i nic z niego nie wychodzi
poza tym co wlozono.

malgoska