co było pierwsze - jajko czy kura??

1. Data: 2006-08-01 11:07:45

Temat: co było pierwsze - jajko czy kura??
Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wprost.pl/ar/?O=92891

W świetle tego artykułu ma sens katowanie się Montignacem i walka z
insulinoopornością. Szkoda tylko, że większość mechanizmów rządzących
metabolizmem jest jeszcze dla nas "czarną magią" i za kilka lat może
wyjść na jaw np zgubny wpływ diet niskowęglowych na np przemianę
lipisową....
Qrcze, im więcej czytam, tym bardziej boję się jeść....

Marg

PS Idę na porcyjkę lodów ;)
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

2. Data: 2006-08-01 11:07:57

Temat: Re: co było pierwsze - jajko czy kura??
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha marg,
Tuesday, August 1, 2006, marg :

m> http://www.wprost.pl/ar/?O=92891

m> W świetle tego artykułu ma sens katowanie się Montignacem i walka z
m> insulinoopornością. Szkoda tylko, że większość mechanizmów rządzących
m> metabolizmem jest jeszcze dla nas "czarną magią" i za kilka lat może
m> wyjść na jaw np zgubny wpływ diet niskowęglowych na np przemianę
m> lipisową....

dieta dieta i czarna magia procesow metabolicznych
a oni juz chca blokowac i uruchamiac poszczegolne geny
http://portalwiedzy.onet.pl/4868,17280,1348979,2,cza
sopisma.html

klinton

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2006-08-01 11:29:28

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marg" <m...@m...pl> a écrit dans le message de news:
eancff$th6$...@n...onet.pl...
> [...]
> na jaw np zgubny wpływ diet niskowęglowych na np przemianę lipisową....
> Qrcze, im więcej czytam, tym bardziej boję się jeść....

bardzo mnie ubawilo to stwierdzenie : cyt "...Za otyłość i syndrom X
prawdopodobnie jest odpowiedzialnych około 250 genów ..." i juz jest co
baeac przez .....bardzo dlugo :))) (a ile na tym mozna zarobic, fiu, fiu!!)

a te "prosty" sposoby mierzenia zagrozenia , to cymes !

a najlepsze to jest to: cyt" Wolą leczyć, niż zapobiegać" ;)

Jurek

4. Data: 2006-08-01 11:31:04

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klinton" <k...@i...pl> a écrit dans le message de news:
2...@i...pl...

> dieta dieta i czarna magia procesow metabolicznych
> a oni juz chca blokowac i uruchamiac poszczegolne geny
> http://portalwiedzy.onet.pl/4868,17280,1348979,2,cza
sopisma.html

juz byly proby "inzynierii genetycznej" ale skutek byl ... zaden. Ale
naukowcy parcuja ... dalej

Jurek

5. Data: 2006-08-01 11:46:04

Temat: Re[2]: co było pierwsze - jajko czy kura??
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jurek,
Tuesday, August 1, 2006, Jurek :

> [...]
J> 2...@i...pl...

sopisma.html

J> juz byly proby "inzynierii genetycznej" ale skutek byl ... zaden. Ale

afaik to z warzywami im sie udalo tak zmodyfikowac ze nie psuje sie
tak szybko vide: soja, albo zmienia wlasciwosci vide: konopie (marihuana)
co osobiscie traktuje jako porazke, bo jakos mi nie widzi zeby ledwo
znajacy sie na rzeczy ludzie zmieniali geny roslin ot tak bo chca,
imo badania nad taka zywnoscia powinny trwac wiecej niz pare pokolen

klinton

Szybko i tanio ubezpiecz samochod!
Kupno polisy zajmie Ci 15 minut! Kontakt przez telefon albo Internet.
Kliknij i sprawdz: http://link.interia.pl/f198b

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2006-08-01 13:18:27

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> a najlepsze to jest to: cyt" Wolą leczyć, niż zapobiegać" ;)

Nie wiem, co w tym śmiesznego. To jest akurat prawda. Idź do lekarza
rodzinnego i poproś o podstawowe badania - śmiechem Cię zabije ;)

Marg

PS A ocena ryzyka przez mierzenie obwodu talii to rzeczywiście
"perełka". Dla mnie to raczej smieszne.... jak nażrę się np cebuli z
kiełbasą to obwód wzrasta o dobrych kilka centymetrów.... ;) i to nie z
powodu otłuszczenia.

7. Data: 2006-08-01 17:39:17

Temat: Re: Re[2]: co było pierwsze - jajko czy kura??
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klinton" <k...@i...pl> a écrit dans le message de news:
1...@i...pl...
> [...]
> znajacy sie na rzeczy ludzie zmieniali geny roslin ot tak bo chca,
> imo badania nad taka zywnoscia powinny trwac wiecej niz pare pokolen

genotyp takiego rzepaku to pryszcz na ...... nosie, genotyp ludzki to inna
"melodia". Mnie bardziej interesuje inzynieria genetyczna praktykowana na
czlowieku (w celach leczniczych oczywiscie, a przynajmniej tak mowia ;),
takich prob juz dokonywano m.in w Wielkiej Brytani, o skutkach juz pisalem .

Jurek

8. Data: 2006-08-01 17:44:28

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marg" <m...@m...pl> a écrit dans le message de news:
eank4j$pqa$...@n...onet.pl...
> Nie wiem, co w tym śmiesznego. To jest akurat prawda. Idź do lekarza
> rodzinnego i poproś o podstawowe badania - śmiechem Cię zabije ;)

smieszno jest to, ze ten co pisal ten artykul dokonal "odkrycia". Ja to wiem
od bardzo dawna, mnie leczono prawie rowno 40 lat (zabraklo kilku miesiecy)'
a co do niektorych chorob, radzono mi sie "przyzwyczaic" bo "to" zostaje do
konca zycia, a okazlo sie ze g..... prawda. I co ja mysle o duzej czesci (na
szczescie nie wszystkich!) lekarzy , to nie bede tu pisal , bo dzieci
czytaja te grupe.

Jurek

przechowywanie soku
oczyszczanie organizmu
Nawet senator amerykanski moze ulec czarowi szarlatanow:)
Jedzenie jak lekarstwo
Set Point- doradcy