2 latek tłucze matkę

1. Data: 2005-09-05 11:34:46

Temat: 2 latek tłucze matkę
Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
może ktos polecić literaturę dotyczącą tematu?
problem dotyczy częstych objawów przemocy 2 latka wobec matki. Gryzienie,
bicie po twarzy, kopanie. Bez wyraźnego powodu.

2. Data: 2005-09-05 11:43:19

Temat: Re: 2 latek tłucze matkę
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xhy" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> może ktos polecić literaturę dotyczącą tematu?
> problem dotyczy częstych objawów przemocy 2 latka wobec matki. Gryzienie,
> bicie po twarzy, kopanie. Bez wyraźnego powodu.

Może ma owsiki -albo naśladuje ojca... ;)

3. Data: 2005-09-05 14:04:15

Od: "asa" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xhy <x...@p...onet.pl> napisał(a):

> problem dotyczy częstych objawów przemocy 2 latka wobec matki. Gryzienie,
> bicie po twarzy, kopanie. Bez wyraŸnego powodu.
Powód jest wyraźny: bezmózgie wychowanie przez matkę. Wraz z rozwojem dzidzia
będzie wzbogacać repertuar występów.
Zakładam, że pediarta i psycholog wykluczyli zaburzenia psychofizyczne.
asa

4. Data: 2005-09-06 07:42:25

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asa" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dzidzia
> będzie wzbogacać repertuar występów.
> Zakładam, że pediarta i psycholog wykluczyli zaburzenia psychofizyczne.

Wykluczyli.
Szybko stawiasz diagnozę. Skąd wiesz ,czy to nie wina męża, babci jednej czy
drugiej. Matka nie jest jedyną wychowawczynią i jej działania nie róznia się
specjalnie od reszty. Rodzina wielopokoleniowa, zgodna z ustalonymi zasadami
wychowania tak by nie było dysonansu. Choć w praktyce istnieją pewne
odchylenia wynikłe z indywidualizmów.

5. Data: 2005-09-06 08:46:40

Od: "yarpeen " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xhy <x...@p...onet.pl> napisał(a):

> witam
> może ktos polecić literaturę dotyczšcš tematu?
> problem dotyczy częstych objawów przemocy 2 latka wobec matki. Gryzienie,
> bicie po twarzy, kopanie. Bez wyraŸnego powodu.
Tu nie ma lektur, tylko sprawa wychowania. Wymagań i zaszczepienia
norm ....Zwykła kultura

6. Data: 2005-09-06 09:40:11

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

asa wrote:

> Powód jest wyraźny: bezmózgie wychowanie przez matkę.

Masz dzieci czy tak sobie tylko piszesz?
O buncie dwulatka moze słyszałaś?

xhy - idź do archiwum pl.soc. dzieci, i tam sobie poczytaj o w.w.
Justyna

7. Data: 2005-09-06 09:45:20

Od: "xcihy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yarpeen " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Gryzienie,
> Tu nie ma lektur, tylko sprawa wychowania. Wymagań i zaszczepienia
> norm ....Zwykła kultura

Następny mundry. To nie jest pierwsze dziecko w rodzinie. Wszystkie starsze
nie miały takich inklinacji.

8. Data: 2005-09-06 10:10:34

Temat: Re: 2 latek tłucze matk
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

asa:
> Powód jest wyraźny: bezmózgie wychowanie przez matkę.

Nazywajmy rzecz po imieniu: "bezmozgie wychowanie"
przez pie***ta matke. ;D

PS: oczywiscie zartowalem. :)))

--
Czarek

9. Data: 2005-09-06 11:53:07

Od: "mala m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xhy" <x...@p...onet.pl>
[...]

Moją koleżankę biło dziecko codziennie przed pójściem do pracy,
nie chciało zeby wychodziła. Ta natomiast "nie miała czasu
tłumaczyć" (czytaj olała rozmowę) co spowodowało ze każdą rzecz i
sytuację mały prezentował w ten właśnie sposób.

10. Data: 2005-09-06 12:03:18

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powód jest wyraźny: bezmózgie wychowanie przez matkę.

Myślisz, że jak matka się dowie, że nie ma mózgu to rozwiąże jej problem?
Ktoś zwraca się o pomoc nie po to, że mu naubliżać! Jak nie masz nic do
powiedzenia w sprawie, to milcz, a jak masz... to może podasz jakieś
dokładniejsze informacje na temat wpływu mózgiego i bezmózgiego wychowania
na małe dzieci, no i co to właściwie jest, w czym się przejawia?

Pozdrawiam,
MAG

Ceeeebuuuuuś
Dwa cytaty z "Valis" P.K.Dick'a