ogrodowe wynalazki

1. Data: 2004-06-15 13:43:39

Temat: ogrodowe wynalazki
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio wiecej czasu spedzam w aucie niz w ogrodzie i musze przyznac, ze
ciekawe rzeczy mozna po drodze zobaczyc :-)
Butelki/puszki na pretach zbrojeniowych w ramach odstraszaczy na krety juz
mnie nie dziwia. Sznurki z wszelkim mozliwym domowym sprzetem jako
odstraszacze na dziki tez nie. Ale ludzka inwencja w odstraszaniu szpakow
już tak :-). Strachy ludzioksztaltne - spoko. Tasiemki, strzepki kolorowych
szmatek, jakies wiuwajace folie - spoko. Papierowe choragiewki z KFC czy
innego McDonalda - spoko. Puszki po piwie na sznurkach tez juz widzialam.
Ostatnio jednak mialam okazje zobaczyc cos, co mnie zaskoczylo: czeresnie
obwieszona obficie plytkami CD. Ladnie sie hustaly na sznureczkach wiszac
sobie swobodnie z galazek i puszczajac figlarne teczowe zajaczki :-).
Btw. to bylo przy lotnisku.. ciekawe, czy pracy radarow nie zakloca :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2004-06-15 14:01:46

Temat: Re: ogrodowe wynalazki
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns95099FEECBE63ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8
Ewa Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> obficie plytkami CD. Ladnie sie hustaly na sznureczkach wiszac sobie
> swobodnie z galazek i puszczajac figlarne teczowe zajaczki :-).

Hejka. ... . :-) Pisałem o tym wynalazku w zeszlym roku w grudniu w
wątku sztuka ogrodowa cytując prasę brukową. ("Nowoczesny strach na
wróble" - propozycja lipcowego miesięcznika "mój piękny Ogród").
Pozdrawiam archiwalnie Ja...cki

3. Data: 2004-06-15 14:11:49

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie swobodnie z galazek i puszczajac figlarne teczowe zajaczki :-).
> Btw. to bylo przy lotnisku.. ciekawe, czy pracy radarow nie zakloca :-D

Trudno że szokujące ale jeśli się sprawdza zaraz lecę do sadu z paczką
porysowanych CD i wieszam na gałązkach. ;-)))
Wiśniowo Miłka

4. Data: 2004-06-15 14:37:22

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in news:camvgb$t5v$1
@korweta.task.gda.pl:

> Hejka. ... . :-) Pisałem o tym wynalazku w zeszlym roku w grudniu w
> wątku sztuka ogrodowa cytując prasę brukową. ("Nowoczesny strach na
> wróble" - propozycja lipcowego miesięcznika "mój piękny Ogród").

Moze i pisales, ale ja to _zobaczylam_, a to zupelnie inna kategoria..
A co do MPO to gdyby odjac zdjecia i zostawic tresci... prasa brukowa
moglaby byc wtedy komplementem.. w koncu prasa..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2004-06-15 14:38:51

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in news:can053$5ea$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Trudno że szokujące ale jeśli się sprawdza zaraz lecę do sadu z paczką
> porysowanych CD i wieszam na gałązkach. ;-)))

Czy sie sprawdza to nie wiem, w kazdym razie sroka sie temu przygladala z
duzym zainteresowaniem. Jesli to zwabi wszystkie sroki z okolicy to moze
byc ciekawie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2004-06-15 19:50:40

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęúniak" wrote:

> [...]
> duzym zainteresowaniem. Jesli to zwabi wszystkie sroki z okolicy to moze

Sprawdza sie! U nas widzialam w zeszlym roku cale sady obwieszone CD. W tym
roku zawiesilam na co drugim drzewie i jak narazie ptaki na tych drzewach
nie siadaja, natomiast na strachu na wroble siadaja z najwieksza ochota, bo
jest on dla nich przystankiem w srodku pola :)))

Magdalena Bassett
Sequim, WA - USA

7. Data: 2004-06-16 04:26:01

Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewa!
W Twoim liście przeczytałem:

ES> Btw. to bylo przy lotnisku.. ciekawe, czy pracy radarow nie zakloca :-D

I własnie z tym zakłócaniem radarów jest problem.
Otóż, wieszanie płytek na drzewach jest szkodliwe dla
nietoperzy. Tym ostatnim płytki przeszkadzaja w orientowaniu
się w terenie. Zdezorientowane nietoperze wpadaja na drzewa
i doznają licznych zadrapań.
W miejscowościach gdzie nietoperze występują licznie widać
nawet krew na gałeziach drzew.
Zawieszanie płytek na drzewach nalezy uznać za zachowanie
niehumanitarne i nieekologiczne.
Na świecie powstaja już nawet stowarzyszenia "walczących z
płytkami".
Krzysztof Marusiński

8. Data: 2004-06-16 05:35:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nietoperzy. Tym ostatnim płytki przeszkadzaja w orientowaniu
> się w terenie. Zdezorientowane nietoperze wpadaja na drzewa
:))))
bo tak jest
jak sie lata po ciemku i zapewne po piwku
?
> W miejscowościach gdzie nietoperze występują licznie widać
> nawet krew na gałeziach drzew.
hehe
bo moze "przysiadaja" tam nietoperze wampiry
?
> Zawieszanie płytek na drzewach nalezy uznać za zachowanie
> niehumanitarne i nieekologiczne.
> Na świecie powstaja już nawet stowarzyszenia "walczących z
> płytkami".
:)))
bardzo dziekuje Krzysiu
za wprawienie mnie juz od rana w dobry humor
ale gwoli scislosci zapytam
czy naprawde wierzysz w to co napisales
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-06-16 06:13:14

Temat: Re[2]: ogrodowe wynalazki
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Tadeusz!
W Twoim liście przeczytałem:

a co tu jest niewiarygodnego? :-)he he
Krzysztof Marusiński

10. Data: 2004-06-16 06:38:48

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@o...com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
bo
> jest on dla nich przystankiem w srodku pola :)))

U mnie tez sie sprawdza. Najbardziej na niemieckie szpaki dzialaja plyty CD
z muzyka Ich Troje, szczegolnie tam gdzie Michalina vel Michaela Wisniewska
spiewa "Keine Grenze". Ptaszyska wpadaja wowczas w panike i na siebie. Sa
ofiary i swiety spokoj. Rodakow w kraju prosze o informacje czy na polskie
szpaki tez to dziala.

Irek

Grzybień
[SPAM] KOSTKI BRUKOWE