2 pytania techniczne odnosnie muffinow i gofrow

1. Data: 2008-03-06 10:31:47

Temat: 2 pytania techniczne odnosnie muffinow i gofrow
Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Muffiny
Jak zrobic, zeby tak nie przywieraly do tego okraglego papierka? 1/4
ciasta mi zostaje na papierku :-/

2. Gofry
Jak zrobic, zeby byly chrupkie a nie gumowate? Mozliwe jest, ze mam
tania gofrownice i to ona winna?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->

2. Data: 2008-03-06 10:48:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"topek" <t...@p...pl> wrote in message
> 1. Muffiny
> Jak zrobic, zeby tak nie przywieraly do tego okraglego papierka? 1/4
> ciasta mi zostaje na papierku :-/

Natłuścić.

> 2. Gofry
> Jak zrobic, zeby byly chrupkie a nie gumowate? Mozliwe jest, ze mam
> tania gofrownice i to ona winna?

Ciasto - poszukaj recept - wieszałem na grupie kilka razy rózne przepisy. Są
gofry z mąka ziemniaczaną - do długiego przechowywania.

3. Data: 2008-03-06 12:42:51

Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "topek" <t...@p...pl> wrote in message
>
> Natłuścić.
>
> Ciasto - poszukaj recept - wieszałem na grupie kilka razy rózne przepisy. Są
> gofry z mąka ziemniaczaną - do długiego przechowywania.

Zadziwiasz mnie. Potrafisz odpowiedziec normalni, zeby potem syfem forum
zarzucic.
Ale thx za rade. Sprobuje tak z muffinami a raczej papierkami.

4. Data: 2008-03-06 12:55:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"topek" <t...@p...pl> wrote in message

> Zadziwiasz mnie. Potrafisz odpowiedziec normalni, zeby potem syfem forum
> zarzucic.
> Ale thx za rade. Sprobuje tak z muffinami a raczej papierkami.

Zawsze odpowiadam normalnie, ale mam GWna, które lepia się do mojego
okrętu...

5. Data: 2008-03-06 12:57:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "topek" <t...@p...pl> wrote in message

> przepisy. Są

Tutaj znalazłem przepisy jakie posłałem na grupę:
http://www.kuchnia.boleslawiec.pl/13965_gofry_po_raz
_n-ty.html

6. Data: 2008-03-06 13:17:22

Od: Pan Sra WIśta Wio <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Zawsze odpowiadam normalnie, ale mam GWna, które lepia się do mojego
> okrętu...

I to nie ty tworzysz wątki o kidnaperach i Holoubku? Tylko podszyfacze z albasani?

7. Data: 2008-03-06 13:32:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pan Sra WIśta Wio" <p...@w...pl> wrote in message
.pl...

> I to nie ty tworzysz wątki o kidnaperach i Holoubku? Tylko podszyfacze z
albasani?

Nie ważne. Ważne, ze oni i ty wśród nich popiskujecie "płyniemy".

8. Data: 2008-03-06 14:32:36

Od: Pan Sra WIśta Wio <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> albasani?

> Nie ważne.

Ważne trollu.

Ciepła woda ZA DARMO. Bądź pierwszy i niech inni zazdroszczą Tobie
HOLOUBEK
OBIAD
GDZIE...
Re: Pomocy!