wozek SOPUR - wawa, sprzedam

1. Data: 2003-06-16 11:41:45

Temat: wozek SOPUR - wawa, sprzedam
Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WÓZEK INWALIDZKI "Sopur" aktywny, szer. siedziska 36 cm, wyczepiane koła,
składany (krzyżak),stan dobry, zakup możesz odliczyć od podatku - 1200 do
neg

502-153-678

2. Data: 2003-06-17 05:21:57

Temat: Re: wozek SOPUR - wawa, sprzedam
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Sa, wozki Activ skladane na krzyzak ?

arek

3. Data: 2003-06-17 13:20:23

Od: "EwA" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Areku,
http://www.rehabilitacja-akson.pl/oferta/wozki_kusch
all/ultra_light.html
choćby ten wygląda na takowy.

Pozdrówka
Ewa

4. Data: 2003-06-17 13:49:15

Temat: Re[2]: wozek SOPUR - wawa, sprzedam
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

E> Witaj Areku,
E> http://www.rehabilitacja-akson.pl/oferta/wozki_kusch
all/ultra_light.html
E> choćby ten wygląda na takowy.

A ja tak sobie przegldajac oferte roznych producentow sprzetu, chocby na
podstawie tago wozka mam jedno pytanie:
Czemu ceny sprzetu rehabilitacyjnego sa takie wysoke?
Zeby wozek kosztowal tyle samo co nienajgorszy samochod? Przeciez to
jest chore.
Ja rozumiem zastosowane mateiraly koszty i tak dalej. Ale bez
przesady. Ciekawe ile cena koncowa jest set razy wyzasza niz cena
wykonania.
Opony standardowe bez domieszek zlota. Szprychy tez nie z platyny.
material za poszycie to ceny jednostkowe, no chyba ze wpleciona nitka
srebrana. Gabka to juz wogile pomijalne wartosci.
A chocby rama byla z tworzyw weglowych to sadzac po cenach elementow z
tego tworzywa w modelarstwie to sa tez tanie jak barszcz.
A dodatkowo niby swiat walczy z kalectwem i nipelnosprawnoscia - hehe.

Pozdrawiam Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

5. Data: 2003-06-17 14:06:09

Temat: Re: Re[2]: wozek SOPUR - wawa, sprzedam
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest chore.>
>Pozdrawiam serdecznie - dobre pytanie. Znajomi w Szwecji chcieli mi kupic
wozek i powstal problem.Tam jest trudno kupic wozek.Gdy jestes w potrzebie,to
zglaszasz sie tam gdzie nalezy i otrzymujesz,to co jest potrzebne. Coz...moze
i u nas kiedys tak bedzie.Badzmy zdrowi Mirek

6. Data: 2003-06-17 15:20:42

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

- dla czego wozki sa drogie ?
- odpowiadam: bo musisz je kupic - inaczej sie nie da :-)

Prawa rynku i popytu.

pozdrawiam
Arek

7. Data: 2003-06-17 15:24:03

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewciu

Nadal uwazam ze tego typu wozek to nie wozek ACTIV choc czesto firmy mowia
ze tak jest. Krzyzak zawsze zwieksza ciezar wozka a wiec nie jest to typowy
Activ a jedynie cos co go nasladuje.

pozdr.
Arek

8. Data: 2003-06-17 15:28:30

Od: "EwA" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nadal uwazam ze tego typu wozek to nie wozek ACTIV choc czesto firmy mowia
> ze tak jest. Krzyzak zawsze zwieksza ciezar wozka a wiec nie jest to

all/champ.html ciekawe
jak ten ma to rozwiazane. Pewnie masz racje, co do tego ze one nie 100%
activ, ale też nie takie kolosy jak traycyjne składane.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2003-06-18 05:04:11

Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Arku,
Activa jako takiego z krzyzakiem nie widzialem, ale jesli chodzi Ci o wozki
aktywne z krzyzakiem to sa takie, sam obeckie jezdze na meyrze, ktora jest
calkiem zreczna i niewielka. Tak samo sopur, ktory mam do opchniecia jest
tez niewielkich ksztaltow :) - z powodzeniem miesci sie na tylnym siedzeniu
malucha bez koniecznosci wyczepiania kol.... i jeszcze siadzie obok szczupla
osoba :)
Co do cen sie nie wypowiadam, bo mnie tez krew zalewa, ze sa tak drogie.
Chyba faktycznie jak cos trzeba kupic, to firmy najprosciej winduja ceny -
taka prawda :(
Pozdro - Trybik

> Sa, wozki Activ skladane na krzyzak ?
>
> arek

gdzie sanatorium dla dzieci z cukrzycą ??
OT prośba o test
header too long OT
OT: Prośba o test
Fundusze Unijne dla ON ????