3 lata po ślubie...

161. Data: 2003-05-30 16:27:23

Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam w tej chwili pod ręką Bardzo Mądrej Literatury Psychologicznej,
ale
> kiedyś podciągnełam jakąś uczoną pozycje mamie i było tam napisane, że
> przychodzi taki moment, kiedy dzieci zaczynają się krępować rodzica
> przeciwnej płci, który np. wchodzi do łazienki, kiedy się kąpią. Alebo
> uciekają wzrokiem przed nagim rodzicem.

Ja kąpałam się w wannie razem z moimi synami mniej więcej do wieku 5-7 lat.
Czasem kąpliśmy się we trójkę ja + Michał 7 + Maciek 2. Ale mniej więcej w
wieku ok 8-9 lat chłopcy zaczynali się wstydzić swojej nagości no i
oczywiście trzeba to uszanować.
Kiedy chcę się przebrać proszę żeby wyszli z mojego pokoju (tam jest
komputer, więc tam przesiadują), czasem wychodzą, ale jak jest pasjonujące
miejsce w grze tylko zapewniają ze się nie będą odwracać. Ale nie robię
tragedii, kiedy w czasie kiedy się przebieram, któryś z nich niechcący
wejdzie bez pukania. Mój mąż tak samo.
Jednym słowem uważam ze trzeba to traktować normalnie, ale bez afiszowania
się nagością. A w domu w takie upały najlepiej chodzi mi się w starej luźnej
indyjskiej kiecce.

Pozdrowienia.

Basia

162. Data: 2003-05-30 18:41:11

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 May 2003 14:38:29 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
>Dlaczego chcesz narzucać się ze swoją nagością drugiej osobie? Chcesz sobie
>chodzić, chodź, ale dlaczego koniecznie przy dziecku? Masz tak wielką
>potrzebę bycia oglądanym nago?

A dlaczego drugiej osobie mam narzucać wstyd?

163. Data: 2003-05-30 19:25:28

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> A dlaczego drugiej osobie mam narzucać wstyd?

Chodząc w ubraniu wobec innych ludzi nic im nie narzucasz, ponieważ w naszym
społeczeństwie normą jest chodzenie ubranym. Idąc w ubraniu do sklepu też
"narzucasz wstyd" sklepowej?
ER

164. Data: 2003-05-30 21:03:23

Temat: Re: Odp: 3 lata po ślubie...
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
wiadomości news:20030530095830336+0200@news.tpi.pl...

> Przeca napisała, że mężowi nie okazała swoich negatywnych uczuć. A ja ją
> poniekąd rozumiem (choć postawy nie podzielam). Zobaczyła kwiatka i ...
> przypomniała sobie całe trzy lata, kiedy nie dostawała. Wystarczy, że
> była akurat chwilę wcześniej rozżalona o coś zupełnie innego. Piszesz
> "zamiast się cieszyć" ... wiesz ... niełatwo jest cieszyć się na
> zamówienie.

To co on ma zrobić Twoim zdaniem, trudno nie oczekiwać radości z prezentu.

> Sama tak miałam, że kiedy po całym męczącym i stresującym dniu, kiedy to
> wsparcie ze strony połówka było zerowe. Kiedy miałam tysiąc powodów aby
> być rozżaloną - i byłam, i kiedy po takim męczącym dniu, moje kochanie
> słodko mówi: skoczymy do kina ... to też powinnam się cieszyć. Bo lubię
> wyskoczyć na dobry film. Bo fajnie, że mąż dba o rozrywkę dla nas. A ja
> co. A ja mam ochotę powiedzieć: a teraz to Ty się wypchaj z tym kinem.
> Nie mam siły.

Myślisz że Twój mąż zył w blogostanie?

> Oczywiście tak nie mówię. Rozwiązujemy to jakoś. Ale sytauacja jest
> podobna. Powinnam się cieszyć - a nie umiem. Nie w tej właśnie chwili.
>
> Nie wiem, może ja, może Beata to pokrętne wyjątki. Ale ... może nie
> zawsze jest oczywiste, że "trzeba się cieszyć".

Takie myślenie prowadzi do nieuchornnego marazmu który najabrdziej szkodzi
tym którzy tak myślą

Jacek

165. Data: 2003-05-30 21:10:53

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> (...)
> Qwax odchodząc od tematu to tobie potrzebna kobieta i to taka mądra,
> zdecydowana zeby wziąć cię w ryzy bo cos ostatnio to masz takie pomysły,
ze
> szok :-0

Zdecydowanie Qwax ma rację sztuczności o których piszecie tylko wzmagają
ciekawość
nic dobrego nie ma z wymuszonej wstydliwości i ukrywanie tego że ciało
ludzkie nie ma
paska ponizej pępka.

Jacek

166. Data: 2003-05-30 21:14:08

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Tweety, on jeszcze nie ma nastoletnich dzieci ;) On w ogole nie ma dzieci
;)
> Pogadacie za pare lat, jak oboje bedziecie bogatsi w doswiadczenia z
> nastoletnimi dziecmi.

Ja mam dzieci i twierdzę że Grzegorz ma rację.
Ludzie powini wstydzić się:
narzkania na sąsiadów
zadrości
plotek
obwiniania kogoś
kłamstwa
kradzieży
.......... itp

a nie swojego ciała

Jacek

167. Data: 2003-05-30 21:26:46

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm>
Data: 30 maja 2003 14:38

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> [...]

Dlaczego chcesz narzucać się ze swoją nagością drugiej osobie? Chcesz sobie
chodzić, chodź, ale dlaczego koniecznie przy dziecku? Masz tak wielką

Na siłę chcesz zmienić znaczenie tego co Grzegorz piszę
on nic nie narzuca a jedynie mówi że nie ucieka w jego domu
sporadyczna naogść (że tak powiem fizjologiczna ) jest jak najbardziej
normalna.

Dla mnie opalanie nago jest prawdziwa przyjemnością

Jacek

168. Data: 2003-05-30 22:00:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:2290-1054274539@213.17.138.62...
> ja bym tak do konca nie rzucala kamieni w strone meza/zony ktorzy
>
> Ty nie chodzi o to "że" ale "JAK". A stosunek do kogoś znacznie lepiej
> widać przy spojrzeniu na "jak"

wybacz ale ty zaprezentowales postawe wymuszania pelnej akceptacji.
tak to przynajmniej zrozumialam z twojego komentarza, a jesli
doczytales moj post, to wlasnie pisalam o "jak".
iwon(k)a

169. Data: 2003-05-31 14:23:30

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 May 2003 23:26:46 +0200 I had a dream that Jacek <j...@w...pl> wrote:
>Dla mnie opalanie nago jest prawdziwa przyjemnością

Nie tylko dla Ciebie. Wiem, że pruderyjni tego nie zrozumieją, ale
normalna, naturalna nagość jest zupełnie aseksualna.

170. Data: 2003-05-31 14:47:15

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie tylko dla Ciebie. Wiem, że pruderyjni tego nie zrozumieją, ale
>normalna, naturalna nagość jest zupełnie aseksualna.

A niekiedy bardzo, bardzo nieestetyczna. Dlatego unikam plaz, na ktorych
emeryci zza zachodniej granicy opalaja sie na golasa ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

fak
historii ciag dalszy ;-(
Co ceniliscie u TZ dawniej, a co teraz...
Archiwum grupy
Wesele w GALERII - Piekary Slaskie