3 lata po ślubie...

61. Data: 2003-05-28 15:06:01

Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mężczyzna czysty, nieśmierdzący, trzymający prostą sylwetkę, ale
> podczas największego upału ubrany tylko w bokserki jest czymś
> "nieestetycznym"?

Już Ci napisałam "gacie" to symbol domowego "rozmemłania".
Nie uznaję chodzenia po domu w bieliźnie - np. nie łażę w samym biustonoszu
w upał, tylko w jakiejś lekkiej sukience lub odpowiedniej koszulce na
ramiączkach i krótkich spodenkach
.
>A jesli chodzi Czemu "ładność i schludność" ma oznaczać założoną
> podkoszulkę? A może istnieją mężczyźni ładnie zbudowani? :)

Może jestem konserwatywna, ale nie zjadłabym posiłku nawet z antycznym
herosem, gdyby prezentował przy stole nagi tors.
Ola

> --
> Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
>
> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych
pracodawców.

62. Data: 2003-05-28 15:15:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Powyzsze bylo moim odbiorem Twego maila z tekstem:
>"Ech, opamietaj sie dziewczyno,

[cut cytat]

Wiesz, posty pojawiaja sie stopniowo i nie od razu wszystko wiadomo, prawda ?

>Tylko teksty w stylu:
>-"dziewczyno opamietaj sie",

A cow tym zlego ?

>-"blahe problemy",

To o dawaniu kwiatkow - NAPRAWDE uwazam za blahy problem do wsciekania sie.
Ale potem wyszlo, ze prawdziwy problem lezt gdzie indziej.

>-"no ale moze niektorzy sa bardziej wrazliwi (przewrazliwieni ?) ode
>mnie",

Nie pamietam, gdzie to napisalam...

>-"Ja na jej miejscu ... Ale do tego trzeba miec troche ikry, a nie
>siedziec na tylku i czekac, az facet sie domysli."

A nie ? Wiekszosc mezczyzn, ktorych znalam, byla bardzo niedomyslna, ale
konkretne dzialanie ze strony kobiety bardzo upraszcza sprawe. Ja naprawde
uwazam, ze w tej chwili trzeba dzialac, a nie zalamywac rece - chocby dlatego,
ze jest dziecko, a IMO sytuacja jest do uratowania.

>ani nie sa mile, ani nie dowodza Twoich dobrych intencji w odbiorze jej
>listów. A do tego juz ja jako czytelnik równiez moge sie odniesc. Co
>niniejszym czynie.

Oczywiscie. Ale tak powyrywalas zdania z kontekstu, ze nawet ja moge sobie
ledwo przypomniec,

>O co mi chodzi? O niewysmiewanie ani nie ironizowanie z cudzych
>problemów dlatego, ze _nam_ wydaja sie one malej rangi. Tylko tyle. A
>Twoje odpowiedzi w tym konkretnym watku mozna w ten sposób odczytac.

_Ty_ tak je odczytalas. Kiedy Beata sie odezwie, to podyskutujemy.
Powiem tak - pisze moze nieco ironicznie, ale nie dlatego, zeby sie z niej

asmiewac, ale dlatego, zeby nia 'potrzasnac'. Wierz mi - sa rodzinne problemy

IMHO wiekszej rangi - jak np. alkoholizm - dlatego uwazam, ze Beata nie powinna
uwazac, ze jej problem to juz koniec swiata i czas sie rozwodzic. IMO to sa
rzeczy, ktore da sie jeszcze naprawic, aczkolwiek sadze, ze latwiej byloby to
zrobic zaraz po slubie niz po kilku latach pozycia. IMO w kontaktach z mezem
egoista kobieta powinna wykazac sie pewnym zdecydowaniem.

agi, nie zamierzam klocic sie o slowka.
I mysle, ze Ty tez pomozesz Beacie bardziej konkretna rada niz egzegeza moich
postow (co nie oznacza, ze mi to w pewnym sensie nie pochlebia...)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

63. Data: 2003-05-28 15:16:21

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

64. Data: 2003-05-28 15:20:43

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Janowiak wrote:

> dziękuję że tak ślicznie mnie pouczasz :)) jesteś wprost urocza, biegnij
> już lepiej na aerobik

Podlacze sie pod pouczenia i równiez Cie poprosze o stosowanie sie do
Netykiety. Konkretnie:
- Odpisując na list, nie cytuj go w całości, a zostaw tylko to co
niezbędne, a do czego odnosi się Twoj komentarz.
- odpowiadaj _pod_ postem na który odpowiadasz zostawiajac linijke badz
dwie odstepu aby Twoj post nie skleil sie z wypowiedziami poprzednika
- swoim prywatnym animozjom dawaj wyraz wyłącznie w listach prywatnych.

pzdr
agi

65. Data: 2003-05-28 15:24:57

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Powiem tak - pisze moze nieco ironicznie, ale nie dlatego, zeby sie z niej
>
> asmiewac, ale dlatego, zeby nia 'potrzasnac'. [...]
>
> agi, nie zamierzam klocic sie o slowka.

Ok- juz sie nie czepiam.

> I mysle, ze Ty tez pomozesz Beacie bardziej konkretna rada niz egzegeza moich
> postow

Byc moze - choc na razie nie napisalabym nic czego nie napisali moi
przedpiscy. Osobiscie najbardziej zgadzam sie z rada Rafala.

> (co nie oznacza, ze mi to w pewnym sensie nie pochlebia...)

;)
Zawsze uwaznie analizuje to na co decyduje sie odpisac.
pzdr
agi

66. Data: 2003-05-28 16:31:28

Od: "Beata" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że nie cytuję, ale przeczytanie dyskucji jaką wywołałam zajęło
mi sporo i za bardzo nie mam czasu by odpowiadać konkretnie. Ja w godzinach
w jakich pisaliście niestety byłam w pracy.

Co do kwiatka - wkurzyło mnie to, ale mój mąż nic o tym nie wie, pokazałam,
że sie cieszę i tak to zostawiłam. W żadnym wypadku się nie obraziłam.

Rozwodu nie chcę, chcę żeby wszystko wróciło do normy i żeby jak najmniej
to bolało :) .
Spakować się u pójść do mamy - niestety nie mam takiej możliwości - może i
lepiej.

Co do mojej tuszy, też chcę schudnąć, bo czuję się z tym źle, szczególnie
teraz gdy jest ciepło, ale oczekiwałabym pomocy ze strony męża.
Świetny pomysł z tym aerobikiem i wynajęciem opiekunki na więcej godzin -
jak chce niech płaci - to mi sie podoba.

Fajnie, że niektóre z Was mają domyślnych mężów. Odkryłam, że mój problem to
też to, że ja oczekuję, że on taki będzie, a on nie z tych.

Dzięki za tą dyskusję, różne słowa padały, ale jest mi lepiej.

Rano rozmawiałam z mężem (przed pracą),stwierdził, że dla niego
najważniejsze jest żebym skończyła studia a dom może się walić (bo on raczej
nie jest chetny do opiekowania sie porządkiem).
Zobaczymy jak będzie.

Beata
ps sorki za brak cytatów

Beata

67. Data: 2003-05-28 16:54:33

Temat: Re: Odp: 3 lata po ślubie...
Od: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

On Œr 28 maj 2003 10:18:52a "Landi" <o...@w...safenet.pl> wrote in

> czasem taki kubeł zimnej wody w postaci spakowanych walizek
> albo wyprowadzki z dzieckiem do rodziców działa na takich "maczo",

Ta, widze ze wyrok juz wydany. Skoro facet nie ma okazji podac swojej
wersji to moze wstrzymalabys sie z takimi ocenami? Zastanow sie, czy
naprawde najlepszym wyjsciem jest wyprowadzka z informacja dla meza: "bo
tak mi powiedzieli w internecie".

[=] http://resnick.da.ru <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: a...@d...pl <=> GG: 174363 [=]

68. Data: 2003-05-28 16:58:21

Od: "Beata" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>, ale być moze ziarno rzucone zakiełkuje i partner zrozumie Cię i
> zastanowi sie i wspólnie znajdziecie wyjście

Dzięki za Twój post

Beata

69. Data: 2003-05-28 17:39:54

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
> In article <s...@k...icsr.agh.edu.
pl>,
> G...@p...onet.pl-----USUN-TO says...
>
> Moze lepiej bez gaci ?

przy dzieciach??!!
Panowie!!...

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

70. Data: 2003-05-28 18:20:22

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 19:39:54 +0200 I had a dream that tweety
<n...@n...pl> wrote:
>przy dzieciach??!!
>Panowie!!...

A nawet przy dzieciach. Przynajmniej będą zdrowe i nie będą miały
idiotycznych kompleksów na punkcie własnego ciała, które potem jakże
destrukcyjnie wpływają na ich życie....

fak
historii ciag dalszy ;-(
Co ceniliscie u TZ dawniej, a co teraz...
Archiwum grupy
Wesele w GALERII - Piekary Slaskie