3 lata po ślubie...

71. Data: 2003-05-28 21:28:02

Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:22851-1054106559@213.17.138.62...
> Z kim ty się zadajesz? Co to znaczy 'masz schudnąć'?
> Kochający mężczyzna mógłby co najwyżej przytulić i powiedzieć że
> 'kochanego ciałka nigdy dosyć ale.....(np.wolę połaskotać Cię po
> kostkach ;-))) )

ja bym tak do konca nie rzucala kamieni w strone meza/zony ktorzy
chcieliby widziec w swoich partnerach atrakcyjne osoby. owszem
nie tylko o wyglad chodzi ale nie zapominajmy, ze fizycznosc jest
wazna czescia malzenswta. nie dziwmy sie, ze zona/maz chcialby wciaz
miec atrakcyjnego partnera. mysle, ze obie strony powinny zachowac
zloty srodek i nie powinno sie wieszac psow, czy zmuszac partera do
pelnej i absolutnej akceptacji zmienionego wygladu partnera.
sa pewne rzeczy w urodzie, ktore nie mozna zmienic i te
owszem akceptujmy, ale sa ktore mozna przy odrobinie wysilku, i o te
zmiany mozna by sie bylo pokusic. w przypadku wagi, nie powinno sie
odbywac to na zasadzie "jestes gruba/y masz schudnac" ale raczej na
zasadzie "sprobojmy razem, chodzmy na spacer, nie jedzmy ciastek, kocham cie
wciaz mimo twoich kologramow, ale chce widziec, ze troche mnie rozumiesz"

Beata chyba sama jest nieszczesliwa ze swoja nowa waga, nie tylko maz,
tyle tylko, ze zlosci sie, reakcja meza, ktora jest nieco obscesowa, ale
zaloze sie, ze chciala by schudnac sama.
iwon(k)a

72. Data: 2003-05-29 05:06:11

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> A nawet przy dzieciach. Przynajmniej będą zdrowe i nie będą miały
> idiotycznych kompleksów na punkcie własnego ciała, które potem jakże
> destrukcyjnie wpływają na ich życie....

wiesz już nie będe sie wypowiadac co ja sądze o bieganiu nago po domu przy
dzieciach bo znowu ktoś powie, ze mąż molestuje mi córke dlatego tego nie
praktykuję, ale przy 5,5-letniej córce ojciec ganiający nago to
niedopuszczalne w moim domu, czas na anatomie bedzie miała w szkole.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

73. Data: 2003-05-29 08:58:22

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bb2e41$7on$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [ciach]No i jak sie dociera do takich panów, hę?

zamawia się taksówkę, torba w łapkę i panu taksówkarzowi podaje się adres
mamusi i mówi, że powinien tam zawieźć tego pana

pozdr.Joanna

74. Data: 2003-05-29 09:08:07

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 May 2003 07:06:11 +0200 I had a dream that tweety
<n...@n...pl> wrote:
> [...]
>praktykuję, ale przy 5,5-letniej córce ojciec ganiający nago to
>niedopuszczalne w moim domu, czas na anatomie bedzie miała w szkole.

Wiesz, w wielu krajach całe rodziny chodzą sobie razem do łaźni i bynajmniej
nie siedzą tam w ubrankach. W Niemczech w wielu miejscach jest tylko jedna
szatnia, a nad Morzem Śródziemnym ciężko znaleźć camping bez nagości.

Ale wiem, my żyjemy w katolickiej Polsce i każde odstępstwo od narzuconych
norm jest traktowane wrogo.

75. Data: 2003-05-29 09:25:45

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Ale wiem, my żyjemy w katolickiej Polsce i każde odstępstwo od narzuconych
> norm jest traktowane wrogo.

akurat u mnie nie jest to problem katolickiej Polski tylko własnych
przekonan, zgadza sie, że sa tez plaże nudystów, że są łaźnie itp, ale moje
dziecko jakos nie widzi naturalnosci w chodzeniu nago po mieszkaniu tak jak
i my- rodzice, wiec dla mnie naturalne jest, ze chodzi sie w bieliźnie albo
ubranym w zaleznosci od pogody mniej lub bardziej skąpo. Moje dziecko nigdy
po plazy nie biegało nago- wzgledy higieniczne u dziewczynki i Krzychu tez
nie bedzie, po to ludzie majtki wymyslili zeby je nosic.

76. Data: 2003-05-29 09:28:01

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

W Niemczech w wielu miejscach jest tylko jedna
>szatnia, a nad Morzem Śródziemnym ciężko znaleźć camping bez nagości.

Powaznie ? ;) To ja mam strasznego farta ;)

>Ale wiem, my żyjemy w katolickiej Polsce i każde odstępstwo od narzuconych
>norm jest traktowane wrogo.

Nie sadze, aby to mialo cos w tym wypadku wspolnego z katolicyzmem: w wielu
krajach jak bedziesz nago latal po domu w obecnosci corki, to ktos 'zyczliwy'
moze cie oskarzyc o molestowanie.

Hint: Polska bynajmniej w tym nie przoduje.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

77. Data: 2003-05-29 09:58:50

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 May 2003 11:25:45 +0200 I had a dream that tweety
<n...@n...pl> wrote:
>przekonan, zgadza sie, że sa tez plaże nudystów, że są łaźnie itp, ale moje
>dziecko jakos nie widzi naturalnosci w chodzeniu nago po mieszkaniu tak jak

Twoje dziecko widzi za normalne to, co mu powiedziałaś, że jest normalne.
Nie posługuj się tu zdaniem dziecka, szczególnie kilkuletniego, bo takie
dzieci nie mają swojego zdania, a praktycznie wszystkie swe poglądy na
ważniejsze kwestie mają po rodzicach.

> [...]
>po plazy nie biegało nago- wzgledy higieniczne u dziewczynki i Krzychu tez
>nie bedzie, po to ludzie majtki wymyslili zeby je nosic.

A wiesz, ile rzeczy jeszcze ludzie wymyślili? Dlaczego sama nie chodzisz
w gorsecie? Przecież "po to ludzie go wymyślili, żeby nosić". Dlaczego
nie nosisz barokowej sukni z biustem na wierzchu i zasłoniętymi całymi
nogami? Przecież też to ludzie wymyślili.

Szanuję Twoje myślenie, nie staram się nikogo przekonać, ale proszę,
nie używaj takiej argumentacji, bo jest to śmieszne :-)

78. Data: 2003-05-29 11:15:41

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]
> Nie posługuj się tu zdaniem dziecka, szczególnie kilkuletniego, bo takie
> dzieci nie mają swojego zdania, a praktycznie wszystkie swe poglądy na

dobrze wiec powiem inaczej:
ja uwazam i tylko ja (z mezem razem), ze chodzenie gołego faceta po domu ze
zwisającym fajfusem bądź nie zwisającym jest nie do przyjecia dla mnie i
mojego meża, jesli w domu obecne są dzieci, tym bardziej jesli jest to
dziewczynka w wieku 5 lat i odwrotnie chodzenie matki z goła cipką po domu w
obecnosci dorastającego chłopca jest nieetyczne, niemoralne i daje dziecku
fałszywy obraz nagosci!!
The End bo nie chce mi sie przy tej temperaturze dyskutowac na ten temat.

79. Data: 2003-05-29 11:52:00

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 May 2003 13:15:41 +0200 I had a dream that tweety
<n...@n...pl> wrote:
> [...]
>obecnosci dorastającego chłopca jest nieetyczne, niemoralne i daje dziecku

OK, to jest Twoje zdanie, ale uszanuj to, że niektórzy mają inne.

80. Data: 2003-05-29 12:00:45

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bb2sde$tj6$1@ns.master.pl>, n...@n...pl
says...
> Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
pl>,

> przy dzieciach??!!
> Panowie!!...

Wg mnie zaden problem.

Ale to moja sprawa :)

K.

fak
historii ciag dalszy ;-(
Co ceniliscie u TZ dawniej, a co teraz...
Archiwum grupy
Wesele w GALERII - Piekary Slaskie