Re: 300 kalorii dziennie mniej.

Data: 2003-12-30 08:55:18
Temat: Re: 300 kalorii dziennie mniej.
Od: "Sowa" <m...@b...pl>

Użytkownik "nevelig" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bsrbte$164$2@nemesis.news.tpi.pl...

> No właśnie teraz mi się przypomniało dzięki Tobie, że kiedyś na Discovery
> oglądałam program o jakimś panu, który jadł dziennie 800-1000 kcal (czy
coś
> koło tego, niewiele w każdym razie) i tak już od paru lat. Trzymał się
> nieźle, choć wychudzony był niczym Twiggy. M.in. na tej podstawie powstała
> teoria, o jakiej piszesz.

Ja to tez oglądałam, były tam tez ciekawe doświadczenia na szczurach i
małpach.
Te na niskokalorycznej diecie praktycznie nie starzały się, za to te na
normalnej diecie wzbogacanej preparatami witaminowymi w niczym nie odbiegały
od tych na diecie normalnej nie suplementowanej.
Ciekawe w obliczy pięćdziesięciu reklam na godzinę, mówiących jak to
syntetyczna witamina jedna z witamina drugą nas odmłodzi, uzdrowi itp. :)

Sowa