40cm zmywarka

1. Data: 2006-05-15 20:52:22

Temat: 40cm zmywarka
Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w ogóle istnieją zmywarki do zabudowy o szerokości 40cm?

p.

2. Data: 2006-05-15 23:43:14

Temat: Re: 40cm zmywarka
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
> Czy w ogóle istnieją zmywarki do zabudowy o szerokości 40cm?

przepraszam, że OT, ale 40cm zmywarka to naprawdę mało.....
Już w 45cm użyteczna szrokość półki (wózka) to ok. 30-32cm
a tu jeszcze 5 cm mniej....
oznacza to min. konieczność zastosowania spryskiwaczy o mniejszej średnicy a
co za tym idzie, także mniejszą efektywną głębokość zmywarki...
chyba lepiej kupić taką na stół (jak mikrofala)

Piotrek

3. Data: 2006-05-16 09:16:44

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba lepiej kupić taką na stół (jak mikrofala)

Albo dzieloną w poziomie z piekarnikiem-fajne.
--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2006-05-17 13:14:03

Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <l...@p...onet.pl> wrote:
> przepraszam, że OT, ale 40cm zmywarka to naprawdę mało.....

Wiem, ale albo to, albo kosztowna (pewnie ze dwa razy więcej niż
sama zmywarka) przebudowa szafek w kuchni.

> chyba lepiej kupić taką na stół (jak mikrofala)

Nie ma miejsca.

p.

5. Data: 2006-05-17 17:42:33

Od: amfora <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:
> Czy w ogóle istnieją zmywarki do zabudowy o szerokości 40cm?

O ile mi wiadomo nie.

amf.

--
./|\. http://www.amfora.pl/ ./|\.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

6. Data: 2006-05-19 07:06:48

Od: "krzysiek" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej zmywa 18-letnia, wolnostojaca zmywarka o wymiarach 90-60-90.
Nie polecam modeli brytyjskich ani niemieckich.;-)

7. Data: 2006-05-19 15:51:05

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "krzysiek" <k...@h...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Najlepiej zmywa 18-letnia, wolnostojaca zmywarka o wymiarach 90-60-90.
> Nie polecam modeli brytyjskich ani niemieckich.;-)

dobry design ale czesto sie psuje i wymaga duzo nakladów .....

Piotrek

8. Data: 2006-05-22 07:29:14

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.epinions.com/Dishwashers--reviews--design
_built_in

wejdz, przejrzyj po producentach (by brand), moze cos znajdziesz...

MS

9. Data: 2006-06-03 12:51:34

Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ale albo to, albo kosztowna (pewnie ze dwa razy więcej niż
> sama zmywarka) przebudowa szafek w kuchni.

No nic, przebudowa została oszacowana na 400-500 zł, będę musiał
przeboleć. To teraz zostaje: którą zmywarkę (45cm) sobie kupić? :-)

p.

OCIEPLANIE DOMU - konkretne pytanie
[pyt]rurka gazowa - jak ja ukryc
odkurzacz k 250 zl