5 kg

11. Data: 2003-08-25 08:39:13

Temat: Re: 5 kg
Od: "Pogoda" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja przyjęłam zasade że jem słodycze na czyjś koszt ( imprezy poczęstunek
itp)
i pomaga
acha i nie może byc to Twój chłopak , dziewczyna mąz czy żona a nawet
kochanek odpada- tylko inni znajomi:)

Użytkownik "polny konik" <p...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4923.00000cfe.3f48c1cb@newsgate.onet.pl...
zjesc,czekolade np
> Czekolady mlecznej nie znoszę od około 10-15 lat, jest za słodka i
piecze mnie
> potem śluzówka. Ale w lodówce leżą Michaszki raciborskiej firmy
Mieszko i nie

12. Data: 2003-08-25 08:43:10

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Pogoda w wiadomości news:bichvj$dht$3@SunSITE.icm.edu.pl pisze:

> acha i nie może byc to Twój chłopak , dziewczyna mąz czy żona a nawet
> kochanek odpada- tylko inni znajomi:)

A kochanek zony?
;)))

13. Data: 2003-08-25 14:22:24

Od: "polny konik" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to sa dni owocowe?
Noo, w zasadzie dieta frutariańska. Po prostu jem tylko owoce na każdy posiłek.
Mam zamiar tak parę dni wytrzymać, bo to - jak możesz sobie wyobrazić - ma
kilka bardzo dobrych stron: bezsolne, beztłuszczowe, dużo błonnika, witamin,
zapachów.
> Mi niestety wszelkie wyroby czekoladowe, poza gorzka czekolada przestaly
> smakowac
Na to liczę! Sama wiem, że się wpędziłam w uzależnienie i nawet nie zauważyłam,
kiedy!
> Teraz nawet gorzka czekolad u mnie polezy.
U mnie też poleży, potrzebuję jej przeważnie raz w miesiącu.... ;-))
Pozdrowienia!
polny konik

14. Data: 2003-08-25 14:38:03

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "polny konik" <p...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4923.0000111a.3f4a1b9f@newsgate.onet.pl...
> Noo, w zasadzie dieta frutariańska.

a moglabys opsac blizej ta diete,jej zalozenia, skaldnieki itd,wzbogacilaby
sie nasza biblioteka wiedzy o dietach.Pisze serio.Ja nigdy na takiej diecie
nie wytrzymalam ani jednego dnia.A teraz nawet owocow nie moge prawie
jesc,poza borowkami i innymi jagodowymi.

> Mam zamiar tak parę dni wytrzymać, bo to - jak możesz sobie wyobrazić - ma
> kilka bardzo dobrych stron: bezsolne, beztłuszczowe, dużo błonnika,
witamin,
> zapachów.

Z ta beztluszczowscia nie jest dobrze, witaminy rozpuszczalne w tluszczach
sie nie wchlona,chyba ze zjesz awokado;-)))
Ile to trwa?

> Na to liczę! Sama wiem, że się wpędziłam w uzależnienie i nawet nie
zauważyłam,
> kiedy!

Wiem cos o tym ,sama z tym walczylam,na MM i teraz na DO udaje mi sie.

> U mnie też poleży, potrzebuję jej przeważnie raz w miesiącu.... ;-))
Powodzenia Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

15. Data: 2003-08-25 15:10:54

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bid8uc$js9$1@inews.gazeta.pl pisze:

> w owocach i tak ich prawie nie ma ;))) jedynie trochę wit C

A wit. C rozpuszcza sie w masle, smalcu czy loju?

16. Data: 2003-08-25 15:13:50

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości

> witamin,
>
> Z ta beztluszczowscia nie jest dobrze, witaminy rozpuszczalne w tluszczach
> sie nie wchlona,chyba ze zjesz awokado;-)))

w owocach i tak ich prawie nie ma ;))) jedynie trochę wit C
Slawek

17. Data: 2003-08-25 15:18:47

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bid90t$k28$1@inews.gazeta.pl...
> A wit. C rozpuszcza sie w masle, smalcu czy loju?
Wiem,ze zartujesz....ja jednak jestem sceptycznie nastawiona do takich
diet...dlatego\chcialabym znac szczegoly.Wiadomo,ze wit c rozpuszcza sie w
wodzie i nie przesadzajmy,ze jest jej w owocach tylko troche.Nie popadajmy
ze skrajnosci w skrajnosc.Bo wlasnie na DO uzupelnienie wit C polega na
jedzeniu owocow i warzyw.Jakie jest inne zrodlo wit C???
tylko prosze nie pisac,ze tabletki w aptece!
Hafsa zaciekawiona

18. Data: 2003-08-25 15:20:55

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bid90t$k28$1@inews.gazeta.pl...

> A wit. C rozpuszcza sie w masle, smalcu czy loju?

A wiesz że wit.C w wodzie ;))) , w owocach prawie nie ma wit rozpuszczalnych
w tłuszczach

Slawek (Mon Lis)

19. Data: 2003-08-25 15:29:30

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bid9bl$l0m$1@inews.gazeta.pl pisze:

> A wiesz że wit.C w wodzie ;)))

Ja wiem, ale wygladalo na to, ze Ty nie. Slawku, popracuj z laski swojej nad
interpunkcja i generalnie czytelnoscia wypowiedzi, bo sie w zyciu nie
dogadamy.

20. Data: 2003-08-25 15:57:18

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest inne zrodlo wit C???
> tylko prosze nie pisac,ze tabletki w aptece!

Wątroba , nerki

Slawek

A moze DO??
MM, kilka pytan.
IG do MM??
Grupa dyskusyjna dla DO
Czy nikt nie umie odpowiedziec na proste pytanie?????