Re: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju

Data: 2007-10-04 17:20:47
Temat: Re: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju
Od: "LM" <l...@g...pl>

news:fe2ev8$hpp$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> dokładać) -
> widzenia
> która

> Skoro tak mówisz... ;P

> A nie? Z życia to nawet siebie [i bliskich] okrada ;)

Nowa definicja złodzieja - jest przeciwko rządom PiS, więc okrada siebie z
życia.

> mnie
>
> Krótkowidz jeszcze na dodatek ;)

Lepsze to niż spiskowidz :-P

> związane
> odbyło -
>
> Albo przekrętów było i jest nadal tyle że nie wiadomo za co się wpierw
> zabrać -szczególnie przy takim stopniu nasycenia sądownictwa powiązanymi z
> agenturą...
> Ty to serio albo tak mało wiesz albo musisz udawać że nic się nie stało i
> nie dzieje... ;P

Tak tak - taki zapi...dol że nie ma czasu rąk z kieszeni wyjąć. To dlatego
tak dużo hałasu a tak mizerne efekty?
A sądy oczywiście że są w układzie - mamy na to liczne dowody w postaci
wyroków innych niż oczekiwane,a często nawet już ogłoszone przez ministra
Zero.

LM