Re: 7 urodziny

1. Data: 2001-12-13 08:50:18

Temat: Re: 7 urodziny
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aniab <a...@p...pulawy.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...pulawy.pl...
> Jestem przed zorganizowniem 7 urodzin mojej córeczki (jej pierwszy
> kinderbal).
> Chciałabym jej przygotować coż ciekawego acz niepracochlonnego.
> Myślę oczywiście o torcie z bitą śmietaną, cieście z owocami, waflach
> orzechowych, małych kanapeczkach na jeden zab i jakież małe co nieco
> czyli chipsy (cały czas zastanawiając sie dlaczego dzeci tak je lubią,
> cukierki, owoce i soki.) Do tego czapeczki baloniki i takie tam trąbki -
> czy jeszcze mi coś podsuniecie.Dzieci będzie dziesiecioro.
> Za wszystkie esugestie bardzo dziękuje z pozdrówkami Ania Bondel

Dzieci lubią gumisie (małe żelki w różnych kształtach), M&M-sy...
A jeśli chcesz inspiracji co do dań dziecięcych to polecam serwis Kulinaria,
mają wiele pomysłów n fajne przystrojenie żarcia dzicięcego.
http://www.kulinaria.pl/kategorie.php?nr=22

Wkn

1. Data: 2001-12-13 14:12:48

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn napisał(a):

> [...]
> A jeśli chcesz inspiracji co do dań dziecięcych to polecam serwis Kulinaria,
> mają wiele pomysłów n fajne przystrojenie żarcia dzicięcego.

Dziekuję bardzo za odpowiedz.

Śmiesznie - przepis na ciasto - polecam gorąco
Q: Suszarka do wlosow
Czy juz pieczecie torty i chlodzicie szampana?
Rude ciasto
zabie udka-pliz,help;)