720 mililitrów sosu pomidorowego

1. Data: 2007-06-08 14:41:21

Temat: 720 mililitrów sosu pomidorowego
Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

720 mililitrów sosu pomidorowego spoczywa sobie w lodówce. Trafił tam
dzięki jakieś promocji - produkt łączony z innym. Na nim okrutny napis
"po otwarciu spożyć w ciągu 3-4 dni". Zupełnie nie wiem co z tym zrobić.
Na pizzę trochę za dużo. Głodomorów raptem dwoje. Niejadka pomijam.

Ratujcie ludzie!

--
Artur Fortuna

2. Data: 2007-06-08 14:49:20

Temat: Re: 720 mililitrów sosu pomidorowego
Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

Artur Fortuna pisze:
> 720 mililitrów sosu pomidorowego spoczywa sobie w lodówce. Trafił tam
> dzięki jakieś promocji - produkt łączony z innym. Na nim okrutny napis
> "po otwarciu spożyć w ciągu 3-4 dni". Zupełnie nie wiem co z tym zrobić.

spróbój órzyć zamiast wazeliny. Szypko wam pójdzie. ty, tfój hłopak,
czforo ojcóf, óśmió dziatkóf

--
! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

3. Data: 2007-06-08 14:50:15

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.Reply-To.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spożyć w ciągu 3-4 dni". Zupełnie nie wiem co z tym zrobić. Na pizzę trochę za
> dużo. Głodomorów raptem dwoje. Niejadka pomijam.

Zupę zrobić taką a'la pomidorową z kulkami z mięsa mielonego.
Albo sos do spaghetti, gołąbków, mięsa, w sumie wszystkiego. (jak na raz za dużo
to ja go potem mrożę w takich plastikowych pojemnikach, które można wsadzić
potem spokojnie do mikrofalówki.
W wersji pierwotnej dusi się cebulkę pokrojoną w kostkę na oleju, do tego
wyciśnięty czosnek i do tego potem pomidory z puszki razem z sokiem z nich.
Jak dodasz sam sos to możesz zagęścić potem mąką albo żółtkiem. Albo startym
ziemniakiem.

4. Data: 2007-06-08 17:49:45

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otwarciu spożyć w ciągu 3-4 dni". Zupełnie nie wiem co z tym zrobić. Na
> pizzę trochę za dużo. Głodomorów raptem dwoje. Niejadka pomijam.

sproboj wyczyścić tym swojej starej rozbzdycznik

5. Data: 2007-06-08 19:29:05

Od: Profesor Szambo <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

noniewiem, ale moze zapytaj proboszcza

6. Data: 2007-06-08 20:57:10

Od: Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Fortuna wrote:

> [...]
> "po otwarciu spożyć w ciągu 3-4 dni". Zupełnie nie wiem co z tym
> zrobić. Na pizzę trochę za dużo. Głodomorów raptem dwoje. Niejadka

Hello
mam chyba ten sam sos :) = generalnie ja mam zamiar wykorzystac go do
spaghetti => musze tylko zaplanowac 2 obiady jeden po drugim, zeby ten
sos sie nie zesul. generalnie traktuje ten sos jako substytut puszczki
pomidorow. polowa butelki to jedna puszka.

pozdrowienia
Ralf
www.superpoczta.pl/~kuchnia.php

7. Data: 2007-06-09 09:05:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 08 Jun 2007 16:41:21 +0200, Artur Fortuna
<f...@p...pole.Reply-To.pl> wrote:

> [...]
>"po otwarciu spożyć w ciągu 3-4 dni". Zupełnie nie wiem co z tym zrobić.
>Na pizzę trochę za dużo. Głodomorów raptem dwoje. Niejadka pomijam.

z czesci zrob prosta jakby zapiekanke pomidorowa - duzo roznych
serow do niej trzeba. i ten sos. a sery t0 - mozzarella, grojer,
moze byc ementhaler, cheddar, kozi twarozek (albo twardy),
parmezan/pecorino. te sery zetrzec grubo, pokroic, na to sos,
posypac jeszcze serem i zapiec w gporacym piekarniku. sos
odparuje i sie zagesci, sery sie stoppia, pomieszaja, ten na
gorze sie zrumieni i skorupka bedzie.

pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2007-06-09 09:31:11

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "po otwarciu spożyć w ciągu 3-4 dni". Zupełnie nie wiem co z tym zrobić.
> Na pizzę trochę za dużo. Głodomorów raptem dwoje. Niejadka pomijam.

Fasolka po bretońsku

Pokrojoną kiełbasę i cebulkę podsmażyć na patelni, dodać ugotowaną białą
fasolę (lub z puszki), dodać sos pomidorowy.
Przyprawić do smaku: sól, pieprz, czosnek, zioła prowansalskie.
I gotowe smacznego

Pozdrawiam

Monika

9. Data: 2007-06-16 19:00:03

Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MONI|<A <moni| miał niepewny dość wzrok. Prosił o żar,
wpatrzony gdzieś w mrok. Wciągnął dym, i nim skryła go noc, tak powiedział:

> Fasolka po bretońsku

Wszystkim pięknie dziękuję za smaczne przepisy.
Tyle tego, ze albo ból głowy co wybrać albo trzeba będzie sosu dokupić :)

--
Artur Fortuna
Jasna Strona Błoń

POJADLEM