A.Tysiąc o traumie aborcji

181. Data: 2008-05-09 12:51:11

Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A nie??? Chcesz je może zagazować??? - ale kiedy: zanim się urodzą czy po?
> - o czym Ty piszesz???
> Bite, znienawidzone... To zrób tak, żeby były kochane. Aborcją chcesz ludzi
> uczyć miłości???

Zamroczyło Cię, Ikselko! Nigdzie nie pisałam, że aborcją zamierzam je
eliminować, tylko antykoncepcją. Fakt, moja wina, powinnam napisać
"bite, znienawidzone _hipotetyczne_ dzieci".

> Nie powiem, co mi właśnie opadło... koronkowego, żeby nie było, nie
> barchanowego.

Uważaj, żeby Cię nie naszedł od tyłu jakiś zarośnięty troglodyta, bo
może akurat dzisiaj Twój kalendarzyk na to nie pozwala :/.

> Wtedy zażądają pieniędzy na nią, a jak dostaną darmowe, to będą nimi
> handlować na bazarze czy coś w tym stylu, zamiast używać, a jak "wpadną"
> nie używając, to zarzucą producentowi (świetna metoda na wyciągnięcie
> pieniędzy) wadliwość i zażądają odszkodowania, jak pani Tysiąc i jedna.

Daj spokój. Dlaczego zakładasz ciągle złe intencje u innych, gdy u
siebie widzisz tylko dobroć i piękno?

Ewa

182. Data: 2008-05-09 12:56:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie rozumiem, jak możesz dzielić ludzi w ten sposób: Twoim tokiem
> rozumowania dojdziemy do myślenia kategoriami faszystów niemieckich -
> podziału populacji na ludzi i podludzi. Chcesz zaoferować podludziom
> dozowanie środków antykoncepcyjnych jak perkalu i szklanych koralików w
> zamian za to, aby się tylko nie mnożyli?
> W sumie - sorry, ale ROTFL.

Ja nikomu nie zamierzam narzucać żadnej z form antykoncepcji. Jak udało
Ci się to wyczytać z moich słów? Każdemu wolna wola, po odpowiedniej,
nieskrępowanej edukacji.

Ewa

183. Data: 2008-05-09 13:15:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale, zauważ - dziecko jest w tym wszystkim nieodłączną częścią
> "szkody".
> ponieważ ona sama najpierw chciała ową "szkodę" wyklepać.
>
> przecież gdyby nie dziecko, to nie byłoby kłopotu?
> gdyby się dało wyskrobać. ale się nie dało.

Nie wiem do czego zmierzasz i po co ciągniesz ten idiotyczny wątek.

> nadmiernie hipotetyzujesz :)
> dopuszczam pewne domysły każdej ze stron dyskusji, ale ten wydaje mi
> się jednak za daleko posunięty.

Że matka kocha dziecko a dziecko matkę? hm....

> mam wrażenie, że całkowicie odmiennie interpretujesz tę przypowieść.
> wyrok salomonowy jest tutaj właśnie adekwatny - wszystko się zgadza.

Myślę o sytuacji obecnej po prostu.

Ewa

184. Data: 2008-05-09 13:41:27

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
On 9 Maj, 12:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> być może coś innego miała na myśli, ale chciałbym wiedzieć co :)

Prawdopodobnie dwoje meneli z kilkunaściorgiem dzieci koczujących na
ulicy... spróbuj podejść w dobrej wierze i wytłumaczyć im metody naturalnego
planowania... przypuszczam, że jak kobieta nie zacznie bluzgać to facio
przyłoży polanem z racji braków zahamowań w wyrażaniu uczuć (swoją drogą co
raz słyszę, że uczuć nie można tłumić... to zawsze odsyłam do takich
dzielnic dla naoczności ;o)

Pzdr
Paweł

185. Data: 2008-05-09 13:43:24

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nastoletniej córce "Widzisz córko, nie tak łatwo pozbyć się ciąży.
> Lekarze mówią, by kobieta w ciąży uważała na siebie, odpoczywała itd. To
> wszystko bzdury, bo ja, będąc z tobą w ciąży, az do 6 miesiąca starałam
> się jeździc na rowerze do upadłego, biegać, pić alkohol itd. Potem
> zrezygnowałam. Nie tak łatwo pozbyć się ciąży".
> Książka to Marie Cardinal "To trzeba wyrazić".
> Zacytowałabym fragment, ale juz oddałam tę ksiązkę. Pamiętam, że ten motyw
> książki
> zrobił na mnie duże wrażenie.
>
> Patologie rodzinne a wykształcenie ... nie widzę związku.

Niestety- jest. Są one bardziej wyrafinowane. I często ludzie z zewnątrz
mówią: "to taka kochająca rodzina!".

pozdrawiam

Chiron

186. Data: 2008-05-09 13:48:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 May 2008 14:51:11 +0200, medea napisał(a):

> [...]
>
> Uważaj, żeby Cię nie naszedł od tyłu jakiś zarośnięty troglodyta, bo
> może akurat dzisiaj Twój kalendarzyk na to nie pozwala :/.

Mój troglodyta akurat wyszedł na ryby - kolacyjka będzie :-)
Ogolony.

> Daj spokój. Dlaczego zakładasz ciągle złe intencje u innych, gdy u
> siebie widzisz tylko dobroć i piękno?

Znam ludzi tego typu - uczyłam także ich dzieci. 18 lat. Środowisko
zaniedbane i socjalnie, i edukacyjnie, i kulturalnie...
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

187. Data: 2008-05-09 13:50:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 May 2008 14:56:37 +0200, medea napisał(a):

> Ja nikomu nie zamierzam narzucać żadnej z form antykoncepcji.

Nie możesz, na szczęście. Ale widzisz jednych ludzi gorszymi - to ci,
którymi wg Ciebie należy się zająć, oczywiście ze swojej, lepszej pozycji.

> Jak udało
> Ci się to wyczytać z moich słów? Każdemu wolna wola, po odpowiedniej,
> nieskrępowanej edukacji.

A bez niej - nie?
:-/

188. Data: 2008-05-09 13:52:15

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> napisał w wiadomości

> Niestety- jest. Są one bardziej wyrafinowane. I często ludzie z zewnątrz
> mówią: "to taka kochająca rodzina!".

Od tej strony na to patrząc - racja.
Stąd większy problem z wyłamaniem się z zaklętego kręgu sekretnej _patologii
wyrafinowanej_.
Zgrabny zwrot. Patologia wyrafinowana.
:)

pozdrawiam serdecznie
o.

189. Data: 2008-05-09 13:56:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 May 2008 15:41:27 +0200, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> przyłoży polanem z racji braków zahamowań w wyrażaniu uczuć (swoją drogą co
> raz słyszę, że uczuć nie można tłumić... to zawsze odsyłam do takich

Pomóż im wykształcić dzieci.

190. Data: 2008-05-09 14:02:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mylisz pojęcia.
To tacy jak Ty powinni im pomagać wykształcać te dzieci.

Reszcie w zupełności wystarczy jeśli stworzą warunki
odpowiednie ku temu.

Czy ktoś od Was (tzn anty-aborcyjnie "oświeconych")
pospieszył już z pomocą tej kobiecie ze Śląska, która
zemdlała po wyjściu z apteki...?
czy z tym także czekacie tylko na Nas?

--
CB