A Z Medica - odkryłam! No i parę słów o Joko...

1. Data: 2005-03-09 12:46:21

Temat: A Z Medica - odkryłam! No i parę słów o Joko...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki jednej dobrej duszy wpadły mi w łapy próbki kremów z firmy A Z
Medica. Stronę też swoją mają i tam można przeczytać, że to kosmetyki
naturalne i tak dalej.
Wypróbowałam dwa kremy: bursztynową Vilcacorę i preparat o tajemniczej
nazwie Sangre de drago (coś tam smoka, tylko co? :) ). Ludzie, są
fan-ta-sty-czne! Nie pachną najpiękniej, to fakt, ale po raz pierwszy po
użyciu tych kremów na dzień nie miałam pod koniec długich godziń
ślęczenia przed monitorem wrażenia pieczenia skóry, zaczerwienienia, jak
zwykłam to miewać. Są bardzo, bardzo łagodne, dobrze nawilżają
(zwłaszcza to Sangre...), a Vilcacora wykazuje na dodatek skłonności do
matowania :) Ja jeszcze mam czym się smarować, ale jak coś, to będę
wiedziała co kupić. Naprawdę łagodzą, świetnie się wchłaniają, nic się
po nich nie świecę (cerę mam tłusto-mieszaną, a kremy są z nazwy
natłuszczająco-regenerujące).
Myślę, że drogie nie są (sprawdzę sobie w aptece) i warto się nimi
zainteresować.

A teraz o Joko, a konkretnie o ich fluidzie, który z nazwy ma być
matujący. Nie za bardzo jest, ale poza tym sprawuje się bardzo dobrze.
Dobrze się rozprowadza, trzyma się cały dzień, kolor najjaśniejszy (beż)
jest naprawdę jasny i taki, jakiego szukałam, czyli neutralny beż bez
domieszek różowatości. Dałam za niego chyba 9 czy 10 zł i uważam, że
zrobiłam niezły interes :)

To tyle z placu boju :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-09 12:56:18

Temat: Re: A Z Medica - odkryłam! No i parę słów o Joko...
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Wypróbowałam dwa kremy: bursztynową Vilcacorę i preparat o tajemniczej
> nazwie Sangre de drago (coś tam smoka, tylko co? :) ).

Krew smoka. To nazwa drzewa, rosnącego w lasach tropikalnych.
Krwistoczerwony sok tej rośliny przyspiesza gojenie ran.

--
Ania

1. Data: 2005-03-09 13:12:00

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Wypróbowałam dwa kremy: bursztynową Vilcacorę i preparat o tajemniczej
> nazwie Sangre de drago (coś tam smoka, tylko co? :) ).

Ze niby smocza krew? (sangre>> sangia :)) A idac dalej, drago to moze byc od
draceny, czyli krew draceny >> sok z draceny? Skoro vilkakora (czy jak jej
tam), to i dracena byc moze ;-)

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-03-09 14:01:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-09 14:12,Użytkownik Hania ziewnął szeroko i rzekł:

> Ze niby smocza krew? (sangre>> sangia :)) A idac dalej, drago to moze byc od
> draceny, czyli krew draceny >> sok z draceny? Skoro vilkakora (czy jak jej
> tam), to i dracena byc moze ;-)

Obie mi odpowiedziałyście tak samo :) No proszę, nie wpadłabym na tę
sangrię. Czego to się człowiek nie dowie...
Dracena w wolnym tłumaczeniu to byłaby smoczyca, no nie? :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-09 14:03:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-09 13:56,Użytkownik A.L. ziewnął szeroko i rzekł:

> Krew smoka. To nazwa drzewa, rosnącego w lasach tropikalnych.
> Krwistoczerwony sok tej rośliny przyspiesza gojenie ran.

Ach, to teraz rozumiem, dlaczego na próbce było napisane, że działa
kojąco i przyśpiesza gojenie. Rzeczywiście, skóra jakby ukojona :)
Smocza krew, no, no, poczułam się nieco, hmm, fantastycznie :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-09 14:59:55

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że drogie nie są (sprawdzę sobie w aptece) i warto się nimi
> zainteresować.

Ja bym raczej proponowała szukać tego w sklepach zielarskich, albo w
sklepach typu "Zdrowa żywność" - na ogół mają witrynki z kosmetykami
naturalnymi.
:-)

Sowa

1. Data: 2005-03-09 15:04:05

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sangrię. Czego to się człowiek nie dowie...
>Dracena w wolnym tłumaczeniu to byłaby smoczyca, no nie? :)

Ha! ale kolezanka dala scisla nazwe, nie wiedzialam o tym kolorze i
wlasciwosciach soku, myslalam raczej o dracenie, takiej, jaka mam w pokoju
(ale dracena ma tysiace odmian, wiec sie zgadza :))
Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-03-09 15:50:21

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d0n31k$lmn$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Sowa z adresu <m...@w...pl> napisał(a):

> Ja bym raczej proponowała szukać tego w sklepach zielarskich, albo w
> sklepach typu "Zdrowa żywność" - na ogół mają witrynki z kosmetykami
> naturalnymi.

Sa w aptece :-) Krusz, skad mialas probki - z Galerii?

Kometa http://www.wyrobyzdrewna.prv.pl/
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

1. Data: 2005-03-09 16:01:22

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-09 15:59,Użytkownik Sowa ziewnął szeroko i rzekł:

> Ja bym raczej proponowała szukać tego w sklepach zielarskich, albo w
> sklepach typu "Zdrowa żywność" - na ogół mają witrynki z kosmetykami
> naturalnymi.
> :-)

Aaaa, dzięki za wskazówkę, dobra istoto :)) To ja się przejdę do Herbapolu.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-09 16:02:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-09 16:50,Użytkownik Kometa ziewnął szeroko i rzekł:

> Sa w aptece :-) Krusz, skad mialas probki - z Galerii?

Nie :)

Krusz.
--
Kruszyna