Re: A co on myślał?

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: A co on myślał?
Date: Tue, 8 Mar 2022 09:41:38 +0100

W dniu 06.03.2022 o 18:28, XL pisze:
> [...]
zu-lotow-nad-ukraina-wolodymyr-zelenski-ostro-skryty
kowal-nato-za-odmowe-wyslania-samolotow,1098433.html

> [...]
> aktywnie w pomoc dla nich. Pomagałam kiedyś, przed laty - kilku osobom z
> Ukrainy przez lata bezpłatnie użyczając prawnie swojego własnego domu,
> oczywiście ze stałym zameldowaniem, dzięki czemu uzyskały prawo stałego
> pobytu w Polsce i mają obecnie obywatelstwo. Po czym się na mnie chamsko
> wypięły. Homo sovieticus w pełnej krasie. Tylko szczęśliwym zbiegiem
> wydarzeń stało się tak, że się SAMI wymeldowali (ale zaraz chcieli wrócić
> do zameldowania - do czego już, zmądrzawszy, nie dopuściłam).
> Dziś już bym TAK nie ryzykowała. Dla nikogo, a zwłaszcza dla nich.

Mi osobiście też o nic innego nie idzie niż bufor z wolnego
niezaangażowanego kraju na wschodniej granicy. Natomiast z cała
stanowczością protestuje przeciw próbom robienia z tego państwa
kolejnego satelity USA. Aby było w miarę dobrze w świecie musi być
równowaga. To tyle w kwestii życzeń dla Polski, Ukrainy i świata.

Natomiast co do osobistych sympatii do ludzi narodów to muszę powiedzieć
że porozumieć/dogadać się z Ukraińcem czy Ruskiem  dużo mi łatwiej i
lepiej niż z kimkolwiek z tzw zachodu.