A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)

1. Data: 2019-11-29 07:21:18

Temat: A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chcialbys wiedziec i sie zalapac? ;)

2. Data: 2019-11-29 14:16:01

Temat: Re: A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2019 o 07:21, m...@g...com pisze:
> Chcialbys wiedziec i sie zalapac? ;)

Nie.

https://wyborcza.pl/1,87648,16398748,Ofiary_Bozego_C
zlowieka__Aleksander_odszedl_nagle_.html

"I dodaje, że Haslik kazał się modlić, żeby wyzdrowieć. Że wyznaczył mu
dietę: kasza na wodzie, chleb razowy, mięso wołowe, krakersy, domowa
słonina. I że dał zioła "sprowadzane z zagranicy", które spowodują, że
guz zniknie.

- Jak tata chciał się na imprezie rodzinnej czy w święta napić drinka,
to wcześniej musiał wozić alkohol do Haslika, żeby ten go "zaczarował".
I tak ojciec przez półtora roku jeździł do rodziny i znajomych zawsze ze
swoją butelką. Wyglądało to śmiesznie, wszyscy się dziwili, że ojciec,
który był poważnym człowiekiem, stał się taki naiwny - opowiada córka."

"Marek Haslik to były kierowca. Nie ma wykształcenia medycznego ani
wiedzy. Ale ma "dar od Boga" - tak przynajmniej mówił swoim pacjentom.
Niemal każdy z nich zna historię o tym, jak w młodości ukazała mu się w
lesie Matka Boska. Poczuł swoją leczniczą moc. Drzwi w jego domu w Nowym
Sączu przez kilka lat się nie zamykały."

"Do tych, którzy nie chcieli płacić za wizytę i zioła, krzyczał: "Spotka
was kara! Nie wyzdrowiejecie! Nie pomogę wam więcej". I wynajdywał
kolejne choroby."

"- Jestem wściekła na policję i prokuraturę, że przez tyle lat był
bezkarny. Że przez tyle lat nikt nie reagował na to, co on wyprawia.
Gdyby po śmierci mojego ojca dopilnowano sprawy, może dziś inni ludzie
by żyli - mówi Ola, córka Aleksandra."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-11-29 19:13:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/11/2019 o 06:21, m...@g...com pisze:
> Chcialbys wiedziec i sie zalapac? ;)

paracetamol, jest nawet taka piosenka

--
gazebo

4. Data: 2019-11-30 12:37:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

paracetamol, jest nawet taka piosenka
---
Idac w ta strone to juz ponoc lepsza witamina C
-byle w dawkach dobowych pomiedzy 0.5 a 2.5 grama dla doroslych ;)
Mniej nie dziala wiecej szkodzi na nerki...
POlecam Olimp Gold Vita-C 1000 ;)
A co o piosnek i vitaminek to "Najwiecej vitaminy..." ;)

5. Data: 2019-11-30 12:39:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie

---
Tvoja vola ;)
Jak bedziesz miec dosc (swojej voli) to sie zglos ;P

6. Data: 2019-11-30 13:01:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.11.2019 o 12:37, m...@g...com pisze:
> paracetamol, jest nawet taka piosenka
> ---
> Idac w ta strone to juz ponoc lepsza witamina C

Ale tylko lewoskrętna!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-11-30 13:41:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale tylko LEWACKOskretna...
---
Kazda wit C jest PRAWO-skretna! ;P Patrz art zacytowany POnizej...
Dziewczyno -ales sie zakrecila...nie dosc ze sie krecisz w LeweKOlKO to jeszce te
zawroty glowy ;P
Tylko nie mow ze LEWOskretne (ufolskie) musi tez byc DNA POtencjalnego ojca
KviatoPOdobnego POtomstwa? ;P
Ratuuj sie kto moze! Najwzniejsze czasteczki w przyrodzie sa PRAWOskretne!;P
https://m.youtube.com/watch?v=ho1i3V6ZjQk
https://weglowy.blogspot.com/2014/09/prawoskretne-dn
a-przypadek-nie-sadze.html

A Vit C najlepsza jest chelatowana PureWay z Bioflawonoidami Cytrusowymi :)

Witamina C lewoskrętna - hit czy kit?
https://ktomalek.pl/blog/witamina-c-lewoskretna-czy-
cos-takiego-naprawde-istnieje/w-237

Termin "witamina C lewoskrętna" na rynku pojawił się stosunkowo niedawno. Skąd się
wziął? Na to pytanie nie znamy odpowiedzi. Z dużym prawdopodobieństwem można jednak
założyć, że chodzi o oznaczenie "L", które pochodzi od łacińskiego słowa laevus
oznaczającego lewy. Dotyczy ono jednak konfiguracji atomów, a nie skręcalności
optycznej.

Kwas L-askorbinowy tak naprawdę jest prawoskrętny, skręca bowiem płaszczyznę światła
spolaryzowanego w prawo, co w chemii oznaczane jest znakiem ,,+". Litera ,,L"
oznacza, że grupa hydroksylowa kwasu askorbinowego znajduje się po lewej stronie.
Istnieje wprawdzie kwas D-askorbinowy, który jest lewoskrętny (tj. skręca płaszczyznę
światła spolaryzowanego w lewo), jednak nie posiada on właściwości witaminy C, przez
co jest bezwartościowy dla naszego organizmu. Nie jest zresztą dostępny w aptekach.

Zatem każda witamina C, niezależnie od nadanej jej nazwy marketingowej (lewoskrętna,
prawdziwa, naturalna), jest prawoskrętna! Warto mieć to na uwadze, zwłaszcza w
trakcie dokonywania zakupów. Producenci tak zwanej ,,lewoskrętnej witaminy C" często
sztucznie zawyżają jej cenę, jednak jest to tylko nieuczciwy chwyt marketingowy

8. Data: 2019-11-30 14:29:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.11.2019 o 13:41, m...@g...com pisze:
> Ale tylko LEWACKOskretna...
> ---
> Kazda wit C jest PRAWO-skretna!

Serio?
Ja pierdziu... Po takim czasie powinieneś już załapać, że wyśmiewam się
nie tylko z wyznawców chemtrailsów, płaskoziemców i antyszczepionkowców,
ale również z wyznawców innych idiotyzmów, np.takich jak lewoskrętna
witamina C.

Nie dość, że nie potrafisz ogarnąć cytowania, nie potrafisz czytać ze
zrozumieniem, to do tego kompletnie nie łapiesz sarkazmu. Jak dziecko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-11-30 14:35:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Serio?
---
"Serio serio" przywiedly sarkastyczny Cvetuszku... ;P

10. Data: 2019-11-30 17:03:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/11/2019 o 13:35, m...@g...com pisze:
> Serio?
> ---
> "Serio serio" przywiedly sarkastyczny Cvetuszku... ;P

to ja pojde otworzyc

--
gazebo

Kultura dyskusji
Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?
Wszyscy jestesmy cyborgami -witajcie w realu ;P
wracam do Polski po swoje zloto
Sosnierz: LGBT cyrk robiony z chorych ludzi do zwalczania kleru