A ja się pochwalę-zostalam mamą (OT)

1. Data: 2002-05-12 11:54:53

Temat: A ja się pochwalę-zostalam mamą (OT)
Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :-))

Pochwalę się, że 4 maja o 1:20 zostałam mamusią Krysi. Mała waży 2700 g
i ma 53 cm wzrostu, zgrabna pannica :-)). A żeby nie było tak bardzo na
temat to docenia maminy "bar mleczny" ;-))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2002-05-12 12:03:16

Temat: Re: A ja si? pochwal?-zostalam mam? (OT)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 May 2002 13:54:53 +0200 (CEST), Iwona Konieczny
<m...@b...pl> wrote:

>Cze?? :-))
>
>Pochwal? si?, ?e 4 maja o 1:20 zosta?am mamusi? Krysi. Ma?a wa?y 2700 g
>i ma 53 cm wzrostu, zgrabna pannica :-)). A ?eby nie by?o tak bardzo na
>temat to docenia maminy "bar mleczny" ;-))
>
>Pozdrowienia
>Iwona

o jezusiku - nastepna grupowa dzidzia...czuje sie zasczycona
posiadaniem imienniczki...jeszcze jakby ruda byla, to hej!!!

gratulacje dla wszystkich zainteresowanych!!!!!
niech sie chowa zdrowo i wesolo

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-12 12:31:29

Temat: Re: A ja się pochwalę-zostalam mamą (OT)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Konieczny <m...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@p...gliwice.sdi.tpn
et.pl...
> [...]
> i ma 53 cm wzrostu, zgrabna pannica :-)). A żeby nie było tak bardzo na
> temat to docenia maminy "bar mleczny" ;-))

:-))))))))))) miło bardzo nam przywitać nową latorośl
malutka, niedawno znajomej bardzo drobniutkiej urodził się chłopak
pięciokilowy :-O Oczywiście przez cesarkę

Wkn

1. Data: 2002-05-12 16:25:58

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Konieczny napisał(a) w wiadomości: ...
>Pochwalę się, że 4 maja o 1:20 zostałam mamusią Krysi. Mała waży 2700 g
>i ma 53 cm wzrostu, zgrabna pannica :-)). A żeby nie było tak bardzo na
>temat to docenia maminy "bar mleczny" ;-))

Szalenie gratuluje! Bar mleczny prowadze od dwoch miesiecy (jutro wlasnie
nam stuka), zatem moge dopomoc na tyle, na ile bede umiala. Aha, wiesz, ze
cofneli nam wszelkie dotacje ;)))

Ucaluj Krysie, ktore to imie nam sie podoba niezaleznie od podejrzen o
lizusostwo ;)))

Margola Sularczyk + Karol (13.03.2002)
Kraków
http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2002-05-12 19:59:59

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Konieczny" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> i ma 53 cm wzrostu, zgrabna pannica :-)). A żeby nie było tak bardzo na
> temat to docenia maminy "bar mleczny" ;-))

Wszystkiego najlepszego Tobie i maleństwu :-).

Kamila Pe.

1. Data: 2002-05-13 00:30:26

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i ma 53 cm wzrostu, zgrabna pannica :-)). A żeby nie było tak bardzo na
> temat to docenia maminy "bar mleczny" ;-))

Iwonko,
Ale super :o)) Ciesze sie ogromnie i zycze duzo radosci z pieknej panny :o))
Niech rosnie zdrowa i wesola :o)

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno

P.S. A mozeby tak Krysie z Lolkiem? Co? Bedzie pierwsza para grupowa ;o)
Tego jeszcze chyba nie bylo...

ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2002-05-13 06:22:21

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i ma 53 cm wzrostu, zgrabna pannica :-)). A żeby nie było tak bardzo na
> temat to docenia maminy "bar mleczny" ;-))

GRATULACJE! Byk to fajny znak, moja córcia też jest bykiem i bardzo dobrze się
chowa. A prowadzenie baru mlecznego to, poza początkowymi kłopotami, które
szczęśliwie nie wszystkich dotyczą, jedno z najfajnieszych przeżyć. Jedz
zdrowo, uważaj na początku na pokarmy, a wszystko będzie dobrze. Krysia ładne
imię, nie słuchaj, że malutka. Moja ważyła 2900, po prostu niektóre dzieci są
mniejsze, zresztą do tej pory jest zgrabniutka. Wszystkiego Dobrego!

Agnieszka z Łodzi, mama dwuletniej Marianny (zwanej w domu Tusią lub Bubusiem
Tusią)

1. Data: 2002-05-13 23:58:30

Od: "Andy N." <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

A mozna by z Waszego Baru Mlecznego tez skorzystac ?
:))))))))))))))))))

Andy

1. Data: 2002-05-14 06:35:05

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Andy N." <l...@t...de> schrieb im Newsbeitrag
> A mozna by z Waszego Baru Mlecznego tez skorzystac ?
> :))))))))))))))))))
>
> Andy

Drogi Andy, my tu sobie swintuszymy, ze czytac hadko, sugerujemy sobie
zdrady malzenskie, skoki na bok itp. ale karmienie piersia to zbyt swiete,
zbyt piekne i arcytrudne, zeby sobie z tego zarty stroic. Mnie to nawet w
amerykanskiej komedii nie smieszylo. Moze dlatego, ze dwa razy zostalem
ojcem i tez nie spalem po nocach wlasnie podczas karmienia i pomoc nie bylem
w stanie, kiedy byly trudnosci. Usmieszki nawet kilkanascie moga nie pomoc a
mlodej Mamie moze byc przykro.

Irek

1. Data: 2002-05-14 07:06:24

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał(a) w wiadomości: ...
>Drogi Andy, my tu sobie swintuszymy, ze czytac hadko, sugerujemy sobie
>zdrady malzenskie, skoki na bok itp. ale karmienie piersia to zbyt swiete,
>zbyt piekne i arcytrudne, zeby sobie z tego zarty stroic.

Irku. Wreszcie wymogles na mnie to wyznanie, wydarles mi je z gardla,
skrywane i wciskane za zeby po nocach.
Kocham Cie. No po prostu. Kocham.

Margola

szaszlyki z mietusa i chorizo na ruszt