Re: A jakie tam sankcje :-)

Data: 2017-12-27 01:00:46
Temat: Re: A jakie tam sankcje :-)
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> Otoczenie własnego narodu fosą i drutem kolczatym to nie jest
> suwerenność. To jest zniewolenie ludzi przez rządzących. Wielokrotnie
> opisywane w podręcznikach.
> Według twojego chorego umysłu najbardziej suwerennym i przez to
> najbardziej szczęśliwym narodem powinna być Korea Płn.
> Masz zrytą banię i tyle, dlatego zmieniasz znaczenie suwerenności.

Albowiem ,,suwerenność" wg Timmermansa i ta twoja to wymuszona szantażem
zgoda na druty i fosy wokoło obozów muzułmanow, równie przymusowo i wbrew
swojej woli relokowanych na teren Polski. Żeby potem za jakiś czas znowu
preparować prawdę o tym, jak o przypisywanych Polsce NIEMIECKICH OBOZACH
ŚMIERCI.

Taką ,,suwerenność" my Polacy wsadzimy Timmermansom i Tuskom prosto w
tyłki.

mi-dla-protestujacych/

> LOL
> Równie dobrze mogłaś zacytować jakiś pasek z TVpis.
> Znowu się ośmieszasz.

To jest twój kontrargument?
No to fajnie.

> Tłumaczenie rzeczywistości upośledzonej fanatyczce jest zabawne.
> Zarejestrowałaś, że tu chodzi o pis? > Sankcje będą przez działania pis,

Pisze się ,,pisz", a nie ,,pis".

> nie PO...

Sankcji NIE BĘDZIE.
Bo jeśli będą, to zivaczysz, jak Polacy pogonią tych wszystkich Pół-
tusków, Swetrów i Myszki-Agresorki, co szczekają w UE. Aż się będzie
kurzyło.

> Czytaj drukowanymi: ludzie skarżą do PE na pis.

Pisze się ,,pisz", a nie ,,pis".

> Nie
>
> A jedyne co potrafisz na to zrobić, to machanie rękami i bełkotać "a bo
> PO cośtam"...

> Jak można do takiego stopnia nie rozumieć tekstu pisanego?
> Czytaj drukowanymi: bijący mąż to pis,

Pisze się ,,pisz", a nie ,,pis".

> żona to Polska.
>
> Zostaw to PO już. PO już nie ma. OBECNY syf w Polsce robi pis.

Pisze się ,,pisz", a nie ,,pis".

> I dobrze wiesz, że nie masz na kogo tego > zwalić.

Przede wszystkim nie mam CZEGO ,,zwalać". Więc się nie martw (głask).
:-)

> Nie kurwa, do takich kretynów jak ty, którzy się cieszą, że mąż bije
> żonę i mówią żeby się nie wpierdalać w ich sprawy.

O. Tracisz fason. Chyba jednak powolutku idziemy do przodu. Naprawdę
zaczyna być LEPIEJ ?

> Czego znowu nie zrozumiałaś? Pisowi mają się skarżyć? Dobrze się czujesz?

> Tak robią cywilizowani ludzie. Nie łapią bijącego męża, nie wkładają do
> bagażnika i nie wywalają w lesie z kłódką na jajach.
> Dopóki Polacy są obywatelami UE mają pełne prawo liczyć na ochronę UE.

Tia... ,,Ochrona" polskich interesów przez Niemców.
Tak było zawsze i na wieki wieków.
LOL

> W przeciwieństwie do ciebie znam historię i doskonale wiem co to znaczy.
> Tylko takie nieuki jak ty muszą się przekonać na własnej skórze.

To twoja skóra będzie musiała sporo się nagimnastykować - przez głupią
głowę.

> Twoja historia to Nobel dla Stalina. To są urojenia.

To są dziury w twojej wiedzy. Jak czegoś nie wiesz, to automatycznie trafia
do ,,urojeń".

> Spróbuj się odnieść do tego merytorycznie. Chociaż raz...
> Wiesz, ze mam rację i dlatego wyskakujesz z takimi tekstami, bo nie masz
> argumentów. Nic więcej ci nie pozostało.

Koleś, swoje urojenia na temat mojej wiedzy o twojej racji zawieś na swojej
choince - do ,,sześciu króli" mogą tam jeszcze powisieć i przekonująco
podyndać.

/user12/mapa%20poparcia.jpg

pis-przegral-w-jasle-wybory-uzupelniajace-wygrala-ka
ndydatka.html?disableRedirects=true

> LOL
> Nagle się okazało, że jednak nie cała wieś i wcale nie taka ogromna
> liczba ludności miejskiej, więc tam gdzie ma 3,5% to się nie liczy.
> Nawet gdy to "matecznik" pislamski, co skrzętnie wycięłaś.

Mamy dużo mateczników. Pszczelarstwo to moja specjalność.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite