Re: A'propos Ziai - chwal

From: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: A'propos Ziai - chwal
Date: Thu, 17 Jun 2004 10:27:36 +0200

Użytkownik "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:carkjt$6mf$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Witam,
| wczoraj rozmawiałyśmy o kremie pietrszukowym Ziai. A dzisiaj chciałam
| pochwalić coś jeszcze. Używam serii brązującej relaksującej SOPOT tej
firmy.
| Mam balsam do ciała i krem do buzi. Jestem naprawdę zadowolona. Kolor
skóry
| wygląda naturalnie. A ceny nie są wysokie: balsam (200 ml) 8,70 a krem (50
| ml) 6,80.

Ja tez brazuje sie Sopotem. Kolorek jest rzeczywiscie delikatny i
naturalny - bo ja sie slabo opalam i gdybym po takim balsamie zrobila sie
czekoladowa to byloby dziwne. Tylko strasznie nie lubie zapachu skory po
jego uzyciu. To chyba kwestia wrazliwosci, bo moj maz twierdzi, ze prawie
nic nie czuje a mi sie wydaje, ze smierdze jak po solarium - taka spalenizna
:( No i jeszcze gdyby tak nie brudzil recznika przy wycieraniu po kapieli...

Ach ale i tak jestem zadowolona :)

Dominika R