A psphome pamiętacie?

91. Data: 2017-09-28 01:12:04

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 września 2017 14:29:44 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "tren R" <xxx> napisał w wiadomości
ps.com...

> Przed burzą.
> Czyli wiemy wszystko. Bóg była kobietą :))
> ************
> Szczególnie Bóg Ojciec, jak rozumiem?
> :-)

sądzisz, że ten byt ma płeć?

92. Data: 2017-09-28 01:12:55

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 września 2017 02:29:01 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> Stworca.
>
> pozdrawiam,
> jacek

Otóż to.
Na pytanie skąd się wziął Stwórca nie mamy odpowiedzi.

93. Data: 2017-09-28 07:45:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-27 o 19:04, XL pisze:

> LOL
> Oczywiście, że mam w całym domu tylko i wyłącznie żarnikowe.
> Ledy i inne wynalazki powyrzucałam.
> I mam powody.

http://www.nienawisc.pl/jak-zabic-swoje-dziecko-i-do
stac-brawa-w-internecie-poradnik/

"Dwaj faceci z Uniwersytetu w Chicago - Eric Oliver i Thomas Wood -
przeprowadzili badania, w których zadali respondentom podstępne pytanie:
"Czy wiesz dlaczego rząd każe wymieniać żarówki na energooszczędne? Ich
światło sprawia, że jesteśmy bardziej posłuszni i łatwiej nami
sterować". 17 procent badanych zeznało, że słyszało o tym wcześniej, a
10 proc wręcz powiedziało, że to prawda. Problem w tym, że panowie
Olivier i Wood wymyślili to twierdzenie na potrzeby badań."

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

94. Data: 2017-09-28 14:44:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> 10 proc wręcz powiedziało, że to prawda. Problem w tym, że panowie
> Olivier i Wood wymyślili to twierdzenie na potrzeby badań."

Widzę, że należysz do tych 17 procent - gratulacje!

LOL

--
XL

95. Data: 2017-09-29 06:22:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

96. Data: 2017-09-29 21:57:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

stac-brawa-w-internecie-poradnik/

> "Ledy i inne wynalazki powyrzucałam.
> I mam powody."
>
> LOL

I ponieważ zaliczasz się do tych durnych 17 procent, nie wyobrażasz sobie
innych powodów.
MOJE powody są racjonalne i zupełnie inne, niż ta twoja "sensacyjna"
zaczepka i wielokrotnie o nich mówiłam i rozmawiałam na pl.rec.dom, jakiś
czas temu.
Szukać specjalnie dla ciebie nie będę, choć widzę, jak bardzo chcesz
pogadać. Spadaj.

--
XL

97. Data: 2017-09-29 21:58:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 września 2017 20:19:14 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> W oryginale greckim stoi Logos.
> W tym kontekście powinno się raczej tłumaczyć "Na początku był Umysł"

bo, Jakubie, w sferach boskich jest to jednoznaczne.

jacek

98. Data: 2017-09-30 10:28:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-29 o 21:57, XL pisze:

stac-brawa-w-internecie-poradnik/

> I ponieważ zaliczasz się do tych durnych 17 procent, nie wyobrażasz sobie
> innych powodów.
> MOJE powody są racjonalne

U kobiety, która zapisuje się do faszyzującej organizacji, takie
zjawisko nie jest możliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

99. Data: 2017-09-30 15:58:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

stac-brawa-w-internecie-poradnik/

> U kobiety, która zapisuje się do faszyzującej organizacji, takie
> zjawisko nie jest możliwe.

Oczywiście. U.

--
XL

100. Data: 2017-09-30 22:21:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 września 2017 10:28:39 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

stac-brawa-w-internecie-poradnik/

> U kobiety, która zapisuje się do faszyzującej organizacji, takie
> zjawisko nie jest możliwe.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

dlaczego Kviecie zawsze prawie starasz sie przypisac ikselke
do faszystow; naprawde Piotrku jest ogromnan roznica,
jak juz pisalem, pomiedzy pogladami pronarodowymi
a wbijaniem drzazd za paznokcie, czy spalaniem ludzi
polzywcem nawet.

dostrzez to, prosze, Piotrze.

pozdrawiam,
jacek

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko