A psphome pamiętacie?

41. Data: 2017-09-13 19:04:59

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> A bo ja wiem co będzie wtedy? Ja chcę wiedzieć teraz! :)

Będzie nowy, być może ostatni, stan Świadomości, stan Umysłu. Tyle
możesz przewidzieć już teraz kierując się tylko intuicją.

LeoTar Gnostyk

42. Data: 2017-09-13 19:09:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Chyba jasno napisałam, że nie. "Zwłaszcza" to nie jest oddzielenie,
> tylko wzmocnienie.

"Zwłaszcza" znaczy się facetom mniej pomaga niż kobietom. Znaczitsia
kobitki są bardziej uprzywilejowane, wyróżnione, hi, hi. Jak to kobitki.

LeoTar Gnostyk

43. Data: 2017-09-13 22:49:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Autorytety nie zawsze sa nieomylne. ;-)

> Co wcale nie znaczy, że greki nie znał. :-)

> Słowo poza Umysłem nie jest w stanie zaistnieć. To Umysł wymyśla Słowo a
> nie na odwrót. Chyba...?

Słowo to Bóg - w tym przypadku. Poczytaj.

--
XL

44. Data: 2017-09-13 22:52:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> "Zwłaszcza" znaczy się facetom mniej pomaga niż kobietom. Znaczitsia
> kobitki są bardziej uprzywilejowane, wyróżnione, hi, hi. Jak to kobitki.

INACZEJ SKONSTRUOWANE. I nic nie jest w stanie temu zaprzeczyć.
Nie dam sie wciągnąć w Twoje rejony.

--
XL

45. Data: 2017-09-14 06:44:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> INACZEJ SKONSTRUOWANE. I nic nie jest w stanie temu zaprzeczyć. Nie
> dam sie wciągnąć w Twoje rejony.

A cóż że strasznego w tych moich tajemniczych rejonach kochana, Ixi? To,
że fizycznie kobiety są inaczej skonstruowane to rzecz oczywista.
Również oczywistym jest to, przynajmniej dla mnie, że w sytuacji walki o
dominację, która jest efektem braku zaufania wynikającego z braku
poczucia własnej wartości, fizjologia seksu kobiety sprzyja temu, że to
ona może zdominować mężczyznę manipulując i pogłębiając jego brak
poczucia własnej wartości. Dzięki temu, że może kobieta manipulować
podświadomością mężczyzny sprawuje ona faktyczną nad nim władzę czyli
może go mieć za niewolnika.

To, że kobieta wykorzystuje seks do manipulowania mężczyzną to rzecz
równie oczywista jak to, że jej biologia jest odmienna od biologii
mężczyzny. Ta biologia i możliwość sprawowania władzy nad mężczyzną przy
pomocy seksu sprawiają, że kobieta nadużywa seksu oferując swoje ciało,
czyli biologię (zamiast umysłu, który również posiada), w każdej
nieomalże sytuacji. Idzie na łatwiznę płacą za to okrutną cenę
samoponiżenia, gdyż uprawia seks dla osiągnięcia dla siebie różnych
korzyści, w tym uległości mężczyzny. Chyba wiesz jak się ten proceder
nazywa...?

Czyż te moje przeklęte przez Ciebie rejony są aż tak straszne i
nieracjonalne, że boisz się o nich rozmawiać? A może to strach przed
spojrzeniem sobie samej prosto w twarz właśnie z powodu o którym piszę?

Nic co ludzkie nie jest mi obce, również strach, który udało mi się
pokonać, czego każdemu, również Tobie, życzę. świat bez strachu to świat
całkowicie inny od świata ludzkich zwierząt.

LeoTar Gnostyk

46. Data: 2017-09-14 06:49:01

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Słowo to Bóg - w tym przypadku. Poczytaj.

Za dużo w tym finezji jak na mój prosty umysł.

LeoTar Gnostyk

47. Data: 2017-09-14 08:36:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> A cóż że strasznego w tych moich tajemniczych rejonach kochana, Ixi?

Tajemniczych? NUDNYCH. I tyle.

> To,
> że fizycznie kobiety są inaczej skonstruowane

Bzdura. Żołądki, rece, nogi i głowy mają w tym samym miejscu, co mężczyźni.
Różni je od meżczyzn (ale od Mężczyzn!) PSYCHIKA.

> [Ciach rejony]

No i nie mówiłam, że się nie dam wciągnąć?

--
XL

48. Data: 2017-09-14 08:38:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Za dużo w tym finezji jak na mój prosty umysł.

Nie wyrażaj się. To filozofia i metaforyka.

--
XL

49. Data: 2017-09-14 13:17:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tajemniczych? NUDNYCH. I tyle.

Nudnych...? Chyba dla niewtajemniczonych lub... strachliwych. :)

> Bzdura. Żołądki, ręce, nogi i głowy mają w tym samym miejscu, co
> mężczyźni. Różni je od mężczyzn (ale od Mężczyzn!) PSYCHIKA.

A więc jesteś za dyskryminacją. Bo według mnie Kobiety od Mężczyzn
(stosuję Twoją pisownię wierząc, iż chodzi Ci o tych prawdziwych
mężczyzn i kobiety) różni tylko biologia. Wy macie macice i cały ich
"osprzęt" a my nie. Natomiast psychika Kobiety i Mężczyzny, czyli
Człowieka Świadomego jest taka sama. Różnice psychiki dotyczą tylko
ludzi czyli samic i samców - nieświadomych zwierząt - albo kobiet i
mężczyzn pisanych małą literą. :-)

> No i nie mówiłam, że się nie dam wciągnąć?

Okazujesz się strachliwą gdy przychodzi chwila by zmierzyć się ze swoja
najgłębsza nieświadomością. Uciekasz przed swoim sumieniem, przed sobą.

LeoTar Gnostyk

50. Data: 2017-09-14 13:20:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie wyrażaj się. To filozofia i metaforyka.

I znowu tylko słowa, słowa, słowa... Bujanie w nieświadomości.

LeoTar Gnostyk

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko