A psphome pamiętacie?

51. Data: 2017-09-14 16:24:45

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Nudnych...? Chyba dla niewtajemniczonych lub... strachliwych. :)

> A więc jesteś za dyskryminacją. Bo według mnie Kobiety od Mężczyzn
> (stosuję Twoją pisownię wierząc, iż chodzi Ci o tych prawdziwych
> mężczyzn i kobiety) różni tylko biologia. Wy macie macice i cały ich
> "osprzęt" a my nie. Natomiast psychika Kobiety i Mężczyzny, czyli
> Człowieka Świadomego jest taka sama.

Uhmmmm, szczególnie kiedy oboje są w ciąży, mają PMS lub klimakterium :->
A tak w ogóle to:
https://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs&sns=em

> Okazujesz się strachliwą gdy przychodzi chwila by zmierzyć się ze swoja
> najgłębsza nieświadomością. Uciekasz przed swoim sumieniem, przed sobą.

Nie mam dokąd. I dobrze mi z tym.

--
XL

52. Data: 2017-09-14 23:42:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Wartość dowodowa guzik kogo obchodzi, ważne czy cię w tv pokażą
> jako tego kto okradł piekarnie, czy jako tego kto z głodu
> poczęstował się bułką na którą stać nie było.

Ale o dziwo tefałeny już zrozumiały, że obecnie jednak lepiej sterować tymi
wersjami mniej kłamliwie niż za Tuska - bo to z koncesjami może być jeszcze
różnie ?
https://www.google.pl/amp/www.dziennik.pl/amp/535075
,tvn-mozna-odebrac-koncesje-sprawdzamy.html

--
XL

53. Data: 2017-09-15 16:35:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
>>> mężczyźni. Różni je od mężczyzn (ale od Mężczyzn!) PSYCHIKA.

> Uhmmmm, szczególnie kiedy oboje są w ciąży, mają PMS lub

Czyż nie o różnicach biologicznych napisałem?

> :-> A tak w ogóle to:
> https://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs&sns=em

Pokazał tylko pozorny chaos w umyśle samicy, dzięki któremu odgrywa ona
role słabej i nieporadnej domagającej się opieki od mężczyzny. Samiec
nie potrafi rozwikłać tej plątaniny myśli samicy gdyż wychowany został
przez matkę-samicę na debila, który w każdej sytuacji ma być jej
posłusznym i wszystkie swoje zasoby ma przeznaczyć na jej obronę nawet z
narażeniem własnego życia. Dlatego został wychowany przez samicę na
ślepca nie dostrzegającego faktu wykorzystywania go przez jego partnerkę.

> Nie mam dokąd. I dobrze mi z tym.

Cóż to? Czyżby betonowa ściana w Twojej psychice...?

LeoTar Gnostyk

54. Data: 2017-09-15 22:05:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 września 2017 16:35:43 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Czyż nie o różnicach biologicznych napisałem?

Czyli sądzisz, że psychika i biologia to rzeczy zupełnie sobą niezwiązane? LOL

> [...]
> ślepca nie dostrzegającego faktu wykorzystywania go przez jego partnerkę.

> Cóż to? Czyżby betonowa ściana w Twojej psychice...?

Ściana???
KOBIECOŚĆ. Coś, co w sobie KOCHAM. Nie chcę od niej uciekać. Dobrze mi w moim ciele,
skórze, biologii, psychice, płci.
I niby dokąd można uciec od swojej PŁCI? I po co? Taki popieprzeniec Grodzka nikogo
już jakoś nie rajcuje, poza chwilowym szokowaniem nikogo do niczego nie przekonał z
tymi swoimi jądrami pod spódnicą. He he :-)

55. Data: 2017-09-17 04:28:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 września 2017 08:35:28 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

> Chyba jasno napisałam, że nie. "Zwłaszcza" to nie jest oddzielenie, tylko
> wzmocnienie.

tak samo, jak jasno mrugalem, nieprawdaz:)

jacek

ps. ale, mimo wszystko, historia pomaga zyc dluzej kobietom.
przynajmniej ta cywilizowana:)

56. Data: 2017-09-17 04:33:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 września 2017 14:37:17 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
> - kiedy dowiemy się, jak się kończy, to dowiemy się, jak się zaczęło. Bo
> przecież wszyscy prędzej czy później dowiemy się, jak się kończy.

kiedy juz dowiemy sie, jak sie konczy,
to tez dowiemy sie, jak sie zaczelo.
i nawet jak bylo po srodku i w kazdym innym momencie:)

jacek

57. Data: 2017-09-17 09:06:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> tak samo, jak jasno mrugalem, nieprawdaz:)

Prawdaż :-)

> jacek
>
> ps. ale, mimo wszystko, historia pomaga zyc dluzej kobietom.
> przynajmniej ta cywilizowana:)

HistEria. Mowa była o histErii.

--
XL

58. Data: 2017-09-18 00:01:22

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 września 2017 17:08:46 UTC+2 użytkownik n...@g...com
napisał:
> [...]
> jako tego kto okradł piekarnie, czy jako tego kto z głodu
> poczęstował się bułką na którą stać nie było.

Tak, tzw. życie ma się nijak do telewizji. Albo nawet odwrotnie proporcjonalnie. Tego
co pokazują, nawet po pijaku byś nie wymyślił.

59. Data: 2017-09-18 00:26:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:

> Tak, tzw. życie ma się nijak do telewizji. Albo nawet odwrotnie
> proporcjonalnie. Tego co pokazują, nawet po pijaku byś nie wymyślił.

No. Dlatego trzeba się zastanawiać nad tym, czego NIE pokazują i dlaczego.
Tylko wtedy można mieć własciwy obraz.

--
XL

60. Data: 2017-09-18 17:56:48

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 września 2017 00:26:38 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> No. Dlatego trzeba się zastanawiać nad tym, czego NIE pokazują i dlaczego.
> Tylko wtedy można mieć własciwy obraz.

Jedynie słuszny?

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko