Re: A teraz zapach dla mnie

Data: 2003-11-22 01:08:18
Temat: Re: A teraz zapach dla mnie
Od: "Maga" <v...@m...pl>

WoooooW! aLe mam listę dzięki wielkie i od przyszłego tygodnia zaczynam
wąchanie.
Z tego wszystkiego odpada tylko Dolce Vita, bo latami była moim zapachem.
Swoją drogą widać nieźle się określiłam, skoro jedna z grupowiczek mi go
podsunęła. Traf w dziesiątkę, mam więc nadzieję, że coś wybiorę. No i
oczywiście pochwalę się, jak już to nastąpi.
Maga