AA ;-)

1. Data: 2002-10-11 18:48:42

Temat: AA ;-)
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam sobie znaleźć stronę z kremami AA, wstukuję w wyszukiwarkę, a tu
same stowarzyszenia Anonimowych Alkoholików ;-)
Żeby nie było, że jakaś głupia jestem: przypomniałam sobie, że to firma
Oceanic.
--
Renya

1. Data: 2002-10-11 18:57:17

Temat: Re: AA ;-)
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.oceanic.com.pl

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-11 20:12:15

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" napisała ...

> Chciałam sobie znaleźć stronę z kremami AA, wstukuję w wyszukiwarkę, a tu
> same stowarzyszenia Anonimowych Alkoholików ;-)

I przy tym pozostań. ;-)
Precz z serią AA.
Drugi raz w życiu dałam się nabrać (poprzednio na krem,
teraz na maseczkę nawilżającą).
Efekt - wstrętne, czerwone i baaardzo swędzace plamy na twarzy. :-(((
Ja wiem - alergik jestem i jak eksperymentuję, to powinnam się
z tym liczyć. Ale jak firma reklamuje swoje produkty jako
hiperalergiczne, super testowane i przeznaczone dla alergików,
to coś tu chyba jest nie tak. Nie wierzcie im alergicy !!!

Pozdrawiam !
Mała Mi

****************
M. Ginter - "Co ja zrobię, że tak bardzo podoba mi się
wszystko co rasowe. I koń, i pies, i mężczyzna".
http://pinczerki.republika.pl

1. Data: 2002-10-11 20:18:48

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" napisała ...

> firma reklamuje swoje produkty jako hiperalergiczne

Miało być - hypoalergiczne.
Już mi się wszystko z tego wzburzenia miesza. ;-)

Mała Mi

1. Data: 2002-10-14 18:32:36

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi wrote:

> Użytkownik "Mała Mi" napisała ...

> Miało być - hypoalergiczne.
> Już mi się wszystko z tego wzburzenia miesza. ;-)

Może jesteś uczulona na alantoinę i pantenol, które są podobno
łagodzące.. no cóż nie dla mnie przynajmniej :)

--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

1. Data: 2002-10-15 15:08:59

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" napisała ...

> Może jesteś uczulona na alantoinę i pantenol,

Raczej nie. Są w składzie innych kosmetyków,
których używałam i nic się nie działo.
W sumie to wychodzi na to, że jesem uczulona
na tanie kosmetyki. ;-)
Brzmi głupio, ale się sprawdza.
Każdy krem poniżej 20 zł za 35 ml to u mnie
gwarantowana pokrzywka.
Daleka jestem od twierdzenia, że dobre tylko to,
co najdroższe, ale z drugiej strony ...
Jeżeli coś jest bardzo tanie, to nie dlatego,
że producent tak bardzo kocha klienta
i dba o jego portfel.
Cudów nie ma - na czymś musi oszczędzać,
więc wszystkie składniki nie mogą "prima sort",
idealnie bezpieczne i idealnie przebadana,
czegoś "takiego sobie" dodawać musi.
Przeciętnemu człowiekowi nie zaszkodzi,
ale skóra o podwyższonej wrażliwości
reaguje natychmiast.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2002-10-15 20:43:45

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi wrote:

> Użytkownik "Sunnie" napisała ...

> Raczej nie. Są w składzie innych kosmetyków,
> których używałam i nic się nie działo.

To masz fajnie :)

> W sumie to wychodzi na to, że jesem uczulona
> na tanie kosmetyki. ;-)
> Brzmi głupio, ale się sprawdza.
> Każdy krem poniżej 20 zł za 35 ml to u mnie
> gwarantowana pokrzywka.

A to już gorzej, choć w sumie zależy od zasobności portfela :) Mnie
jakoś głupio jest wydać 25 złotych na krem, zwłaszcza, że oszczędzam na
budowę domku :).

> Daleka jestem od twierdzenia, że dobre tylko to,
> co najdroższe, ale z drugiej strony ...[ciach]

Też tak uważam, ale odpukać narazie nic z 'tanioch'-oczywiście bez
zakazanych składników- mi nie zaszkodziło.

1. Data: 2002-10-17 08:26:48

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" napisała ...

> Mnie
> jakoś głupio jest wydać 25 złotych na krem, zwłaszcza, że oszczędzam na
> budowę domku :).

Obawiam się, że gdybym nawet do końca życia
nie kupiła sobie już żadnego kremu, to i tak
na budowę domu w ten sposób nie uzbieram. ;-)
Ale gdybym wytoczyła firmie AA proces
(nadal mam plamy na twarzy), to kto wie ... ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2002-10-18 13:52:23

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi wrote:

> Ale gdybym wytoczyła firmie AA proces
> (nadal mam plamy na twarzy), to kto wie ... ;-)

Chyba w USA, u nas to rozprawy pewnie byś nie dożyła ;)
--

czerwone kropki
bielizna aubade
Płyn do demakijażu oczu