czerwone kropki

1. Data: 2002-10-11 17:34:02

Temat: czerwone kropki
Od: "Kamila" <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pewien problem. Chodzi o czerwone kropeczki na nogach po depilacji
depilatorem elektrycznym. Pojawiają się one zaraz po depilacji i właściwie
już nie znikają tylko może trochę bledną. Wypróbowałam już kilka żeli
łagodzących po depilacji, ale nic nie pomogło. Dodam, że bardzo szybko
odrastają mi nowe włosy i właściwie inne domowe metody depilacji odpadają.
Jeśli ktoś ma podobny problem i wie jak sobie z nim poradzić, proszę o
odpowiedź.
Pozdrowienia
Kamila

1. Data: 2002-10-11 18:51:25

Temat: Re: czerwone kropki
Od: "piotrkac" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

depilacja laserem - drogo ale skutecznie
wiem bo żona robi

1. Data: 2002-10-11 20:04:01

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila"
> [...]
> odrastają mi nowe włosy i właściwie inne domowe metody depilacji odpadają.
> Jeśli ktoś ma podobny problem i wie jak sobie z nim poradzić, proszę o
Ja też tak miałam po depilatorze aż w końcu rozzłoszczona poszłam
do kosmetyczki, smarowała czymś przed i czymś po a kropki w ogóle
się nie pojawiły. Pewnego razu musiałam iść do innej i..makabra.
Nie dość że ciemnoczerwone kropki trzymały się dłużej, to jeszcze porobiły
się ropne :-( Polecam DOBRE kosmetyczki.
Asia

bielizna aubade
Płyn do demakijażu oczu
Probki dojechaly