AGD made for IKEA

1. Data: 2004-07-07 06:58:13

Temat: AGD made for IKEA
Od: "mike_cz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj przy okazji oglądania mebli kuchennych zauważyłem, że IKEA sprzedaje
również AGD, które w większości jest robione przez Whirpool'a za to w b.
atrakcyjnych cenach.
I teraz pytanie: czy jest jakiś haczyk, czy to tandeta, a może warto
zainteresować się tym sprzętem?

np. baterie kuchenne zlewozmywakowe robione przez IKEA mają 5 lat gwarancji.

Będę wdzięczny za wszelkie opinie.

mike

1. Data: 2004-07-07 08:59:50

Temat: Re: AGD made for IKEA
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką baterię 3 lata i dobra jest.
JaC

1. Data: 2004-07-07 09:28:33

Od: "Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam baterie zlewozmywakową i jest ok, zlew również - bomba cenowa i
jakościowa.

POzdrawiam,
KIKA

1. Data: 2004-07-07 09:36:50

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zlewozmywak też, i do tego rewelacyjne syfony za psie pieniądze.

1. Data: 2004-07-07 10:04:14

Od: "mike_cz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Zlewozmywak też, i do tego rewelacyjne syfony za psie pieniądze.
> JaC

OK dzięki ale bardziej zależałoby mi na tym 'droższym' AGD :))))))) czyli
lodówka, zmywarka, piekarnik i płyta gazowa.

mike

1. Data: 2004-07-07 13:59:44

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mike_cz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
to w b.
> atrakcyjnych cenach.
> I teraz pytanie: czy jest jakiś haczyk, czy to tandeta, a może

IMO jeśli Whirlpool nie kryje się ze swoim logo, to chyba nie
powinna być tandeta. Nie jestem pewien, ale tam chyba są starsze
modele.
A co do ceny, jeśli się ma klienta na pare tysięcy sztuk, to można
nieco z nią zjechać.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-07-07 14:06:51

Od: "mał\(a\)Gośka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ivan" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> IMO jeśli Whirlpool nie kryje się ze swoim logo, to chyba nie
> powinna być tandeta.

Whirlpool nie kryje się ze swoim logo, bo to jest synonim tandety :-)

mG

1. Data: 2004-07-08 06:41:20

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mał(a)Gośka" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:cch01q$7fi$1@news.onet.pl...

> Whirlpool nie kryje się ze swoim logo, bo to jest synonim
tandety :-)

Czemu tak uważasz? Pytam poważnie, bo mam sporo sprzętu tej
właśnie firmy i nie zauważyłem.

1. Data: 2004-07-08 09:01:52

Od: "mał\(a\)Gośka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu tak uważasz? Pytam poważnie, bo mam sporo sprzętu tej
> właśnie firmy i nie zauważyłem.

Mam lodówkę i mikrowelę. W lodówce popękały i poprzebarwiały się plastiki
choć nie stały w słońcu. W mikroweli zaczęła puszczać szyba w drzwiczkach.

mG

1. Data: 2004-07-08 11:57:10

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ccj2hu$30f$1@news.onet.pl...

> Mam lodówkę i mikrowelę. W lodówce popękały i poprzebarwiały się
plastiki
> choć nie stały w słońcu. W mikroweli zaczęła puszczać szyba w
drzwiczkach.

No pacz ;)
A my używamy pralki, zmywarki, piekarnika, płyty gazowej i
mikrofalówki. I póki co jedynie pralka po 5~6 latach pracy
(niemalże codziennej) poprosiła o wymianę łożysk. Reszta (z wyj.
mikrofali - ta jest krótko) działa bezproblemowo od kilku lat.
Za to inną przygodę miałem z okapem Mastercooka. Kupiłem,
zamontowałem, po ~ dwóch tygodniach się zepsuł. Zawiozłem do
serwisu, naprawili, odebrałem, zamontowałem - 2 tygodnie - nie
działa. Lekko się zjeżyłem. Nic zawiozłem jeszcze raz. Po naprawie
dopytuje się majstra czy warto montować? Co się okazało. Z
wyjasnień majstra. W fabryce założyli (przez pomyłkę?) jakiś
trochę inny zaczep, który coś tam miał przytrzymywać. Odczepiło
się. Za pierwszym razem nie zwrócił uwagi i poprostu zaczepił tak
jak było, więc znów spadło. Dopiero za drugim dopatrzył się błędu.
Strwierdził, że teraz będzie dobrze. No i... od tamtej pory minęło
z 9lat i okap działa, a byłem bliski wieszania psów na firmie.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

Układanie glazury. Help
Układanie glazury. Help
kafelki na podlodze z lastrico?
LAS SPRZEDAM