zmywarka - ciepla woda

1. Data: 2004-07-06 13:46:32

Temat: zmywarka - ciepla woda
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jak mam ciepla wode na ryczałt to powienienem podlaczyc zmywarke do
cieplej wody?

wg instrukcji lepiej do zimnej ale moze byc tez ciepla max do 60 stopni

u mnie w kranie jest 55 stopni - wczoraj mierzylem

Zmywarka jest Siemensa

Czy od cieplej sie jakos psuje?

musta

1. Data: 2004-07-07 07:57:14

Temat: Re: zmywarka - ciepla woda
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> wrote in message

> czy jak mam ciepla wode na ryczałt to powienienem podlaczyc zmywarke do
> cieplej wody?

Psuć się nie psuje, na pewno będzie tez tańsza w eksploatacji i szybciej
myła, ale o ile wiem, nie jest to zalecane z powodu, że cierpi na tym jakość
mycia. Niektóre cykle mycia mają czas trwania "odmierzany" czasem grzania
wody. Zapodanie gorącej skróci te cykle a więc będzie szybciej, ale przy tym
mniej dokładnie. A jak bardzo mniej? Tu już może niech się wypowie ktoś, kto
sprawdzał taką konfigurację, może rzecz jest warta grzechu?

J.

1. Data: 2004-07-07 09:09:01

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niekoniecznie będzie tańsza (chyba, że ciepła woda to ryczałt w nieolicznikowanym
bloku), bo po co płukać ciepłą wodą skoro można
zimną?
I dodatkowo suszenie metodą kondensacyjną jest tym szybsze i skuteczniejsze, im woda
zimniejsza.
BTW nie rozumiem, dlaczego nie ma na rynku zmywarek z dwoma przyłączami - do zw i ccw
JaC

1. Data: 2004-07-08 07:36:44

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wg instrukcji lepiej do zimnej ale moze byc tez ciepla max do 60 stopni
>
> u mnie w kranie jest 55 stopni - wczoraj mierzylem

Trochę chyba podczas płukania będzie bez sensu - to raz. Poza tym ja w swoim
AEG mam program 50 stopni - i tylko taki używam, w zupełności wystarcza.
Było by to chyba więc bez sensu.

pzdr
Krzysiek

1. Data: 2004-07-08 08:23:49

Od: "aliali" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> woda zimniejsza.
> BTW nie rozumiem, dlaczego nie ma na rynku zmywarek z dwoma przyłączami -

Zgadza się, ja jeszcze dodam że zmywarka pobiera jednorazowo ok. 3 litry aby
popłynęła ciepła woda często z rur trzeba zrzucić zimną wodę często znacznie
więcej. Więc okaże się że straty są większe niż korzyści.
Łatwo policzyć ile zużywa prądu zmywarka i jak niewiele można zaoszczędzić
stąd budowanie zmywarek z dwoma przyłączami podniosłoby koszt sprzętu
niewspółmiernie do oszczędnośći.

1. Data: 2004-07-09 23:55:59

Od: "pabmar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie Panowie o czym Wy mowicie ???
O zmywaniu naczyn ???
Ta role zostawia sie kobieta.

:)
pabmar

Użytkownik "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> wg instrukcji lepiej do zimnej ale moze byc tez ciepla max do 60 stopni
>
> u mnie w kranie jest 55 stopni - wczoraj mierzylem

Kafelki na plycie wiorowej
Laczenie plyt z drewna klejonego
Pszczoły
[Warszawa] Kurs projektowania wnetrz